12.11.2012 20:20
12.11.2012 20:22
12.11.2012 21:53
jo kirjoitti:paha täältä sanoa mikä on liikaa. On varmaan vanha kampura? On sattanu mennä petari paskaks joskus niin on syönyt kaulaa. Ei sillä lukitteella tuossa oikeen mitään tekoa ole. Voihan se siinä vähän tiivistää, mutta joka tapauksessa kampuran on tarkoitus elää magneeton puolelle oli siinä lukite tai ei, niin kyllä se siinä liikkuu. En nyt digitönäri mittaan alkaisi varaamaan.
Eli kaula ja laakeri saman lämöiset niin kuinka helposti liikkuu? Crrissä ei yleensä meinaa liikkua millään kun taas ktmmissä ei uusi kampura pysy edes laakerissa vaikka olisivat samanlämpöiset.
Ja tuo väärälaakeri tuli varmaan sen takia kun muuttui 96 vuoden jälkeen millillä. En nyt muista kumpaansuuntaan, joten varmaan vain vääristä kuvista katsonu. Jokatapauksessa mittaa vanha.
ja kannattaa petarit kiinnittää ensin lohkoon ja kampura vasta sen jälkeen. Muuten ei mitään välystä sinne magneeton puolellekkaan tule laakerin ja kampuran väliin.
12.11.2012 23:47
13.11.2012 21:27
13.11.2012 22:07
14.11.2012 20:48
1st kirjoitti:No nyt se ois kytkintä yms. vailla kasattuna, hyvin keskittyi se kampura, kun ensin kiristin sen vetorattaan holkkeineen ja sitten vasta pistin lohkot yhteen.
Sen vaihteiston laakerin pistin vanhan kuitenkin takaisin, laakeriliikkeestä ei 11mm. levyistä löydy ja eräs paikallinen varaosamyyjä sanoi, että se erikoiskoon laakeri on tilaustavaraa ja maksaa 30-40e
Männän hankinta jäänee keväämmälle, kun on tässä omakotitalossa ja perhe-elämässä muitakin rahanmenoja aina
Mut eiköhän sitä ensi kesänä pyörä ole uudessa iskussaan taas montulla, kovasti sitä odotellessa...
Edit: Kannattaako se kampuran vetorattaan pultti varmistaa vielä kierrelukitteella?
14.11.2012 21:47
15.11.2012 23:57
16.11.2012 0:02
16.11.2012 0:08
16.11.2012 15:02
16.11.2012 17:11
16.11.2012 21:17
17.11.2012 13:06