19.6.2011 14:51
19.6.2011 16:01
Rx-Tuomo kirjoitti:Oon kuullu, että Rm:ssä on aika heikko tuo pakoaukonsäädin. Mikä osa siitä menee yleensä hajalle? Pystyykö tuon pakoaukonsäätimen ottamaan pois käytöstä jolloin hajoamisen vaaraa ei ole? Eipä tuossa tunnu nytkään olevan alavääntöä yhtään, että ei periaatteessa haittaa vaikka lähtisi loputkin.
mikulov kirjoitti:kyllä tuohon kiinnileikkaamiseen täytyy syy löytää( öljyseos, ilmavuoto,liian pieni välys,laiha seos tms.) , "sisäänajo" ei ole tarpeen, mm-tasollakin laitetaan erään uusi mäntä eikä taatusti sisään ajeta.
19.6.2011 17:26
19.6.2011 18:06
malo kirjoitti:Sylinteri putkitettiin koneistamolla,männän mukaan.
19.6.2011 19:12
Joo tämäki on todettu ainakin mun pyörässä, pakosäädin halkes(kaulalta), mutta ei päässy tippumaan sylinteriin. Ei niitä säätimiä ainakaa kannate ottaa pois sieltä, ite en huomannu mitään eroa,vaikka oli 1 säädin pois käytöstä.
19.6.2011 23:03
19.6.2011 23:13
jo kirjoitti:kyllä huonosti menee jos pakoaukon säätimen pois joutuu ottamaan.
22.6.2011 18:32
22.6.2011 22:04
sliksi:D kirjoitti:kaverin 80cc rm:ästä rupes ajon jälkeen vuottaa jostai letkusta mikä tuli koneesta ni jotai valkosta nestettä, eli kysymys kuuluu mitä tämä mystinen aine on*?
22.6.2011 22:55
22.6.2011 22:56
22.6.2011 23:01
24.6.2011 13:45
24.6.2011 16:32
24.6.2011 16:46