Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
Alueen säännöt
Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
5.8.2010 7:37
välzy kirjoitti:juhis^_^ kirjoitti:250 SX aiheinen kysymys.
Ostin tossa vähä aikaa sitten kyseisen pyörän vuosimallia 2005. Onko noissa vakiona V-forcen läppärunko+läpät? Ja millasella seoksella tolla kannattaa ajella? 2-3%?
tänks!
vforcet on ainakin uudemmissa vakiona, ja 2,5% on jämpti! jos ajat huippuöljyillä niin tasan 2 riittää
V-forcet oman tiedon mukaan on -07 uudemmissa mikäli ei joku väitä muuta vastaan.
Aja vaan sillä 3% seoksella. Huippuöljystä kaikilla on oma mielipide ja se ±0,5% on vain motot.netin tapaista pilkun viilausta millä ole mitään vit** väliä.
13.8.2010 12:03
SMK) kirjoitti:teppoo kirjoitti:Onko mitään ehdotuksia mihin vois pyörä viedä vakuutuskorjaukseen helsingissä? Ajo auto kolmion takaa eteen, ja sen seurauksena kaatuminen.
Bike worldistä, racing bikeltä ja örtheniltä kyselin jo. Korjausajat oli alkaen 2 viikkoa.
Sulla on siis maksusitoomus jo? Meillä on seuraava aika ens ti 2h vapaana, isompi homma menee ke loput....
Olin vieny sen jo tolloin. Kannatti taas viedä korjaukseen. Vakuutustarkastaja kävi korjaamolla ja sano ettei mittari oo voinu hajota kaatuessa ja muut hajonneet osat ei sitten ajamista haitannu mitenkään ja pyörän saan ens viikon maanantaina aikasintaan. Lopputulos on siis se, että mulla on ollu pyörä pois ajosta 2½ viikkoa vasta ja sitten kun saan sen ajoon, niin sitä osaa, jonka hajoomisesta oli oikeesti ajokannalta haittaa ei korjata
. Kivaa lähtee riitelee vakuutusyhtiön kanssa.
14.8.2010 10:13
Kuinkahan monta kilometriä pääsee tuommosella 250 2-tahdin männällä harraste ajoa?
14.8.2010 12:23
Zubaut 100h
14.8.2010 23:30
Niin että millasta harrasteajoa? Motaria, rossia, enskaa, mitä? 400 +-100 l pääsee, laske siit.
15.8.2010 10:52
SMK) kirjoitti:Niin että millasta harrasteajoa? Motaria, rossia, enskaa, mitä? 400 +-100 l pääsee, laske siit.
Polkuja, mehtäauto teitä, välillä rajalla.
23.8.2010 22:06
Morjens, exc 200cc mitens ne männänvaihtovälit, ku olis tulossa ehkä vaihossa semmonen mopeti taloon että tarviiko ensimmäiseen 70 tuntiin vaihtaa vielä, kun on ajettu harrasteluajoa, kuntoiltu eli siis polkuja ja mehtäteitä lähinnä?
24.8.2010 16:33
Kyllähän se varmaan kestää enemmänki ajaa, mutta se on vaan parempi mitä aikasemmin sen männän vaihtaa. Sitä vähemmän kuluttaa sylinteriä, mitä useemmin vaihtaa mäntiä.
26.8.2010 14:55
Kiitti vastauksesta, ja vielä tarvis tietoo noista putkista, että mistä sais fmf tai procircuitin putkea, ku en oo löytäny oikeen mistään. Vm on siis 06. ja exc 200.
26.8.2010 15:27
Motokeidas, motopalvelu yms muut kotarin liikkeet. FMF löytyy noista.
29.8.2010 23:01
Osaisko joku kertoa rekisteröinnistä valkokilpiseksi? itsellä 04 vuoden 250 exc eli onko mahdollista saada valkokilpiseksi? Ei ole tainnut olla minun tietääkseni koskaan ennen rekisterissä, minkälaiset verot tuohon tulisi?
29.8.2010 23:07
robbani kirjoitti:Osaisko joku kertoa rekisteröinnistä valkokilpiseksi? itsellä 04 vuoden 250 exc eli onko mahdollista saada valkokilpiseksi? Ei ole tainnut olla minun tietääkseni koskaan ennen rekisterissä, minkälaiset verot tuohon tulisi?
miksi et voi kysyä maahantuojalta asiaa?
29.8.2010 23:10
robbani kirjoitti:Osaisko joku kertoa rekisteröinnistä valkokilpiseksi? itsellä 04 vuoden 250 exc eli onko mahdollista saada valkokilpiseksi? Ei ole tainnut olla minun tietääkseni koskaan ennen rekisterissä, minkälaiset verot tuohon tulisi?
eipä tuota taida enää saaha
30.8.2010 22:33
mikulov kirjoitti:robbani kirjoitti:Osaisko joku kertoa rekisteröinnistä valkokilpiseksi? itsellä 04 vuoden 250 exc eli onko mahdollista saada valkokilpiseksi? Ei ole tainnut olla minun tietääkseni koskaan ennen rekisterissä, minkälaiset verot tuohon tulisi?
miksi et voi kysyä maahantuojalta asiaa?
samahan se on täältä kysyä tuo sama kysymys jos löytyisi joku joka osaisi auttaa mutta ei hyvältä näytä...
14.9.2010 14:44
minä olisin vaihtamassa smotoja enskojen tilalle nii miten mittariin saa vaihdettua sen renkaan koon ? kun kyseessä on vielä vanhan mallin mittari ;s neuvoja ?