Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
Alueen säännöt
Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
28.12.2012 18:51
dise kirjoitti:Hahhah mä en viittiny lähtee koittaa siinä kisahallin putkan vieressä!
Joo kaveri sano vaan että oli ehkä pitäny käydä lämmittämässä sitä ennen ku tuun.. Mut ehkä mä haen sen ku laittaa kauppakirjaan että vaikka kauppa mahdollista perua viikon sisällä ostamisesta tai vastaavaa. Niin että pääsee testaan. Se kyllä vaikutti reilulta jätkältä että vois antaa varmaan vaikka viikonlopuks testiin. Ilmottelen kun päätös on tehty!
Suuttimet tukossa ihan varmasti kun on noin kauan seissy peli, suuttimien putsaus/koko kaasarin putsaus ja pitäisi rokata. Ennen tota et saa laitetta toimimaan.
28.12.2012 22:53
Noniin nyt muuttukin mieli taas ja huomenna oon menossa hakemaan 07 vuoden cr250f. Huollot on tiedossa ja tunnitkin suurinpiirtein niin pelaan nyt varman päälle. Ja muutaman satasen halvemmalla lähtee! Pitäis olla hyvä pyörä mitä luin jotain juttuja! Toivotaan että kestää!
28.12.2012 22:54
Tarkoitan siis crf250r
30.12.2012 21:10
JM82 kirjoitti:Julle1 kirjoitti:Moro!
Tuommonen 04 250 2 tahti cr:rrä olis kiikarissa. Perus kuntopyöräksi montulle ja mettään. Ainut mikä mietityttää, on tuo sähkönen PA säädin. Onko siinä mitään erikoista, mistä pitäs olla huolissaan? Hyvä vai huono asia?
Ei ole mitään erikoista sähköisessä säätimessä, kunhan vaan katsot, että vaijerit ovat oikealla tiukkuudella ja käytät häiriösuojattua tulppaa (NGK BR8EG). Häiriösuojaamattomalla tulpalla ajaessa saattaa koko systeemi seota ja heittää säätimen kiinni kesken ajon.
Mistä näkee tuon vaijereiden oikean tiukkuuden?
30.12.2012 21:46
Julle1 kirjoitti:Mistä näkee tuon vaijereiden oikean tiukkuuden?
http://motocrossactionmag.com/Main/News ... C-897.aspx
31.12.2012 6:01
Kiitos JM!
6.1.2013 13:02
Kuulin että jostain pystyy katsomaan ktm pyörän historian missä se on liikkunut ja mitä huoltoja on tehty kun laittaa runkonumeron johonkin. Missäs tämmönen on ? vai onko mua huijattu pahemman kerran.
6.1.2013 13:41
sua on huijattu!
6.1.2013 16:13
Määki taisin joskus kauan sitten netistä nähä jollai sivulla tommosen jutun, tosin siinä näky muistaakseni vaan ne huollot mitkä oli kyseisessä liikkeessä tehty
6.1.2013 18:24
KTM:miä myyvästä liikkeestä saa rungonnumeron perusteella tiedon, kenelle pyörä on alunperin myyty ja merkkiliikkeessä sille mahdollisesti tehdyt huollot.
6.1.2013 18:26
Ei oo huijattu. Ton nykyisen ostaessani naputeltiin uuden omistajan tiedot liikkeessä "järjestelmään". Tarkemmin en tiedä mitä kaikkea systeemi näyttää.
13.1.2013 16:53
Päivää!
Näissä crossi pyörissä pitää olla ilmeisesti vähintään liikennevakuutus, jos ajaa radalla? Minkäs verran noin yleisesti vakuutus kustantaa vuodessa, jos puhutaan uudemmista kuin 2005 250cc 2T?
13.1.2013 17:06
mulla -04 250 2t RM ja liikennevakuutus IF:ssä maksaa n. 130€/vuosi.
13.1.2013 18:36
Kokemuspohjaisia vastauksia kaipaisin noista japsicrosseista, lähinnä rm ja kx 250. Minkälainen laatutaso noissa koneissa on yleisesti vastaaviin kotareihin verraten, jostain on jäänyt semmonen kuva että saa vaihtaa osia hieman tiuhemmin kuin eurooppalaisissa..? Toki hyvää kokemusta en voi sanoa oranssistakaan omaavani..
Pyörästähän olis tarkoitus leipoa mantsapeli, eniten ehkä kiinnostaa miten noissa kestää vaihteistot väännöillä vedättämistä kivikoissa kun pelit on tehty kierroskoneiksi?
Entä onko jotain huomattavaa eroa kx ja rm välillä miksi kannattaisi jompikumpi valita?
2007 tai uudempi tulee olemaan.
15.1.2013 22:05
Mulla olisi nyt mahdollisuus ostaa yz 250 2t niin täältä nyt vähän kyselisin että olisiko kannattava ostos. Alunperin oli siis tarkoitus ostaa piikkinen crossi mutta tuli niin houkutteleva tarjous isommasta pyörästä että sitä harkitsisin sitten. Eli kai varsinainen kysymys on että onko tuo liian iso pyörä kumminkin minulle kun ikää on vasta sen 15. Fyysisesti ei olisi ongelmaa kun kokoa riittää sen päälle 185cm kumminkin.
Kokemusta on sen verran että 85cc oon ajellu radalla pari vuotta taakseppäin mutta sitten jäi crossilla ajaminen siihen kun jäi liian pieneksi ja ei sitä ole viellä saatu myytyä niin ei isompaa ole voitu hankkia. Sitten tietenkin mopolla päristellyt ympäri ämpäri...
Pyörä tulisi crossi radalle ja tarvittaessa myös vähän enduron puolelle ja muuhun ylimääräiseen montulla päristelyyn.
Kiitoksia jo vastauksista