Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Alueen säännöt

Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Re: Tietoa, kokemuksia, yms. (Honda Cr)

6.1.2013 18:43

^^jaani^^ kirjoitti:Moro.
Oliskohan kannattava ostos? http://www.nettimoto.com/honda/cr/1432534
onko tossa vuosimallissa ollu millasia vikoja?


97-99 Hondan puolikkaat ovat moottoriltaan todella luotettavia pyöriä, mutta tuon ensimmäisen sukupolven alumiinirunko ei ole ajettavuudeltaan mikään paras mahdollinen.

Re: Tietoa, kokemuksia, yms. (Honda Cr)

6.1.2013 20:16

Minkäskokosilla suuttimilla porukat ajaa talvella? Itellä on näköjään 420, vaikka manuaalin mukaan pitäs olla talveksi isompi. Silti röpöttää ennen piikkia. Paitsi jos ajaa on-of kaasulla, toimii, mutta huono ajaa enskaa. Tuossa on FMF gold series putki ja vforce läpät. Niin ja neula laihimmalla. Enkö saa vaan tarpeeksi lämpimäksi vehkeitä :D Putsari OK. Siis 250cc

Re: Tietoa, kokemuksia, yms. (Honda Cr)

6.1.2013 22:01

Julle1 kirjoitti:Minkäskokosilla suuttimilla porukat ajaa talvella? Itellä on näköjään 420, vaikka manuaalin mukaan pitäs olla talveksi isompi. Silti röpöttää ennen piikkia. Paitsi jos ajaa on-of kaasulla, toimii, mutta huono ajaa enskaa. Tuossa on FMF gold series putki ja vforce läpät. Niin ja neula laihimmalla. Enkö saa vaan tarpeeksi lämpimäksi vehkeitä :D Putsari OK. Siis 250cc


Veljellä on ollut talvella käytössä Doman putkella varustetulla -02 mallin puolikkaassa CR.ssä 410 pääsuutin. Tehoputken parantaessa 2T moottorin täytöstä käykin usein niin, että kaasuttimessa täytyykin käyttää pienempiä suuttimia, kuin normaalisti.

Re: Tietoa, kokemuksia, yms. (Honda Cr)

6.1.2013 22:07

Itellä ps 430 tk 40 neulan sokka yhen pykälän korkeemmalla HGS putkella ;) tuskin tää ketään auttaa mutta sanonpaha vain :D

Re: Tietoa, kokemuksia, yms. (Honda Cr)

6.1.2013 22:17

JM82 kirjoitti:
Julle1 kirjoitti:Minkäskokosilla suuttimilla porukat ajaa talvella? Itellä on näköjään 420, vaikka manuaalin mukaan pitäs olla talveksi isompi. Silti röpöttää ennen piikkia. Paitsi jos ajaa on-of kaasulla, toimii, mutta huono ajaa enskaa. Tuossa on FMF gold series putki ja vforce läpät. Niin ja neula laihimmalla. Enkö saa vaan tarpeeksi lämpimäksi vehkeitä :D Putsari OK. Siis 250cc


Veljellä on ollut talvella käytössä Doman putkella varustetulla -02 mallin puolikkaassa CR.ssä 410 pääsuutin. Tehoputken parantaessa 2T moottorin täytöstä käykin usein niin, että kaasuttimessa täytyykin käyttää pienempiä suuttimia, kuin normaalisti.


Ahaa, elikkäs suuttimen arpomista tiedossa :) Ei tuo pyörä ainakaan laihalla ole päässyt käymään :D

Re: Tietoa, kokemuksia, yms. (Honda Cr)

6.1.2013 22:44

JM82 kirjoitti:
^^jaani^^ kirjoitti:Moro.
Oliskohan kannattava ostos? http://www.nettimoto.com/honda/cr/1432534
onko tossa vuosimallissa ollu millasia vikoja?


97-99 Hondan puolikkaat ovat moottoriltaan todella luotettavia pyöriä, mutta tuon ensimmäisen sukupolven alumiinirunko ei ole ajettavuudeltaan mikään paras mahdollinen.

Millanen ajettava se sitten on uuteen verrattuna? :D

Re: Tietoa, kokemuksia, yms. (Honda Cr)

6.1.2013 23:24

^^jaani^^ kirjoitti:
JM82 kirjoitti:
^^jaani^^ kirjoitti:Moro.
Oliskohan kannattava ostos? http://www.nettimoto.com/honda/cr/1432534
onko tossa vuosimallissa ollu millasia vikoja?


