23.1.2010 17:24
jälleen kuulostaa tosi pieneltä tuntimäärältä 4v vanhaan pyöräänrenox kirjoitti:sellasta kyselisin että mistä mahtais tohon KTM:n (250cc 4tahti -06vm) löytyä "huoltokirjaa"??
Ja onkos jollain jotain perus vikoja heittää heti tiskiin?? Vaihdoin tommoseen ja tunneista ei nyt tietenkään ihan varmuutta ole mutta liikkeessä sanos että noin 65h ja toinen mäntä menossa..
Mites tommosen huolto sitten? Männän vaihto mimmosel välil? Entä alakertaan uutta roipetta? Venttiilien säätöä yms..
23.1.2010 18:40
lerppa kirjoitti:jälleen kuulostaa tosi pieneltä tuntimäärältä 4v vanhaan pyöräänrenox kirjoitti:sellasta kyselisin että mistä mahtais tohon KTM:n (250cc 4tahti -06vm) löytyä "huoltokirjaa"??
Ja onkos jollain jotain perus vikoja heittää heti tiskiin?? Vaihdoin tommoseen ja tunneista ei nyt tietenkään ihan varmuutta ole mutta liikkeessä sanos että noin 65h ja toinen mäntä menossa..
Mites tommosen huolto sitten? Männän vaihto mimmosel välil? Entä alakertaan uutta roipetta? Venttiilien säätöä yms..
23.1.2010 18:57
23.1.2010 19:49
23.1.2010 21:44
Microman_12 kirjoitti:lerppa kirjoitti:jälleen kuulostaa tosi pieneltä tuntimäärältä 4v vanhaan pyöräänrenox kirjoitti:sellasta kyselisin että mistä mahtais tohon KTM:n (250cc 4tahti -06vm) löytyä "huoltokirjaa"??
Ja onkos jollain jotain perus vikoja heittää heti tiskiin?? Vaihdoin tommoseen ja tunneista ei nyt tietenkään ihan varmuutta ole mutta liikkeessä sanos että noin 65h ja toinen mäntä menossa..
Mites tommosen huolto sitten? Männän vaihto mimmosel välil? Entä alakertaan uutta roipetta? Venttiilien säätöä yms..
Jos torrentin imutus onnistuu, löytyi seuraavanlainen linkki
http://thepiratebay.org/torrent/5117044/Ktm_Repair_manual_2005-2010_250_4_stroke_english
24.1.2010 1:48
renox kirjoitti:Ja öljy tilavuus kans kiinnostais tietää.. Kaitpa ne huomen selvii ku saa ton torrentin auki : D
24.1.2010 2:28
28.1.2010 10:24
Microman_12 kirjoitti:Öljy tilavuus kirjojen mukaan pikkasen yli litra, mutta 1 Litra riittää.
Sinuna vaihtaisin tuon männän heti uuteen, jos vähänkin epöilyttää tunnit...lopulta männän vaihto voi tulla aikakalliiksi
Männän vaihto kotariin on erittäin helppo, alakerran saa lukittua oikeaan kohtaan eikä virheitä oikein millään voi tehdä, ellei sitten oikeasti tiedä missä asennossa esim. nokat pitää olla.
80tunnin kohdilla pitäs vaihtaa alakerranlaakerit, kiertokanki, mäntä, tarkistaa venttiilit ja venojen välykset.
Itelläni 125tuntia ajettu 250 sx-f vaihdoin siihen kaiken mikä oli vähänkin kulunut, mm öljypumput, kiertokanken, alakerranlaakerit, männän ja kaikki tiivisteet mitä koneessa on.
hintaa itsetehtynä tuli n. 700€, mutta laakereita ym laitoin isolla kädellä, eikä kaikkea olisi tarvinnut välttämättä vaihtaa.
28.1.2010 11:56
renox kirjoitti:Microman_12 kirjoitti:Öljy tilavuus kirjojen mukaan pikkasen yli litra, mutta 1 Litra riittää.
