Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
Alueen säännöt
Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
15.12.2012 11:36
on peitetty puolet syyläreistä, kokeiltu 8 tulpalla, vaihdettu neulaventtiili, ei savuta liikaa(stefa ei vuoda), jäähäreitä ei katoa....
15.12.2012 13:15
Pakkaseen sopimaton putsari öljy?
15.12.2012 13:27
Mikähän on vialla kun toi honda cr 125 ei suostu enään käynnistymään? Ostin sen tossa viikko sitte ja vikana oli se kun imukaula halki. No vaihdoin sen ja läpät kun niistä mitkä tossa oli puuttu läppien rajoittimet. Sain sen vielä sen jälkeen käyntiin, mutta en enään. Tulppakin on uusittu. Mikähän siinä on?
15.12.2012 19:45
Tuo käväisi mielessä mutta ajattelin että eihän nyt semmoista ole olemassakaan, ilmaputsariöljyä joka ei kestä pakkasta. Mutta tämä näköjään vahvistaa epäilykseni. KIITOS! täytyy kokeilla. Itsellä siis pas*** bilteman öljyä
:D:D:D
16.12.2012 11:45
trollol kirjoitti:Mikähän on vialla kun toi honda cr 125 ei suostu enään käynnistymään? Ostin sen tossa viikko sitte ja vikana oli se kun imukaula halki. No vaihdoin sen ja läpät kun niistä mitkä tossa oli puuttu läppien rajoittimet. Sain sen vielä sen jälkeen käyntiin, mutta en enään. Tulppakin on uusittu. Mikähän siinä on?
Minkä ikäinen vehje? Loppuun rällätty vehje? Onko sinulla enempikin noita pyöriä?
16.12.2012 11:57
-93. Sain jo toimimaan
16.12.2012 14:15
Kerro ihmeessä aina mikä oli vikana niin voi ottaa opiksi
16.12.2012 14:33
No säädin tyhjäkäyntiä (eikös sitä säädetä siitä ryypystä?) ja sitten vaihdoin suuttimen. Sain sen käymään siten että annoin jonkinverran kaasua.
16.12.2012 17:02
Pistin eilen pyörän lämpöseen ja tänään starttasin. laitoin ryypyn päälle 1 sekunniksi ja pois niin taas meni tulppa...
17.12.2012 14:54
Se täytyy pestä ja kuivattaa ei siis kuiva paikoillaan! Kokeile käyttää kokonaan ilman puhdistajaa tosin kotelon täytyy olla 100% puhdas!
17.12.2012 17:52
Juu selvä, äskö kokeiltu käydä ostaa laadukkaampaa öljyä, mutta eipä ollut liike jostain syystä auki. Epäilyset vahvasti siinä öljyssä, sillä eilen tuli pyörän oltua koko päivän tallissa. Puhdistin kaasarin totaalisesti, ja tsekkasin läpät. Vforcet raotti himan? Laitoin nyt kokeiluksi vakioläppärungon. Aamulla kun lähdin kouluun niin pyörä toimi taas kuin unelma, ehkä hieman laihalla kävi alhaalta mutta muuten ok. Lähdin koulusta niin sai koko ajan olla kierokset tapissa ettei mennyt tukkoon...
Mitenkäs nuo vforce 3 läpät lähtee irti tuosta rungosta? Näköjään jotain NoScrew-teknologiaa niin ei ymmärrystä tuon päälle... Revin irti vaan? vai pitääkö otta se ohjuri toiselta puolelta irti ensteks?
Kiitos.
17.12.2012 20:38
Mite tosta 125 vm 92 sääjettään tyhyjäkäyntiä ku ei löyvy ruuvia misttää? Kaasari o joku keihini..
17.12.2012 21:00
Se taitaa olla niin että pyörität sitä ryyppyvipua. Siinä alla lukee idle adjust?
18.12.2012 21:35
Mixmax kirjoitti:Mitenkäs nuo vforce 3 läpät lähtee irti tuosta rungosta? Näköjään jotain NoScrew-teknologiaa niin ei ymmärrystä tuon päälle... Revin irti vaan? vai pitääkö otta se ohjuri toiselta puolelta irti ensteks?
Kiitos.
V-forcen läpät saa purettua, kun ensin vetää irti läppiä paikoillaan pitävät kiilat.
20.12.2012 9:42
Mitkäs olis sopivat paineet piikkirenkaille? 21 ja 18 tuuman vanteilla.