Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
Alueen säännöt
Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
21.3.2013 16:37
Ois tarkotus hakea honda cr 125 valkokilpinen. Olisko vuosimalli ollu jotai -91 tai -92.
Miten tän ikänen cr eroaa uuden mallin cr:stä? Tekniikaltaa? Rungoltaan?
Sylinteri näyttäs ainakin muuttuvan jossain vaiheessa erillaiseksi? Minä vuonna se muuttuu ja saako vanhemman sylinterin tilalle uudempaa sylinteriä?
Entäs sitte nää tyyppiviat, tehot, kulutus, varaosien saatavuus ja mistä, räjäytyskuvat?
21.3.2013 17:09
^^jaani^^ kirjoitti:Palijo tuossa 250cc on voimmaa?
Keulii kaikil vaihteil ja sutii asfaltilla jopa uudella renkaalla. Voimaa onkun venäläisessä akassa
21.3.2013 22:12
ResisPulla kirjoitti:Ois tarkotus hakea honda cr 125 valkokilpinen. Olisko vuosimalli ollu jotai -91 tai -92.
Miten tän ikänen cr eroaa uuden mallin cr:stä? Tekniikaltaa? Rungoltaan?
Sylinteri näyttäs ainakin muuttuvan jossain vaiheessa erillaiseksi? Minä vuonna se muuttuu ja saako vanhemman sylinterin tilalle uudempaa sylinteriä?
Entäs sitte nää tyyppiviat, tehot, kulutus, varaosien saatavuus ja mistä, räjäytyskuvat?
Voisko joku vastata äkkii... Ois kova kiire
21.3.2013 23:39
Sellanen tyyppivika siinä on että se on crossipyörä ja siten tosi paskamainen kadulla. Lisäks noihan on ihan naurettavissa hinnoissa. Sillä kulutuksella kun lasket sinne tankkiin ysikasia ja öljyä sekasin ja yhtään ajat niin täytyy olla aika syvät taskut. Puhumattakaan tärinöistä ja typeristä huoltoväleistä yms. Noihan on vielä törkeen vanhoja ja rumiakin. Miks sellanen pitäis ostaa?
22.3.2013 8:21
OA243 kirjoitti:Sellanen tyyppivika siinä on että se on crossipyörä ja siten tosi paskamainen kadulla. Lisäks noihan on ihan naurettavissa hinnoissa. Sillä kulutuksella kun lasket sinne tankkiin ysikasia ja öljyä sekasin ja yhtään ajat niin täytyy olla aika syvät taskut. Puhumattakaan tärinöistä ja typeristä huoltoväleistä yms. Noihan on vielä törkeen vanhoja ja rumiakin. Miks sellanen pitäis ostaa?
älä nyt kokonaan lannista häntä
jos ei oo varaa parempaan pyörään
mutta joo en kyllä itse ostaisi noin vanhaa pyörää vaikka sanonta on että 2 tahti ei katso ikää
22.3.2013 10:35
Miksei siis ostaisi kadulle tehtyä pyörää, jonka käyttökustannukset ovat rutkasti alhaisemmat?
23.3.2013 7:57
ResisPulla kirjoitti:ResisPulla kirjoitti:Ois tarkotus hakea honda cr 125 valkokilpinen. Olisko vuosimalli ollu jotai -91 tai -92.
Miten tän ikänen cr eroaa uuden mallin cr:stä? Tekniikaltaa? Rungoltaan?
Sylinteri näyttäs ainakin muuttuvan jossain vaiheessa erillaiseksi? Minä vuonna se muuttuu ja saako vanhemman sylinterin tilalle uudempaa sylinteriä?
Entäs sitte nää tyyppiviat, tehot, kulutus, varaosien saatavuus ja mistä, räjäytyskuvat?
Voisko joku vastata äkkii... Ois kova kiire
Älä lannistu hanki vaan ja erotu muista!
Osia luulis saava liikkeistä joissa hondan edustus esim keinänen.
Ja vanhat on just cooleja!
