Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
Alueen säännöt
Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
1.12.2012 1:23
Onko kaikilla muillaki tyhjäkäyntiruuvi ja tyhjäkäyntiruuvi torx-kannalla
1.12.2012 1:28
ei ainakaan minulla
ihan normaali tasapää päällä oli ainakin minulla
1.12.2012 1:50
No prkl pittää huomenna kattoa tarkemmin että onko ne tosiaan torxit
1.12.2012 19:39
Ei kenelläkään sattuisi olemaan '85 CR250:n virtavehkeiden mittausarvoja? Ei vain löydy kipinää tuohon vanhukseen vaikka kuinka ihmettelee. Virtalaitteiden pitäisi olla samat vuoteen 1992 asti.
1.12.2012 20:08
jo kirjoitti:kannattaa jo säätää kaasaria.
Neulaa ylemmäs, vai tarkotatko nyt ihan sitä suuttimien vaihtoa? Kaasarin kyljessä on yks säätöruuvi, lienee ilmaruuvi? Tyhjäkäynnin säätö tapahtuu näemmä ryyppyvipua pyörittämällä, Keihinin kaasari kyseessä.
Tuhat ja yksi kertaa varmaan kysytty kysymys, mut miten paljon vakioita isompia niiden suuttimien sit kannattas talviajossa olla?
2.12.2012 2:20
itellä on hyvät kesäsäädöt 175 pääsuutin ja 58 tk suutin. nyt talvella laitoin 185 ja 60 tk. käy inasen rikkaalla mutta hyvä vaan.
2.12.2012 22:38
Käykä palkkirunkoisen cr 125 kone putkirunkoiseen? Entä käykö cr 250 kone cr 125 runkoon?
4.12.2012 23:45
Suoraan ei mee, joutuu runkoa reilusti modailemaan. Mutta joitakin kiinnityspaketteja kyllä on joilla saa esim. -01 motin uudempaan runkoon kiinni
11.12.2012 20:26
Oisko kellään tietoa että käykö minkään uudemman hondan (crf/cr) takaiskari cr 250 2002 suoraan? Tai minkä muun mallin iskari menee kyseiseen pyörään, kun ei tunnu löytyvän tuohon malliin uutta eikä vanhaa iskaria..
13.12.2012 23:27
Oliko se niin että kun tota vääntää silleen ''softiin'' päin niin tehoalue tulee alemmas? vai miten se tuo nyt toimiikaan?
14.12.2012 21:02
Ei vaikuta tehoalueeseen mitenkään. Tuo on ainoastaan tulppa.
14.12.2012 22:40
Mistähän kannattaisi alkaa ongelmaa etsimään, kun pyörä ei tahdo lähteä käymään kuumana? Kylmänä käynnistyy hyvin. Alkoi tekemään tätä männän vaihdon jälkeen. Venttiilien välykset ovat kohdillaan.
Kaasariin koskin vain sen verran, että vaihdoin alkuperäisen kiihdytyspumpun kannen twentyn säädettävään. Ja mitä tulee kaasarin tämän hetkisiin säätöihin niin 180 pääsuutin, 48tk suutin, neula kolmannessa lovessa ja seosruuvi auki 1 1/8.
Pyörä käy tyhjäkäyntiä ensin nätisti, mutta hetken käytyään käynti heikkenee?
14.12.2012 23:43
No hei. Mistähän johtuu että pyörä käy suhteettoman rikkaalla tekniikkaansa nähden. Kiinni vfroce3, 180 p.suutin, 58 tk suutin, sokka toiseksi ylimmässä. Syö tulppia aika paljon. Ennen on toiminut näillä moitteetta?
15.12.2012 0:33
Mixmax kirjoitti:No hei. Mistähän johtuu että pyörä käy suhteettoman rikkaalla tekniikkaansa nähden. Kiinni vfroce3, 180 p.suutin, 58 tk suutin, sokka toiseksi ylimmässä. Syö tulppia aika paljon. Ennen on toiminut näillä moitteetta?
Moottori käy liian kylmänä? Peitä puolet jäähdyttimistä ja kokeile astetta kuumemmalla tulpalla (ngk b8eg).