7.11.2012 8:21
7.11.2012 10:20
7.11.2012 15:46
7.11.2012 22:34
7.11.2012 22:45
7.11.2012 23:41
8.11.2012 15:54
10.11.2012 18:41
10.11.2012 19:53
10.11.2012 21:36
11.11.2012 13:07
11.11.2012 22:19
1st kirjoitti:No nyt ois runkolaakerit ja stefat asennettu, sitten taas seuraava kysymys, Pitääkö magneeton puolen laakerikaula olla nimenomaan tiukka ja toisen puolen liukua, eli jos se elää, niin se antaa sieltä vetorattaan puolelta periksi? Näin minulle osien myyjä/kiertokangen vaihtaja neuvoi..
Tossa kun se magneeton puolen laakerikaula on hieman väljä, neuvoi kasaamaan sen laakerilukitteen kanssa.
Pitääkö tuo kampiakseli itse keskittää, vai keskittyykö se automaattisesti, kun sen toisen puolen kaulan laittaa pohjaan ja toinen lohkonpuolikas paikalleen ja ruuvit kiinni?
11.11.2012 23:07
12.11.2012 11:27
12.11.2012 19:59
jo kirjoitti:ei!!
kampura keskitetään vain kiristämällä kytkimen puolella oleva ratas kampuran päähän jolloin kampura ja laakeri menevät yhteen nippuun. Ei tarvitse muuten keskittää. Magneeton puolen kaula saakin olla hieman väljä koska eläminen tapahtuu sillä puolella.