Sinuna vaihtaisin tuon männän heti uuteen, jos vähänkin epöilyttää tunnit...lopulta männän vaihto voi tulla aikakalliiksi
Männän vaihto kotariin on erittäin helppo, alakerran saa lukittua oikeaan kohtaan eikä virheitä oikein millään voi tehdä, ellei sitten oikeasti tiedä missä asennossa esim. nokat pitää olla.
80tunnin kohdilla pitäs vaihtaa alakerranlaakerit, kiertokanki, mäntä, tarkistaa venttiilit ja venojen välykset.
Itelläni 125tuntia ajettu 250 sx-f vaihdoin siihen kaiken mikä oli vähänkin kulunut, mm öljypumput, kiertokanken, alakerranlaakerit, männän ja kaikki tiivisteet mitä koneessa on.
hintaa itsetehtynä tuli n. 700€, mutta laakereita ym laitoin isolla kädellä, eikä kaikkea olisi tarvinnut välttämättä vaihtaa.
selväpeli.. Jos ens viikolla tilailis männän, mistä sait 700€uroon noi osat? Kävin kotarin alkuperästä mäntää kysymässä ni makso jakoketjun kanssa noin 300€.. http://shop.thumpertalk.com ootko tuolta mitään tilaillu?
28.1.2010 13:12
Tomppo92 kirjoitti:renox kirjoitti:Microman_12 kirjoitti:Öljy tilavuus kirjojen mukaan pikkasen yli litra, mutta 1 Litra riittää.
Sinuna vaihtaisin tuon männän heti uuteen, jos vähänkin epöilyttää tunnit...lopulta männän vaihto voi tulla aikakalliiksi
Männän vaihto kotariin on erittäin helppo, alakerran saa lukittua oikeaan kohtaan eikä virheitä oikein millään voi tehdä, ellei sitten oikeasti tiedä missä asennossa esim. nokat pitää olla.
80tunnin kohdilla pitäs vaihtaa alakerranlaakerit, kiertokanki, mäntä, tarkistaa venttiilit ja venojen välykset.
Itelläni 125tuntia ajettu 250 sx-f vaihdoin siihen kaiken mikä oli vähänkin kulunut, mm öljypumput, kiertokanken, alakerranlaakerit, männän ja kaikki tiivisteet mitä koneessa on.
hintaa itsetehtynä tuli n. 700€, mutta laakereita ym laitoin isolla kädellä, eikä kaikkea olisi tarvinnut välttämättä vaihtaa.
selväpeli.. Jos ens viikolla tilailis männän, mistä sait 700€uroon noi osat? Kävin kotarin alkuperästä mäntää kysymässä ni makso jakoketjun kanssa noin 300€.. http://shop.thumpertalk.com ootko tuolta mitään tilaillu?
Kattele tolta sivulta: http://www.motokeidas.com/shop/
Tuolla tuo haku toimii niin että etit varaosanumeron ja syötät sen hakukenttään niin tulee juuri oikea osa. Itse katselisin räjäytyskuvien avulla noita jos jossain on KTM:n räjäytyskuvia jossa vieressä varaosanumerot. Itse olen tilannut tuolta omaan mopoon(450cc) osia ja hyvin on tulleet.
28.1.2010 20:44
renox kirjoitti:
selväpeli.. Jos ens viikolla tilailis männän, mistä sait 700€uroon noi osat? Kävin kotarin alkuperästä mäntää kysymässä ni makso jakoketjun kanssa noin 300€.. http://shop.thumpertalk.com ootko tuolta mitään tilaillu?
29.1.2010 0:01
9.2.2010 17:28
9.2.2010 18:51
Achti kirjoitti:Kukkaruukusta moottorisahaan, onkohan mahdollista laittaa tollasta crossi exctä valkokilpiseks jos siihen laittas valot ja vilkut? vai onko se suomen lainsäädännöllä mahdoton homma?
9.2.2010 19:02