Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Alueen säännöt

Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

10.10.2004 23:50

peppade kirjoitti: Sylinteri näytti ok, samoin mäntä. Sylinterissä yksi naarmu mutta niin taitaa ton ikäsissä olla aika monissa jonkinlaista naarmun poikaa.


Niin no eihän se naarmu siä haittaa mitään jos se tosiaan oli vaan naarmu!! koska naarmulla ja kunnon urralla on vissi ero :D sen oon saanu huomata itekkin ;)

13.10.2004 19:40

mitä ainet ne GS:n konee vasen ja oikee poski o... Et voiko ne kiillottaa?!?

13.10.2004 20:31

paskaa se on...

13.10.2004 20:48

Koska rossi ja enskat on tehty kestämään niin on koko pyörä melkein ainoastaan umpirautaa joka ruostuu silmiin nähden.Katsos rossipyörät on tehty kestämään ja myöskin raskaiksi jotta pyörä ei lentäisi hullun lailla.

Siis melkein kaikki runkoa ja pari muuta osaa lukuunottamatta on jotani kevytmetalliseosta joka voi esim olla alumiini ja magneesiumin seosta,tämä seos on varmaankin yleisin keveytensä vaikka se kuitenkin on aika lujaa tavaraa.joten mene nytt ihmeesä kiillottamaan tuo kone.

13.10.2004 21:56

magnesiumseostahan ne on. Ennen ku magneetonkoppa lähti lasikuulapuhallutettavaksi, jynssäsin sitä vähän hiekkapaperilla, aika helposti se rupee kiiltämään.

13.10.2004 22:51

FactoryKX kirjoitti:peppade: Vie kansi koneistamolle he sorvaavat/hiovat tai tekevät jotain taikoja ni taas kelpaa. Kyllä siitä kannesta tulee vielä ihan OK jollei mitään suurempia muttia ole.


Aattelin, jos sais käytetyn kannen helposti jostain. Jos ei saa niin pistän ton pyörremyrskyn jäljiltä olevan kannen.

Ei kellään sattuis oleen myynnissä -88 vuoden kotkaan kantta?

Paljon kannattais maksaa käytetystä kannesta? Ei kukaa sattuis tietää suoralta kädeltä paljon uus kansi maksaa?

13.10.2004 23:41

Viimeksi muokannut SMK päivämäärä 1.12.2004 14:04, muokattu yhteensä 1 kerran

14.10.2004 20:05

SMK kirjoitti:Ei sillä nyt hyvä mies ole mitään väliä vaikka sitä palotilaa olis vähän männän palat hakanneetkin! Tsekkaat vaan ettei siellä ole mitään puoli-irtonaista ja annat hanaa! Oikeesti! Hiekkapuhalluta se vaikka (mut suojaa tiivistepinta ensin) niin ei varmaan lähde mitään irtainta.


Ehdotettiin että hakkaa sitä puolipallo vasaralla, näin taidan tehdä :D

Joo joo, teen sen varovasti ja pidän kantta kädessä varovasti ettei mene vinoon ;)

15.10.2004 11:48

Viimeksi muokannut SMK päivämäärä 1.12.2004 14:04, muokattu yhteensä 1 kerran

16.10.2004 20:50

Onko kellään kokemuksia Wössnerin männistä? Sellanen tuli siihen vaihdettua. Ainakin toimii, pitäis vaan radalle päästä. Sisäänajo hoituu silleen että lämmittää kunnolla mutta muuten saa ajaa aika lujaa?

16.10.2004 21:13

peppade kirjoitti:Sisäänajo hoituu silleen että lämmittää kunnolla mutta muuten saa ajaa aika lujaa?

Kierroksen-pari ajat vähän rauhallisemmin, sen jälkeen vaan hanaa.

19.10.2004 20:12

hommasin itekki tollasen rekisterissä olevan gs:n tossa syksyllä.vuosmalliltaan 93.on toiminu ihan hyvin paitsi että tulppa ei oo kestäny.joskus aamusin se ei taho käynnistyy mut sit ku vaihtaa tulpan ni johan toimii.tulppana oon käyttäny br9es:ää.kantsisko ostaa siihen se b10egvk vai mikä olikaan vai sitte b8egv.
Aion tehä siitä supermoton talven aikana tulossa on:mittarit (lämpö,kiekka,nopeus),5" tkanakki gs 250 tai sx:n katteet,smoto lokari ynm ynm.

19.10.2004 22:15

odotamme innolla kuvia :)

19.10.2004 22:51

ei tuollaisia mopo-tulppia, BR10EG on oikea. Ovh. tais olla siinä 12€.

Ja ekaks LUE tätä topikkia jos jotain kysymistä tulee, ku tosta tulppa hommastaki oli jo aikaisemmin.

20.10.2004 2:40

habba kirjoitti:...................................:)


Nyt ollaan iloisia kun vaihdoit kunnon mopon vessaan?

E::D :D :S
Viimeksi muokannut peppade päivämäärä 21.10.2004 13:00, muokattu yhteensä 1 kerran