Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
Alueen säännöt
Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
11.9.2009 8:22
eips
Noissa on sama alekerta 200.250 ja 300:ssa eikä ole sitä aivan heikointa tekoa
Itse ajoin 200:lla 150tuntia, 70h kohdilla vaihdoin männänrenkaat ja siinä vaiheessa mäntä oli kuin uusi
16.9.2009 19:05
Viime viikolla tein ahvalalle tilauksen s-postitse ja vastailivat hyvin posteihin. Maanantaina sain hakea paketin postista eli ainakin itse sain positiivisen kuvan heistä!
28.10.2009 11:34
Mites onko tuossa jäähytysnesteiden vaihossa mitään ihmeellistä? Tarkoitan ilmausta? Vai onko vain että nesteet pois, uudet tilalle ja letkuja puristelemalla ja käyttelemällä ilmat veke? Kun en ainakaan äkkiseltään huomannut mitään ilmaussyysteemejä missään. Pyöränä gg200 EC -99.
28.10.2009 11:49
Juu vähän puristelee letkuja, pistää pyörän käymään syylärin korkki auki. Sitten lisää tarvittaessa nestettä ja tekee saman uudestaan. Itellä ei vaatinut mitään sen suurempaa..
8.11.2009 1:26
Ettei sylinterin kannessa ole pientä pulttia? Ja jommassa kummassa syylärissäkin luulisi olevan pieni pultti?
8.11.2009 16:57
vesipumpusta letku irti ja vanhat pois pyörää kallistamalla. letku kii ja uutta sisälle kunnes syyläri on täys.. sitten lisäilee pienen ajon jälkeen jos on tarvetta:) Ei oo ilmausruuveja kannessa eikä syyläreissä
8.11.2009 21:58
Mitkähän on momentit johon kansi ja pytty kiristetään?
12.11.2009 0:13
onkos teillä kokemusta tästä 450 gg:stä kun oon aatellu jos kävis semmosen lunastamassa niin saako siihen helposti osia ja onko se ihan kestävä ettei ole tyyppivikoja ja pyörä mitä aattelin on 2006vm
20.11.2009 20:50
Minkäslaisia akkuja teillä on ollut gg:ssa? Ite pitäis ostaa tohon -02 450cc EC:hen uusi akku kun vanhasta poikkesi miinusnapa!
3.12.2009 22:50
Tervehdys! Nyt alkoi tekemään mieli jotain enduro/supermoto pyörää, ja GG tuntuisi kivalta vaihtoehdolta.
Tässä topicissa on ollut puhetta siitä että 200cc on sama alakerta kuin 250cc ja 300cc. Aloinkin siitä miettimään että olisiko helppoa päivittää 200cc myöhemmin isommaksi?
Muutenkin tarkoituksena olisi ostaa ensin kilvetön tai punakilpi enduro (vaikka tuo 200cc?) ja sitten myöhemmin päivitellä siitä valkokilpistä ja ehkä supermotoa.
4.12.2009 17:38
250 ja 300 on samalla iskunpituudella, 200seen pitäs vaihtaa ainakin kampiakseli, sylinteri sekä mäntä.. Kannesta en muista onko sama enkä jaksa tutkia osaluetteloista
Osta suorilta se 250 tai 300 niin mukavampi ajella jos laittaa joskus valkokilpiseksi tai smotoon
4.12.2009 22:26
onko gassujen (ec) tekniikka ollut samaa koko ajan kun kataloogeissa vuosina 2002-2003 vaihtelee osa numerot??
5.12.2009 11:33
Jossain 2000 luvun alussa koneeseen tuli jotain muutoksia.. oiskohan ollu 02-03 sitten.. 04-09 on aikalailla sama pata
31.12.2009 8:14
33du kirjoitti:RentoReino kirjoitti:Pystyykö vetoakselin, eturattaan puolimmasen stefan vaihtaa ilman et purkaa konetta? (siis se akseli jossa eturatas on kiinni) Vuotaa laatikkoöljyt sieltä pihalle
Pystyy, ratas irti ja meisselillä stefa veks ja uusi tilalle
Olisi sama operaatio edessä, onko vaihdossa mitään ihmeellistä mitä pitäisi ottaa huomioon?
31.12.2009 9:28
hess kirjoitti:33du kirjoitti:RentoReino kirjoitti:Pystyykö vetoakselin, eturattaan puolimmasen stefan vaihtaa ilman et purkaa konetta? (siis se akseli jossa eturatas on kiinni) Vuotaa laatikkoöljyt sieltä pihalle
Pystyy, ratas irti ja meisselillä stefa veks ja uusi tilalle
Olisi sama operaatio edessä, onko vaihdossa mitään ihmeellistä mitä pitäisi ottaa huomioon?
Tuossahan ohjeet on jo kerrottu, helpottaa tietty jos kallistaa pyörää oikealle kyljelleen ettei öljyt valu ulos stefan ollessa irti:)