97-99 Hondan puolikkaat ovat moottoriltaan todella luotettavia pyöriä, mutta tuon ensimmäisen sukupolven alumiinirunko ei ole ajettavuudeltaan mikään paras mahdollinen.

Millanen ajettava se sitten on uuteen verrattuna? :D


Runko on keskeltä leveämpi, kuin nykyiset rungot, mikä saa pyörän tuntumaan isolta ja kömpelöltä varsinkin mutkissa. Runko on myös niin jäykkä, että terävien pattien iskut ja moottorin tärinä välittyvät kuskiin paljon enemmän kuin nykypyörissä.

Re: Tietoa, kokemuksia, yms. (Honda Cr)

10.1.2013 1:00

Edit

Löyty kaupasta.

Re: Tietoa, kokemuksia, yms. (Honda Cr)

11.1.2013 14:43

osaako joku neuvoa käykö 98 cr 250 etupumput 91 cr?
vanteen kiinnitys erinäköinen että tarviiko sit 98 etuvanteenkin?

Re: Tietoa, kokemuksia, yms. (Honda Cr)

13.1.2013 22:13

Miten huomaa jos on läpät paskana tjsp? Itellä tänää alko jossain satasen vauhissa pätkimään aika rankasti nii aattelin että voisko läpät olla vikana? Tulppaa en oo kerenny vielä tsekkaan läpi mutta saattaa sekin olla syypäänä tuohon :D

Re: Tietoa, kokemuksia, yms. (Honda Cr)

14.1.2013 8:39

jukke96 kirjoitti:Miten huomaa jos on läpät paskana tjsp? Itellä tänää alko jossain satasen vauhissa pätkimään aika rankasti nii aattelin että voisko läpät olla vikana? Tulppaa en oo kerenny vielä tsekkaan läpi mutta saattaa sekin olla syypäänä tuohon :D

Ajoitko pitkäänkin satasen vauhtia? Leipoi? ;)

Re: Tietoa, kokemuksia, yms. (Honda Cr)

14.1.2013 12:48

siis eeei, ehkä 5 sekunttia jäällä ajoin tota vauhtia :D toimii muuten hyvin mutta tossa alkaa vähän pätkimää :o vois koittaa vielä vähän pienemmällä suuttimella jos se ois siitä kiinni

Re: Tietoa, kokemuksia, yms. (Honda Cr)

14.1.2013 15:51

taitaa käydä liian kylmänä, pyrkii kastelemaan tulppaa?.,oletko peittänyt syylareita mitenkään?? , en kyllä huudattaisi hullun lailla jos on crossivälitykset, se on melkein sama kun paikallaan kierrättäisi 5sek täysiä, älä pienennä suutinta jos on kesällä nykyisellä toiminut.,crossipyörät on suunniteltu ajettavaksi vaihtelevalla kaasulla( rikoin aikoinaan alapään laakerin rm:stä jääradalla vakiovälityksillä).

Re: Tietoa, kokemuksia, yms. (Honda Cr)

14.1.2013 18:40

30% isommat syylärit kiinni, toinen kokonaan peitetty pahvilla ja toinen vähän päälle puoliksi peitetty. Lämpömittari näyttää ajossa jotai 55-80 celsiusta.

Ja pääsuuttimen vaihdoin tässä vähän aikaa sitten, kun oli -30 pakkaset (420 -> 430), myös tk suuttimen 35 -> 40, ei kyllä vaikuta täyskaasuun varmaan mitenkään. Ja joo, hirveältähän tuo tuntuu ajaa liian kovilla kierroksilla :s

Re: Tietoa, kokemuksia, yms. (Honda Cr)

14.1.2013 20:44

jukke96 kirjoitti:30% isommat syylärit kiinni, toinen kokonaan peitetty pahvilla ja toinen vähän päälle puoliksi peitetty. Lämpömittari näyttää ajossa jotai 55-80 celsiusta.

Ja pääsuuttimen vaihdoin tässä vähän aikaa sitten, kun oli -30 pakkaset (420 -> 430), myös tk suuttimen 35 -> 40, ei kyllä vaikuta täyskaasuun varmaan mitenkään. Ja joo, hirveältähän tuo tuntuu ajaa liian kovilla kierroksilla :s


mitä tarkoitat että tuntuu hirveältä?