Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
Alueen säännöt
Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
11.3.2014 14:07
Vie penkki verhoilijalle. Helppo homma korottaa kuulemma.
11.3.2014 20:58
SE-Teamin kautta sai tilattua. Hoituupahan samalla reissulla myös penkinpäällinen.
3.4.2014 23:21
1998 vuosmallin 250cr:ään ajattelin uudempia muoveja laitella. Meniskö 1999-2000vm takakatteet (sama runko jne) tai jopa uuden generaation rungon katteet ensimmäiseen alurunkoon ilman suurempia modifikaatioita?
http://www.allthingsmoto.com/photopost/ ... hoto/12020Linkin takana 1998 250cr:ssä 07vm katteet, olisiko iso homma laittaa?
Jos joku on laittanut nii kertokoon kokemuksensa.
17.4.2014 9:53
Kuuluuko tuossa kakspuokin rc valvessa olla sivuttain välystä? Kun tuo mutteri, millä tuo säädin on kiinni, ei kiristä sitä.
17.4.2014 11:16
Julle1 kirjoitti:Kuuluuko tuossa kakspuokin rc valvessa olla sivuttain välystä? Kun tuo mutteri, millä tuo säädin on kiinni, ei kiristä sitä.
En usko että tuolla on mitään merkitystä,jos laakeri on kunnossa ja akselin stefa pitää.Onhan tuossa pakostikin jotain välyksiä,koska laakerointi on vaan akselin ulommassa päässä ja pakoaukon päässä on jonkilainen väljähkö liukuholkki.Liikkuukö rc valven läppä paljon tilassaan kun koko paketti on kasassa?Voin kattoa iltapäivällä omasta CR:stä liikkuuko siinä tuo akseli....
17.4.2014 13:50
pitkittäisvälystä on myös siinä akselissa, johon tulee se perhosläppäsysteemi kiinni. Muttei akselissa oo poikittaisvälystä ja stefa on kuiva. Se perhsoläppä siinä liikkuu sivuttain. Ei ainakaan käyntiin vaikuttanu, kun eilen sain savut ulos. Kohta pääsee testilenkille!
E: Testilenkki käyty. Kyllä tuntuu pelaavan.
18.4.2014 11:48
Julle1 kirjoitti:pitkittäisvälystä on myös siinä akselissa, johon tulee se perhosläppäsysteemi kiinni. Muttei akselissa oo poikittaisvälystä ja stefa on kuiva. Se perhsoläppä siinä liikkuu sivuttain. Ei ainakaan käyntiin vaikuttanu, kun eilen sain savut ulos. Kohta pääsee testilenkille!
E: Testilenkki käyty. Kyllä tuntuu pelaavan.
Hieno homma,saitko pytyn näin nopeesti pinnoituksesta??
18.4.2014 18:08
Laitoin vielä yhen männän tuohon pyttyyn..
26.4.2014 22:15
Onko noille pakoaukon säätimen vaijereiden kireydelle mitään ohjearvoa?
04 125 kyseessä. Näytti kyllä liikkuvan ääriasennosta toiseen kun anto kaasua.
29.4.2014 8:54
HaRtsa88 kirjoitti:Onko noille pakoaukon säätimen vaijereiden kireydelle mitään ohjearvoa?
04 125 kyseessä. Näytti kyllä liikkuvan ääriasennosta toiseen kun anto kaasua.
Ei ole..riittää kun ne on niin kireällä että vaijerissa on keinuvivun päässä about milli joustoa.Eli ihan pinkeäksi ei kannata kiristää,servo ei ilmeisesti tykkää jos ei jousta yhtään..
29.4.2014 22:18
sklitva kirjoitti:HaRtsa88 kirjoitti:Onko noille pakoaukon säätimen vaijereiden kireydelle mitään ohjearvoa?
04 125 kyseessä. Näytti kyllä liikkuvan ääriasennosta toiseen kun anto kaasua.
Ei ole..riittää kun ne on niin kireällä että vaijerissa on keinuvivun päässä about milli joustoa.Eli ihan pinkeäksi ei kannata kiristää,servo ei ilmeisesti tykkää jos ei jousta yhtään..
Ite löysin googlesta cr:n pwer valven säätöohjeet. Hakusana "adjusting honda cr power valve cables" tjsp. Oli aija hyvät ohjeet mille kireydelle ne tuli säätää. Muistaakse vasemman puoleinen vaijeri tuli pikkusen joustaa, mutta en kyllä muista millimäärää...
29.4.2014 22:36
meneekö 2003 cr:ään 2004 sylinteri? onko muuta eroa kun mäntä?
30.4.2014 9:06
joonapyrro kirjoitti:meneekö 2003 cr:ään 2004 sylinteri? onko muuta eroa kun mäntä?
hondaoriginalparts.com:ista löytyy varaosalistat..vertaa osanumeroita..
30.4.2014 10:37
joonapyrro kirjoitti:meneekö 2003 cr:ään 2004 sylinteri? onko muuta eroa kun mäntä?
Tuskin menee. 04-mallissa on pakoaukonsäädin servolla.
30.4.2014 11:16
Löytyiskö Honda cr 250 2003 sylinteriä?