Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Alueen säännöt

Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

22.6.2006 13:21

http://hem.passagen.se/ktm_lc4/pic/wpis.pdf WP:n keulan purku ja kasaus ohjeet pdf muodossa. Toivottavasti tuosta on jotain apua.

22.6.2006 16:26

Ja ei ole myöskään sellaista ongelmaa olemassa jota ei alkoholi, väkivalta tahi niiden yhteiskäyttö ratkaise.

22.6.2006 18:02

HRC, vakio taisi olla 120mm, 140mm asti voi laskee ja alle 100mm on jo toooosi jäykkä, voi olla ettet saa yrittämälläkään pohjaamaan kertaakaan.

22.6.2006 21:34

Soppiiko 2001 mallin SX:ään -04 ja uudempien muovit heittämällä kiinni? Onko 2001 mallin pyörässä erilainen tankki kuin uusissa?

22.6.2006 22:09

On erilainen tankki ja takahäkki, joten uudempien vehkeitten takasivunumerokilpi/takalokari ei ainakaa mee ilman muutoksia siihe vanhempaan. Tankissakin on vähä eri muotoset ilmanohjaimeit että ei taida mennä nekään.

E: ilmanohjaimet saattaapi sittenki mennä. Tai jos ei ihan suoraan niin ainaki todella pienillä muutoksilla näyttäs menevän..

27.6.2006 19:13

pystyykö sx:n rekisteröimään?

27.6.2006 20:22

Ei. Ja väärä paikka kysellä.

P.S. Tietty jos on aikaa ihan tolkuttomasti ja rahaa sitäkin enemmän, niin mikä ettei. Vaivannäkö kuitenkin täysin turhaa. EXC on sama laite.

3.7.2006 11:14

onko sx 125 hyvä aloittaa harrastus
vai kannattaisko alottata jollain 80?

3.7.2006 11:26

walterfender kirjoitti:onko sx 125 hyvä aloittaa harrastus
vai kannattaisko alottata jollain 80?


Riippuu paljon kuskin painosta, pituudesta, iästä jne...

10.9.2006 23:13

kertokaas mulle et mistä vuosimallista lähtien on tos kotaris ollu hydraulinen kytkin vakiona???

10.9.2006 23:22

jaakkole kirjoitti:kertokaas mulle et mistä vuosimallista lähtien on tos kotaris ollu hydraulinen kytkin vakiona???


Ainakin piikkises '98 lähtien.

1.10.2006 23:01

kertokaas poijjaat meikille et miten ilmataa kotarin jarrut......(ktm sx 125 04)

1.10.2006 23:15

Kannattaa vaihtaa nesteet kokonaisuudessaan samal, ku oot saanu nesteet pois, ni otat lääkepruitan, pistät siihe sopivan letkun (mieluiten kirkas) kiinn, vedät täyteen jarrunestettä, tunget sen sinne alapaan nippaan kiinni, painat ilmat pois, avaat sen nipan painat nestettä sisään kunnes o täyn, jos joudut lisää nestettä, ni vältä päästämästä ilmaa järjestelmään. Sit annat olla sen letkun siin kiinni, pistä nippa kiinni, runkkaa vähä aikaa kahvaa, paina kahva pohjaan, avaa nippa, sulje nippa, päästä kahvasta, paina kahvasta, avaa nippa, sulje nippa, päästä kahvasta... sit ku ilmaa ei enää tuu ja kahvas o tunto, ni homma o valmis, jos ei meinaa millää tulla kahvaan tuntoo, ni tee sama homma muille jarrujärjestelmän pulteille, jos ei vielkää auttanu, ni anna seisoo paineen alasena (nipparil kahva pohjaan) yön yli ja toista toi availusysteemi.

1.10.2006 23:44

Nii... Ootko varma et jarrussa on ilmaa??? Noissa kotarin jarruissa (mm. Skotilla) on ollu sen kahvan säätöruuvin kanssa jotain häikkää, eli vedä sen säätöruuvin tilalle pultti ja laita muttereita lukoiks. Noin lyhyesti sanottuna.

9.12.2006 0:02

osaako kukaan sanoa minkä kokonen sx:än männän holkki on?