7.5.2008 15:36
Tonetzki kirjoitti:http://www.motocross-shop.de/motocross-shop/index.php?cPath=29_270
No enpä tiedä saako sitä sen halvemmalla kun suomestakaan tukkupakkauksittain. Eri asia jos on jotain suhteita tms.
7.5.2008 20:53
8.5.2008 9:45
AlluMan kirjoitti:Tonetzki kirjoitti:http://www.motocross-shop.de/motocross-shop/index.php?cPath=29_270
No enpä tiedä saako sitä sen halvemmalla kun suomestakaan tukkupakkauksittain. Eri asia jos on jotain suhteita tms.
On niitä muitakin kauppoja Saksassa kun tuo, vaik tuol on suht. edulliset hinnat verrattuna muihin Saksalaisiin kauppoihin mihin oon törmänny. Tuolta sain kyllä halvalla Motorexin vaihteistoöljyä, 4 litraa ~19¤ kun oli tarjouksessa.
8.5.2008 9:58
Tonetzki kirjoitti:AlluMan kirjoitti:Tonetzki kirjoitti:http://www.motocross-shop.de/motocross-shop/index.php?cPath=29_270
No enpä tiedä saako sitä sen halvemmalla kun suomestakaan tukkupakkauksittain. Eri asia jos on jotain suhteita tms.
On niitä muitakin kauppoja Saksassa kun tuo, vaik tuol on suht. edulliset hinnat verrattuna muihin Saksalaisiin kauppoihin mihin oon törmänny. Tuolta sain kyllä halvalla Motorexin vaihteistoöljyä, 4 litraa ~19¤ kun oli tarjouksessa.
Paljos maksoit posteja?
5.6.2008 19:04
5.6.2008 19:20
3.5% muka ei oo liian iso?? ja paskat! 3.5% pitäs ajaa kyll täysillä kierroksilla ja kukas muka sanonu ett ajetta 1% bensal?willik kirjoitti:Tommi_ kirjoitti:3.5% seos on kyllä liian iso
Vitut... Siis jos sitä öljyä on vaikka 1% bensan seassa niin ja mummoilette menemään niin se karstottuu ihan yhtälailla, kun joku 4% seoksella ajava. Kun ajaa kunnolla menemään niin se ei karstotu yhtään sen ihmeämmin. Ja konetta auotaan sen verran usein, että palotila ja pakokanavat yms. puhistuu sen verran vaikka karstoittuiskin niin se kyllä huuattamalla palaa helvettiin ja kauden lopussa taas puhistetaan. Joten varmasti voitelu pelaa, kun käyttää vähän isompaa seosta ja voi turvallisesti ajella menemään ilman leikkautumis riskiä.
Kuten aikasemmin sanoin niin mikroautolla ajettiin noin 8% seoksella ja ei sekään karstottunu? Sanokaa nyt sitten miksi?
Ennemin annatte öljyä ja koitatte säätää kaasuttimen kunnolla niin ei sotke putken päätäkään.
5.6.2008 22:03
5.6.2008 22:58
kartzi kirjoitti:3.5% muka ei oo liian iso?? ja paskat! 3.5% pitäs ajaa kyll täysillä kierroksilla ja kukas muka sanonu ett ajetta 1% bensal?willik kirjoitti:Tommi_ kirjoitti:3.5% seos on kyllä liian iso
Vitut... Siis jos sitä öljyä on vaikka 1% bensan seassa niin ja mummoilette menemään niin se karstottuu ihan yhtälailla, kun joku 4% seoksella ajava. Kun ajaa kunnolla menemään niin se ei karstotu yhtään sen ihmeämmin. Ja konetta auotaan sen verran usein, että palotila ja pakokanavat yms. puhistuu sen verran vaikka karstoittuiskin niin se kyllä huuattamalla palaa helvettiin ja kauden lopussa taas puhistetaan. Joten varmasti voitelu pelaa, kun käyttää vähän isompaa seosta ja voi turvallisesti ajella menemään ilman leikkautumis riskiä.
Kuten aikasemmin sanoin niin mikroautolla ajettiin noin 8% seoksella ja ei sekään karstottunu? Sanokaa nyt sitten miksi?
Ennemin annatte öljyä ja koitatte säätää kaasuttimen kunnolla niin ei sotke putken päätäkään.
6.6.2008 10:00
niin tietysti kun kaasari on säädetty oikein mutta silti minua epäilyttää tuo 3.5% itse olen ajanut tähän asti 3% ja se kyllä potkii paskaa ulos putkesta ja savuttaa aika paljon. ajattelin vaihtaa sen 2.5% tai alle. mutta eihän jollain vaikka 6% pysty edes ajamaan vaikka olisi ammattilaisen käsissä kaasari säädetty.Tonetzki kirjoitti:kartzi kirjoitti:3.5% muka ei oo liian iso?? ja paskat! 3.5% pitäs ajaa kyll täysillä kierroksilla ja kukas muka sanonu ett ajetta 1% bensal?willik kirjoitti:Tommi_ kirjoitti:3.5% seos on kyllä liian iso
Vitut... Siis jos sitä öljyä on vaikka 1% bensan seassa niin ja mummoilette menemään niin se karstottuu ihan yhtälailla, kun joku 4% seoksella ajava. Kun ajaa kunnolla menemään niin se ei karstotu yhtään sen ihmeämmin. Ja konetta auotaan sen verran usein, että palotila ja pakokanavat yms. puhistuu sen verran vaikka karstoittuiskin niin se kyllä huuattamalla palaa helvettiin ja kauden lopussa taas puhistetaan. Joten varmasti voitelu pelaa, kun käyttää vähän isompaa seosta ja voi turvallisesti ajella menemään ilman leikkautumis riskiä.
Kuten aikasemmin sanoin niin mikroautolla ajettiin noin 8% seoksella ja ei sekään karstottunu? Sanokaa nyt sitten miksi?
Ennemin annatte öljyä ja koitatte säätää kaasuttimen kunnolla niin ei sotke putken päätäkään.
Niinkun willik sanoi, ei se ole jos kaasari on säädetty oikein. Enemmän kaasarin säädöt vaikuttaa karstottumiseen, kun jos öljyä on liikaa. Itse kuitenkin käytän n. 2.5% seoksella, ja ajan varman päälle hitusen rikkaalla kaasarin säädöillä. Kaveri ajoi 1,5% seoksella, ja toimi aivan hyvin. Mut sillä oikin se kaasari sit säädetty ammattilaisen käsissä.
6.6.2008 10:11
6.6.2008 14:39
8.6.2008 10:41
9.6.2008 18:37
9.6.2008 18:44
kurkku kirjoitti:Mitä ketjuöljyä porukka käyttää ja mikä on parasta?
9.6.2008 18:44
kurkku kirjoitti:Mitä ketjuöljyä porukka käyttää ja mikä on parasta?