Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
Alueen säännöt
Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
24.12.2010 13:32
Minkälaisia vietereitä piikkiseen kawaan saa, ja miten ne erottaa toisistaan? Siis etu ja takapäähän. Kuski on 55 kiloinen.
25.12.2010 13:47
Mites on, sopiiko mimmoset katesarjat kawasaki kx80cc vm -89 jos pistäis uudemmat, tai mistä saisi ton vm katteet halvimmalla, koska vanhat umpikuluneet?
Kiitoksia etukätee!
Ja mistäköhän sais Monojousen? Nykyinen on TODELLA löysä, parikertaa tärähtäny selkään.
29.12.2010 21:23
hahhah! tuli tässä sitte mielee et ku miul on toi vm. 92 kx80 ni mitenköhä mahtaa poiketa runko esim. toho vm. 96 kx:ään verrattuna että jos vaihtais katteet tankkia ja satulaa myöten?
jotta jos ei ole lähellekkään samaa näköä rungoissa ni ei tarvii pistää mitää hirveetä showta tästä minun tietämättömyydestä...
30.12.2010 19:10
1. se on sitä palamatonta 2-t öljyä, tiivistevika, ei mitään vakavaa.
kun aukasee sylinterin(paisarin alta) kupeesta sen muovisen kotelon jonka sisällä on ne p-a säätimen vivut, sylinteristä tulevan akselin stefa/tiiviste on rikki koska sieltä sitä öljyä tulee? mitehän sen vaihto mahtaa tapahtua ja mistä siihen saisi tiivisteen tai stefan hommattua? kx 125 pyörä. pitäisi saada vuoto kuriin, jääradalla ei oikeen ihmiset hyvällä kato kun valuttaa.
kiitos mahdollisista vastauksista.
8.1.2011 2:16
Koska tommoseen piikkiseen kx pitäis mäntää ruveta vaihtaan katukäytössä, jotain 50h tälläsenä villinä veikkauksena vai ajaako vielä enemmän? Entäs koska pitää ruveta alakerran remppaa miettimään?
10.1.2011 14:13
Siis sulla on kx katukäytössä vai joku kdx tai vastaava?
Itse olen enska/crossi käytössä vaihtanu 35-40h ajotunnin jälkeen.
Jääradalla vähän useemmin, suunnilleen 30 ajotuntia. Teho häviön huomaa jäällä nuilla tunneilla helposti,koska se ajo on sitä täysillä huudattamista vaan ja ainoastaan.
Pyörä siis mulla KX 125.
Kadulla varmaan 35-50h riippuen ajosta.
Mistä sais muuten kx:ään tilattua takarattaita?(40,41,42,43 hamppisia),ite en ole löytänyt mistään suomesta, monesta paikkaa kysynyt. Saksasta löytyis mut suomesta mielummin, laittakaa linkkejä jos tiedätte.
18.1.2011 0:24
Joku joskus tältä foorumilta muisti/tiesi 125 kawan etupään öljypinnan. Eli samaa infoa tartten taas.
Eli vehjes olis Kawa kx 125 vm -93 Ja tarvittava tieto siis etupään öljypinta mm.
Kiitos jo infosta, tod näk helpoimmin saa infon tätä kautta. Toki saan sen muualtakin ,mutta ei tartte soitella pitkin valtakuntaa jos joku sattuu tietämään/omistamaan manuaalin asian tiimoilta.
24.1.2011 0:31
Osaisko joku neuvoo miten saan valot ja vilkut toho?
Itseasiassa pyörä on kdx, mutta vain runko on kdx:stä. Ajattelin että joku täällä tietäs.
Lähinnä se häirittee et mihin johtoon akku pitää liittää magneetos.
26.1.2011 10:42
Onko näissä uudemmissa kx:sissä symmetriset takasivunumerokilvet?
26.1.2011 20:50
Revenge kirjoitti:Osaisko joku neuvoo miten saan valot ja vilkut toho?
Itseasiassa pyörä on kdx, mutta vain runko on kdx:stä. Ajattelin että joku täällä tietäs.
Lähinnä se häirittee et mihin johtoon akku pitää liittää magneetos.
jos kone on kx:n, ei siinä ole valopuolaa, ellei sitä ole jälkeenpäin laitettu.mulla olisi, tosin uudemmasta pyörästä.
27.1.2011 13:22
Valopuola on ja ny ongelmana on että pitäis saada mitattua paljoko on jännite matalilla ja korkeilla kiekoilla.
Toinen pää yleismittarista tulee kaiketi runkoon mutta se toine pää si johki niistä magneeton johoista mut mihi?
27.1.2011 21:25
-
Viimeksi muokannut -Monni päivämäärä 13.6.2011 23:32, muokattu yhteensä 1 kerran
28.1.2011 0:59
...luulisin että turbon hukkaportti?
28.1.2011 12:09
-Monni kirjoitti:Hei, mikä olis kawasaki 85 -05 vikana, kun kuuluu semmoista ulinaa ja välillä semmosta sitinää?
Kiitokset jo vastauksista.
eihän tuosta voi päätellä mithään tuosta sinun selityksestä, tiä uliseeko sulla päässä vai missä
? kerrohan tarkempia tietoja viasta niin mietimä