Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
Alueen säännöt
Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
28.11.2006 23:14
en nyt löytän tarkkaa vastausta tähän että peitetäänkö kummastakin syyläristä osa vai esim vain toinen syyläri etupuolelta n.-10c ? jos radalla ajan ? kokeilemalla se kyllä selviää mut vois vähä alotella sitä peittämistä kun alkas ees niitä pakkasia tulemaan
28.11.2006 23:37
Molemmista syyläreistä puolet.
4.12.2007 19:46
itse kun kokeilin kesä säädöillä tuossa vähän ajaa niin tulppia meni 2 jo rikki,eli pitäiskö tilata joku suutin sarja ja mikä tulppa olis hyvä talveks yz125 -04 ?
4.12.2007 19:55
Jos se pyörä kerran vastaa kaasuun normaalin oloisesti, eikä kilkata pisemmälläkään suoralla niin tulppia voi mennä jos
- ei ole tenua bensassa
- liian kylmä tulppa (eli NGK9 tilalle 8 talveksi)
- et ole peittänyt syyläreitä yhtään?
4.12.2007 22:12
Mitä tarvii tehä isoon nelariin talven varalle? 2t:ssä kun vaihdettii suuttimia, suojattiin kaasaria ja jäähdyttäjiä niin mahtaako sama homma olla edessä 4t:n kanssa kun enduroa ajelee?
4.12.2007 22:20
SMK;-) kirjoitti:Jos se pyörä kerran vastaa kaasuun normaalin oloisesti, eikä kilkata pisemmälläkään suoralla niin tulppia voi mennä jos
- ei ole tenua bensassa
- liian kylmä tulppa (eli NGK9 tilalle 8 talveksi)
- et ole peittänyt syyläreitä yhtään?
minkä takii pitäs syyläreitä peittää talvel
, ei voi käydä liian kylmänä ku vetää lämäpohjas ;D
4.12.2007 22:23
saunat0nttu kirjoitti:SMK;-) kirjoitti:Jos se pyörä kerran vastaa kaasuun normaalin oloisesti, eikä kilkata pisemmälläkään suoralla niin tulppia voi mennä jos
- ei ole tenua bensassa
- liian kylmä tulppa (eli NGK9 tilalle 8 talveksi)
- et ole peittänyt syyläreitä yhtään?
minkä takii pitäs syyläreitä peittää talvel
, ei voi käydä liian kylmänä ku vetää lämäpohjas ;D
No tuolla pyörällä mikä sulla on, sama mitä tekee, leviää kuitenkin
4.12.2007 23:03
uijui kirjoitti:saunat0nttu kirjoitti:SMK;-) kirjoitti:Jos se pyörä kerran vastaa kaasuun normaalin oloisesti, eikä kilkata pisemmälläkään suoralla niin tulppia voi mennä jos
- ei ole tenua bensassa
- liian kylmä tulppa (eli NGK9 tilalle 8 talveksi)
- et ole peittänyt syyläreitä yhtään?
minkä takii pitäs syyläreitä peittää talvel
, ei voi käydä liian kylmänä ku vetää lämäpohjas ;D
No tuolla pyörällä mikä sulla on, sama mitä tekee, leviää kuitenkin
samaa mieltä uijuin kanssa
Viimeksi muokannut TuohkaRacing päivämäärä 4.12.2007 23:08, muokattu yhteensä 2 kertaa
4.12.2007 23:04
Juu, kuinkas kummassa se ulkoilman lämpötila nyt vaikuttaskaan siihen jäähdytystehoon! Please, yks puolvainaa aivosolu edes liikekannalle...
Menthos, kaasariin jotain suojaa ettei mee jäähän kun kippaat kinokseen, syyläreitä peittoon.
4.12.2007 23:44
sanokeepas minkälaiset säädöt yz 250cc talvelle, jäällä mennään sekä pellolla kenties..
Suuttimet tod.näk vakiot? huomenna tarkistan.. Entinen omistaja oli menny kesät talvet samoilla suuttimilla? Ei vissii oo tervettä:O
5.12.2007 0:20
Kuiva putsari kannattaa laittaa talveks ku useimmat öljyt menee talvella nii tahmeeksi et ei päästä putsari enää mitää läpi..
5.12.2007 14:51
Eikös tuostakin joskus kinattu, että kuivasta putsarista voi karista hiekkaa imukurkkuun, jollei se ole uusi.....
5.12.2007 14:58
xQ kirjoitti:Kuiva putsari kannattaa laittaa talveks ku useimmat öljyt menee talvella nii tahmeeksi et ei päästä putsari enää mitää läpi..
onkohan noin? meinaan ois hyvä tietää ku olin eilen lähös ajaan, ei ottanut täysiä kierroksia ja koitin säätää ilmaruuvia nin ei auttanu, kone vaan sammu eikä enää käyntiin. täytyy tulppa kattoo jos se olis menny, pitäs vissii vaihtaa suutin isompaan, vaikka eilen oli nollassa lämpötila ja silti teki sen.en tie mut hermo meni se on yks mikä on varma.....
5.12.2007 16:09
Itellä sellainen ongelma talvella, että kaasari vetää kevyttä lunta kaasarin, ja se jämähtää siihen luistin pohjaan :O Sitten menee säädöt ihan päin helv*. Mikäs olis hyvä apu tuohon? Joku suoja putsarin päälle?
5.12.2007 17:45
Koita saada se putsarille tulevan ilma tuleen muualta kuin takapyöränkotelosta. Vedenpoisto kotelon pohjalta tukkoon, kaasarin ympäri solumuovia ettei se jäätyisi.
Kuivalla putsarilla ajaminen on tyhmyyttä, hieno lumen seassa kulkeva hiekka tulee varmasti läpi kuten lumikin. Monet putsariöljyt jämähtää kyllä pakkasella, mutta No-Toil pelittää ainakin kuin kesällä.