23.3.2013 9:01
ResisPulla kirjoitti:Ois tarkotus hakea honda cr 125 valkokilpinen. Olisko vuosimalli ollu jotai -91 tai -92.
Entäs sitte nää tyyppiviat, tehot, kulutus, varaosien saatavuus ja mistä, räjäytyskuvat?
Multa löytys -91 cr125:n alkuperäinen ohjekirja/huoltomanuaali. Se iso punainen kirja joka tuli uuden pyörän mukana. H 15e + pk
23.3.2013 11:40
Toivottavasti et tarkoita sitä Lahdessa olevaa -92vm mikä 1800 hintana
siinä vasta kunnon pommi..
27.3.2013 9:42
Moro
Olisko kellään ideoita miten saada linkusta klappi totaalisesti veks?
Pyörä 07 CR250.vaihdettu on linkunlaakerit,swinginlaakerit,uudet orkkis linkunpultit,iskarin laakerit ,ja aina vain on välystä.hiukan syö miestä kun menee toista sataa laakereihin ja pultteihin ja klappaa edelleen.
Lähes 100varmasti välys on linkun pulttien ja neulalaakerin sisälle tulevien holkkien välillä (pultin ja holkin reikien välillä on aika "horot" välykset jo uutena).Olisko kellään ehdottaa jotain toimivaa ja hyväksikoettua poppakonstia ko. välyksen eliminoimiseksi, vai onko kellään ollut vastaavaa ongelmaa??
28.3.2013 5:51
sklitva kirjoitti:Moro
Olisko kellään ideoita miten saada linkusta klappi totaalisesti veks?
Pyörä 07 CR250.vaihdettu on linkunlaakerit,swinginlaakerit,uudet orkkis linkunpultit,iskarin laakerit ,ja aina vain on välystä.hiukan syö miestä kun menee toista sataa laakereihin ja pultteihin ja klappaa edelleen.
Lähes 100varmasti välys on linkun pulttien ja neulalaakerin sisälle tulevien holkkien välillä (pultin ja holkin reikien välillä on aika "horot" välykset jo uutena).Olisko kellään ehdottaa jotain toimivaa ja hyväksikoettua poppakonstia ko. välyksen eliminoimiseksi, vai onko kellään ollut vastaavaa ongelmaa??
Itsellä täysin sama ongelma 04 puolikkaassa..
28.3.2013 9:22
Tarvikelaakereilla ei ainakaan saa linkkuja välyksettömiksi, vaikka kaikki osat olisivat uusia.
19.4.2013 7:07
Elikkä kerrataanko vielä?
Pitäs vaihtaa hondaani mäntä, niin sisään ajoha oli 15min tyhjäkäyntiä.
Sitte jäähytys ja pari tankkia rauhallisemmin ja sitte vaa hanaa?
Ja mitään lisä öljyjä ei tarvinnu tunkea?
19.4.2013 9:54
Parta779 kirjoitti:Elikkä kerrataanko vielä?
Pitäs vaihtaa hondaani mäntä, niin sisään ajoha oli 15min tyhjäkäyntiä.
Sitte jäähytys ja pari tankkia rauhallisemmin ja sitte vaa hanaa?
Ja mitään lisä öljyjä ei tarvinnu tunkea?
Ite tapaan lämmittää 3-4krt kuumaksi ja perään jäähdytys kylmäksi paikallaan.samalla tsekkaillen ettei mitään vuoda mistään ja syylärin korkki auki että tulee kuplat ulos nestekierrosta..sitten ku lämmitykset on tehty niin ajelen 1-2 testilenkkiä (tiellä) vaihtelevilla kierroksilla,ei kuitenkaan urku auki,eikä vedättäen.sitte vaan radalle!
En oo koskaan ajanu ekaa tankkia normaalia rasvaisemmalla bensalla,ainoastaan pytyn paikallelaiton jälkeen oon laittanu hiukan extra 2t öljyä tulpan reiästä>>ja pyöritellyt hetken konetta kiksistä jotta varmaan on ekas startis heti kunnon voitelu.
-Mikko L