6.1.2013 18:43
^^jaani^^ kirjoitti:Moro.
Oliskohan kannattava ostos? http://www.nettimoto.com/honda/cr/1432534
onko tossa vuosimallissa ollu millasia vikoja?
6.1.2013 20:16
6.1.2013 22:01
Julle1 kirjoitti:Minkäskokosilla suuttimilla porukat ajaa talvella? Itellä on näköjään 420, vaikka manuaalin mukaan pitäs olla talveksi isompi. Silti röpöttää ennen piikkia. Paitsi jos ajaa on-of kaasulla, toimii, mutta huono ajaa enskaa. Tuossa on FMF gold series putki ja vforce läpät. Niin ja neula laihimmalla. Enkö saa vaan tarpeeksi lämpimäksi vehkeitä Putsari OK. Siis 250cc
6.1.2013 22:07
6.1.2013 22:17
JM82 kirjoitti:Julle1 kirjoitti:Minkäskokosilla suuttimilla porukat ajaa talvella? Itellä on näköjään 420, vaikka manuaalin mukaan pitäs olla talveksi isompi. Silti röpöttää ennen piikkia. Paitsi jos ajaa on-of kaasulla, toimii, mutta huono ajaa enskaa. Tuossa on FMF gold series putki ja vforce läpät. Niin ja neula laihimmalla. Enkö saa vaan tarpeeksi lämpimäksi vehkeitä Putsari OK. Siis 250cc
Veljellä on ollut talvella käytössä Doman putkella varustetulla -02 mallin puolikkaassa CR.ssä 410 pääsuutin. Tehoputken parantaessa 2T moottorin täytöstä käykin usein niin, että kaasuttimessa täytyykin käyttää pienempiä suuttimia, kuin normaalisti.
6.1.2013 22:44
JM82 kirjoitti:^^jaani^^ kirjoitti:Moro.
Oliskohan kannattava ostos? http://www.nettimoto.com/honda/cr/1432534
onko tossa vuosimallissa ollu millasia vikoja?
97-99 Hondan puolikkaat ovat moottoriltaan todella luotettavia pyöriä, mutta tuon ensimmäisen sukupolven alumiinirunko ei ole ajettavuudeltaan mikään paras mahdollinen.
6.1.2013 23:24
^^jaani^^ kirjoitti:JM82 kirjoitti:^^jaani^^ kirjoitti:Moro.
Oliskohan kannattava ostos? http://www.nettimoto.com/honda/cr/1432534
onko tossa vuosimallissa ollu millasia vikoja?
97-99 Hondan puolikkaat ovat moottoriltaan todella luotettavia pyöriä, mutta tuon ensimmäisen sukupolven alumiinirunko ei ole ajettavuudeltaan mikään paras mahdollinen.
Millanen ajettava se sitten on uuteen verrattuna?
10.1.2013 1:00
11.1.2013 14:43
13.1.2013 22:13
14.1.2013 8:39
jukke96 kirjoitti:Miten huomaa jos on läpät paskana tjsp? Itellä tänää alko jossain satasen vauhissa pätkimään aika rankasti nii aattelin että voisko läpät olla vikana? Tulppaa en oo kerenny vielä tsekkaan läpi mutta saattaa sekin olla syypäänä tuohon
14.1.2013 12:48
14.1.2013 15:51
14.1.2013 18:40
14.1.2013 20:44
jukke96 kirjoitti:30% isommat syylärit kiinni, toinen kokonaan peitetty pahvilla ja toinen vähän päälle puoliksi peitetty. Lämpömittari näyttää ajossa jotai 55-80 celsiusta.
Ja pääsuuttimen vaihdoin tässä vähän aikaa sitten, kun oli -30 pakkaset (420 -> 430), myös tk suuttimen 35 -> 40, ei kyllä vaikuta täyskaasuun varmaan mitenkään. Ja joo, hirveältähän tuo tuntuu ajaa liian kovilla kierroksilla