12.11.2010 19:59
J!gs@w# kirjoitti:osta mun berggi ! on kilpi ja kaikkee
12.11.2010 21:11
15.11.2010 0:09
J!gs@w# kirjoitti:käyn tuol luvallisilla reiteil ajamassa ja radoilla ympräi etelää..
http://www.nettimoto.com/husaberg/fe/1009185
15.11.2010 0:10
15.11.2010 0:19
PJK kirjoitti:Nopea kysymys: Meneekö YZ 250 F 07:n vanteet jarrulevyineen heittämällä alle YZ 450 F '08:iin?
15.11.2010 0:24
xQ kirjoitti:etunen heittämällä ja takanen ehkä myös ei vaa taho muistaa tuliko paksumpi akseli kasiin vai ysiin
15.11.2010 1:32
16.11.2010 12:30
16.11.2010 12:41
Anssi_L kirjoitti:Sattuneesta syystä tiedän että kummatkin menee, mutta vakiona takavanne(siis kehä) on pikkupyörässä kapeampi .
16.11.2010 22:48
22.11.2010 0:45
22.11.2010 17:40
kipsutin kirjoitti:Morjens ! olisin ostamassa tollasta -00 vuoden 125 kilvissä olevaa yz:taa ihan katukäyttöön, niin pitäis saada vähä infoa että tuleeko kalliiksi huoltaminen (paljon rahaa menisi kesässä). saako osia hyvin ja onko hintavia? mäntää joutuisi noin 50h välein vaihtamaan ja ölyjä 10h välein? mitä muuta joutuisi vaihtelemaan säännöllisesti? kuinka usein kampiakselia ja kiertokankea joutuu vaihtamaan?
22.11.2010 17:49
pmc kirjoitti:Hyvää:
- Katu-uskottavuus 16V silmissä
- Huipputeho kunnossaolevassa moottorissa
22.11.2010 18:09
pmc kirjoitti:kipsutin kirjoitti:Morjens ! olisin ostamassa tollasta -00 vuoden 125 kilvissä olevaa yz:taa ihan katukäyttöön, niin pitäis saada vähä infoa että tuleeko kalliiksi huoltaminen (paljon rahaa menisi kesässä). saako osia hyvin ja onko hintavia? mäntää joutuisi noin 50h välein vaihtamaan ja ölyjä 10h välein? mitä muuta joutuisi vaihtelemaan säännöllisesti? kuinka usein kampiakselia ja kiertokankea joutuu vaihtamaan?
Ei voi ymmärtää, miksi joku haluaa motocrosspyörän katukäyttöön. Ehkä minusta on tullut vanha, mutta järkisyillä hommaa voi perustella.
Huonoa:
- Kilpakäyttöön tehty pyörä -> lyhyet huoltovälit
- Aivan liian lyhyet vaihteiston välitykset, jotta maantiellä voisi pitää matkavauhtia inhimillisillä kierroksilla
- Sekotusbensan kanssa läträäminen katukäytössä
- Kuluttaa bensaa katupyörään verrattuna ISOSTI
- Etujarru alitehoinen asfaltilla
- Kunnossa oleva satula niin kova, että takamus puutuu. Penkkiä ei ole tehty istumista varten.
- 10V vuotta vanha motocrosspyörä on parhaat päivänsä nähnyt, tarvitsisi yleensä täydellisen läpikäynnin
- Moottorin ominaisuudet ei sovi kadulle
- Savupilvi leijailee perässä hiljaa ajettaessa, koska ilman tuoreöljyvoitelua ei voida öljyn määrää säätää kuormituksen mukaan -> vaatteet haisee koko ajan 2T öljylle
- Hajoaa herkästi väärillä säädöillä/ylläpidolla
Hyvää:
- Katu-uskottavuus 16V silmissä
- Huipputeho kunnossaolevassa moottorissa
22.11.2010 23:33