12.12.2010 14:16
Anssi_L kirjoitti:Putsasitko kiihdytyspumpun? Ota ainakin pohja auki ja tsekkaa että kalvo on ok. Jos kaasari on kädessä ja vielä bensaa sisällä voit samalla katsoa imupuolelta päin (ettei mene bensaa silmään) että kiihdytyspumppu ruuttaa kunnolla kun käännät rullasta kaasun auki.
12.12.2010 17:13
12.12.2010 20:20
PKS kirjoitti:eihän vain ole imuvuotoja esim. kaasarin kurkku halki?
12.12.2010 21:47
kopteri kirjoitti:Moro !
Olisko kenelläkään tietoo mikä pyörässä vikana kun antaa kaasua niin "pamahtaa" pikkusen ja sammuu.
Suuttimia vaiheltu ja kohoa säädetty,putsailtu yms. eikä tunnu mikään auttavan. Pyörä siis Yamaha yz250f vm:2005.
12.12.2010 22:00
14.12.2010 20:36
14.12.2010 20:47
14.12.2010 20:50
14.12.2010 21:05
14.12.2010 23:05
Kuovila^ kirjoitti:Kuinkas usein se männävaihto suurinpiirtein on? Kuullut että 60-80 välein olisi hyvä? Tosin onko välilä kilpaileeko vai ajaa tavallista rauhallista ajoa?
Ja budjetista: Yamaha yz250f sai 05-08 malleja alle 2500€.
Mutta onkos 2-tahdin huollot halvempia vaikka männävaihto useemmin kuin nelarin?
14.12.2010 23:43
wolvie kirjoitti:
Itse en ostaisi, ainakaan tuntemattomalta, 2-5V käytettyä puolikasta. Hyvin suurella todennäköisyydellä pyörää on käytetty siihen mihin se on tarkoitettu joten siinä on edessä koneremppa. Helposti 2500e pyörään laitat 1000-1500e remonttiin jos et itse osaa tehdä. Muutenkin tuollainen muutaman vuoden ajettu laite on todennäköisesti iskarirempankin tarpeessa, joten siihenkin palaa helposti useita satasia.
15.12.2010 10:49
15.12.2010 11:37
15.12.2010 13:46
YZi kirjoitti:Eli käytännössä käytettyä crossia ei kannata ostaa, menkää liikkeeseen tilaamaan uus ni ei tarvi tehä remonttia.
Sitten ku olis rempan aika ni hakekaa taas kaupasta uus peli alle, nii yksinkertasta tää on. Nii ja sitä vanhaa on ihan turha yrittää myydä, haudatkaa se vaik johonkin takapihalle.
Sorry OT.
15.12.2010 17:37