Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
Alueen säännöt
Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
21.11.2012 13:37
M-Racer kirjoitti:Ketjun kireyteen toimii vanha kolmen sormen taktiikka eli takarengas ilmassa pitäisi kolme sormea mahtua swingin (siinä kohtaa missä alkaa muovinen ketjun liukuosuus) yläpuolen ja ketjun väliin.
Tuo kolmen sormen tarkistus toimii moneen asiaan ja paikkaan, jos tiedät mitä tarkoitan...
21.11.2012 17:00
CRhonkkeli kirjoitti:M-Racer kirjoitti:Ketjun kireyteen toimii vanha kolmen sormen taktiikka eli takarengas ilmassa pitäisi kolme sormea mahtua swingin (siinä kohtaa missä alkaa muovinen ketjun liukuosuus) yläpuolen ja ketjun väliin.
Tuo kolmen sormen tarkistus toimii moneen asiaan ja paikkaan, jos tiedät mitä tarkoitan...
[/quote
OT: Noo se on vähän mistä tykkää
21.11.2012 17:48
http://www.youtube.com/watch?v=EpK1fShLMak Tässä ketjujenkiristys video, josta viimein tajuaa että miten ne kiristetää kätevästi.
21.11.2012 18:16
Muut tiukkuudet olen yleensä tarkastanut yhdellä tai maksimissaan kahdella sormella
22.11.2012 20:03
Osaako kukaan sanoa kuin paksua tiiviste paperia Honda CR80 vm. 89 lohkojen välissä on, koska ei tunnu mistään löytyvän täydellistä tiivistesarjaa kyseiseen peliin niin leikkaan tiivisteen itse, joten tietääkö kukaan moni millistä(0,5-0,8) se on?
24.11.2012 12:46
Moro aloin polkeen hondaa käyntii, niin kuulu jotain ihme rahinaa kickstraterista.
Niin ja mites minkälainen sisään ajo näissä on jos tulis toi männän vaihto.
24.11.2012 17:11
Oma kristallipallo ei sano ihme rahinasta mitään.. Jos tarkemmin vaikka kertoisit?
Männän sisäänajo vaikkapa näin : Tankkiin 3% seos, käytät koneen kuumaksi tyhjäkäynnillä, annat jäähtyä kylmäksi ja sitten ei muutaku hanaa. Eka tankillinen tolla 3% ja sitte voit siirtyä takas normaaliin.
24.11.2012 18:26
Mul on putkitettu pytty, ainaki siel näky hoonijäljet ko kattelin ja sano se entinen omistajaki,että alkuperänen putki. Eli vissin pätee tähän näin?
No ei taida sillä 3% toimia, ko kokeilin tossa 2.5% niin ei pysyny ees käynnissä
2% toimii.
25.11.2012 19:06
Kyllä se pyssyy ku antaa lämää
25.11.2012 20:51
2t pyörissä käytin aina 3% seosta ja hyvin kävi tyhjäkäyntiäkin, säädöt pielessä jos näin ei ole.
25.11.2012 22:04
jo kirjoitti:2t pyörissä käytin aina 3% seosta ja hyvin kävi tyhjäkäyntiäkin, säädöt pielessä jos näin ei ole.
Ite ajelen n.2,5% seoksilla, en ainakaan sen alle, ja toimii niin kun kuuluukin, Taitaa säädöissä jotain feelua olla. Itellä ei kyllä tyhjäkäyntiä käy ja mielestäni crossipyörän ei Kuulu/ tarvitse käydä, säätö kysymys sekin.
PS: Jos jollakin tarvetta voisin myydä vuoden -95 125 hondan. kulutusosat ok ja öljyjä 5h välein vaihdeltu, ruma kyllä on
25.11.2012 22:54
Huomenna meen tilaamaan mäntää.. Kattelin tänään tuota sylinteriä, ja mietin että kannattaako sitä hoonata uudelleen, onko riskinä että pinnoite menee rikki?
Konerikon jälkeen kun sylinterin aukaisin niin siinä näkyi vanhat
hoonausjäljet aika hyvinPyöräytin muutaman kerran karkeahkolla hiomapaperilla tuon koko sylinterin vielä, mitä on ammattilaiset mieltä tarviiko tolle mitään sen kummempaa enää tehdä?
25.11.2012 23:18
Älkää jaksako.
Säädöt on ohjekirjan mukaan turha alkaa päteen.
Neulia myöten...
Ja entinenki omistaja sano ettei käy yli 2% seoksilla, ja käytän castrollin öljyä 18e litra niin eiköhän tuo voitele ihan nokko.
25.11.2012 23:25
Parta779 kirjoitti:Älkää jaksako.
Säädöt on ohjekirjan mukaan turha alkaa päteen.
Neulia myöten...
Ja entinenki omistaja sano ettei käy yli 2% seoksilla, ja käytän castrollin öljyä 18e litra niin eiköhän tuo voitele ihan nokko.
No ei niitä oikeita säätöjä ohjekirjasta löydäkään, lähinnä vain suuntaviittaa. Mutta säädöissään se ei ole jos tyhjäkäyntiä ei käy. Ja kun kerran tulet foorumille kirjottamaan kannattaa myös neuvot ottaa vastaan.
25.11.2012 23:28
^^jünther^^ kirjoitti:jo kirjoitti:2t pyörissä käytin aina 3% seosta ja hyvin kävi tyhjäkäyntiäkin, säädöt pielessä jos näin ei ole.
Ite ajelen n.2,5% seoksilla, en ainakaan sen alle, ja toimii niin kun kuuluukin, Taitaa säädöissä jotain feelua olla. Itellä ei kyllä tyhjäkäyntiä käy ja mielestäni crossipyörän ei Kuulu/ tarvitse käydä, säätö kysymys sekin.
On se aika ikävä olla puomilla kun pyörä sammuu heti kun kaasukädellä korjaa laseja.