4.12.2012 18:34
4.12.2012 19:16
^^jünther^^ kirjoitti:Itekki olen pyörän vaihtoa miettinyt, etusijalla olen aina pitänyt hondaa, omaan mieleen parhaan rungon ansiosta! kawassakin aika hyvän olonen runko on ja niitä saa vielä perhanan halvalla !
Kotarista en hirveesti välitä, mutta tuo 200 enska vois olla kiinnostava alavääntöjen takia, mutta silti taitaa 250 kevyempi olla, ja olis valot , Tuosta en tiedä onko piikin kanssa sama alakerta, kiinnostaisi itseäkin tietää, vaikka eihän sekään välttämättä heikko ole.
4.12.2012 23:07
tUnicorn edits kirjoitti:^^jünther^^ kirjoitti:Itekki olen pyörän vaihtoa miettinyt, etusijalla olen aina pitänyt hondaa, omaan mieleen parhaan rungon ansiosta! kawassakin aika hyvän olonen runko on ja niitä saa vielä perhanan halvalla !
Kotarista en hirveesti välitä, mutta tuo 200 enska vois olla kiinnostava alavääntöjen takia, mutta silti taitaa 250 kevyempi olla, ja olis valot , Tuosta en tiedä onko piikin kanssa sama alakerta, kiinnostaisi itseäkin tietää, vaikka eihän sekään välttämättä heikko ole.
omasta mielestä myös nimenomaan hondassa paras runko, mutta muutakin mieltä saa kukin olla. Tuosta kotkan alakerrasta on sellainen käsitys, että aikalailla vastaava kuin piikkisessä, ehkä hieman erikokoisia rattaita siellä täällä, mutta muuten kai suurinpiirtein samanlainen. Ja uskon kyllä että kestää, tuskin ktm heikkoa rakentaisi
4.12.2012 23:39
5.12.2012 18:09
jo kirjoitti:tUnicorn edits kirjoitti:^^jünther^^ kirjoitti:Itekki olen pyörän vaihtoa miettinyt, etusijalla olen aina pitänyt hondaa, omaan mieleen parhaan rungon ansiosta! kawassakin aika hyvän olonen runko on ja niitä saa vielä perhanan halvalla !
omasta mielestä myös nimenomaan hondassa paras runko, mutta muutakin mieltä saa kukin olla. Tuosta kotkan alakerrasta on sellainen käsitys, että aikalailla vastaava kuin piikkisessä, ehkä hieman erikokoisia rattaita siellä täällä, mutta muuten kai suurinpiirtein samanlainen. Ja uskon kyllä että kestää, tuskin ktm heikkoa rakentaisi
on aika väärin alkaa sanomaan mikä on paras runko, ja ei ehkä asiaa kannata lähteä kommentoimaan jos ajettuja pyöriä on alle 10, koska antaa vain väärän kuvan pyörän ostajille jotka niitä kyselevät.
ja kun tuntuu, että jokaisen mielestä varsinkin jos on ensimmäinen pyörä niin se on tietenkin paras.
5.12.2012 18:17
^^jünther^^ kirjoitti:jo kirjoitti:tUnicorn edits kirjoitti:^^jünther^^ kirjoitti:Itekki olen pyörän vaihtoa miettinyt, etusijalla olen aina pitänyt hondaa, omaan mieleen parhaan rungon ansiosta! kawassakin aika hyvän olonen runko on ja niitä saa vielä perhanan halvalla !
on aika väärin alkaa sanomaan mikä on paras runko, ja ei ehkä asiaa kannata lähteä kommentoimaan jos ajettuja pyöriä on alle 10, koska antaa vain väärän kuvan pyörän ostajille jotka niitä kyselevät.
ja kun tuntuu, että jokaisen mielestä varsinkin jos on ensimmäinen pyörä niin se on tietenkin paras.
Aika turha myös kommentoida jos ei lue tekstiä kunnolla? tuossa luki " Omasta mielestä" Ja puhun nyt vähän uudemmista pyöristä mikä itellä, Ja meinaatko nyt että tuo vanha piikki olis mun eka pyörä?? EIJEI!
Sitte olis vielä kysymyskin, itellä oli sillo aikoinaan se -04 250 rm ja nyt sais aika edullisesti -00 joka on siis ilmeisesti viimenen sitä vanhempaa mallia? Mitä kaikkea siinä 00-->01 muuttui? Ilmeisesti meni aika paljon uusiksi, onko tuossa-00 joitain heikkoja lenkkejä?
5.12.2012 18:34
5.12.2012 19:04
jo kirjoitti:^^jünther^^ kirjoitti:jo kirjoitti:tUnicorn edits kirjoitti:^^jünther^^ kirjoitti:Itekki olen pyörän vaihtoa miettinyt, etusijalla olen aina pitänyt hondaa, omaan mieleen parhaan rungon ansiosta! kawassakin aika hyvän olonen runko on ja niitä saa vielä perhanan halvalla !
Aika turha myös kommentoida jos ei lue tekstiä kunnolla? tuossa luki " Omasta mielestä" Ja puhun nyt vähän uudemmista pyöristä mikä itellä, Ja meinaatko nyt että tuo vanha piikki olis mun eka pyörä?? EIJEI!
Sitte olis vielä kysymyskin, itellä oli sillo aikoinaan se -04 250 rm ja nyt sais aika edullisesti -00 joka on siis ilmeisesti viimenen sitä vanhempaa mallia? Mitä kaikkea siinä 00-->01 muuttui? Ilmeisesti meni aika paljon uusiksi, onko tuossa-00 joitain heikkoja lenkkejä?
no en tiedä kuka tässä silloin huonosti lukee jos viestini oli osoitettu unicornille.
7.12.2012 11:34
7.12.2012 16:51
8.12.2012 13:44
8.12.2012 13:56
8.12.2012 14:29
8.12.2012 15:18
8.12.2012 16:31