Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
Alueen säännöt
Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
4.11.2012 23:17
Ei se raha puussa kasva.
Pittääkö se pytty mittauttaa, vai riittääkö jos tilaa ihan alkuperäsen männä?
4.11.2012 23:19
Vielä vähemmän kasvaa, jos kone kilkkaa.
4.11.2012 23:22
No se, mut uskon et tohon on kuiteski se joku aika sit laitettu.
En ala viel vaihtaa, katellaan nyt.
Voishan sitä tieten pakoaukosta tiirailla vähä.
Katoin tulpan reiästä peilillä ei näyttäny pahalta.
4.11.2012 23:33
Näissä peleissähän tuo pytty nousee niin helposti että sama kattoa siitä että mitä se mäntä sanoo. Jos on rahasta puutetta niin laittaa vaikka liimat väliin
Ja eikös se ois muuten oo sama ostaa joku isompi pyörä koska ei tartte huoltaa niin paljoa ja enemmän tehoa? Tulee varmaan halvemmaksikin?
5.11.2012 7:57
Enmpä nyt ala heti vaihtaan ko just hankin ton, ei sitä ekaks pyöräks yleensä mitään kovin järkälettä osteta.
Pittääkö se pytty siis mittauttaa vai meneekö siihe std mäntä?
5.11.2012 14:41
pytty pois ja männässä on koko ilmoitettu kirjaimella (A,B,C,D jne.) niin samankokoinen tilalle.
5.11.2012 15:24
Meneekö 125 cr 1993 sylinteri 125 cr 1992?
5.11.2012 15:38
PKS kirjoitti:pytty pois ja männässä on koko ilmoitettu kirjaimella (A,B,C,D jne.) niin samankokoinen tilalle.
Eikös se pidä laittaa välillä sitte isompiki ko se kuluu? esim C jälkeen D?
5.11.2012 16:08
no voipiihan sitä koittaa kokoa isompaaki jos haluaa...
5.11.2012 20:36
isompaa ei kyllä kannata laittaa ennenkun mittauttaa pytyn.
6.11.2012 0:46
mikä vois olla vikana ku 4 vaihe ei pysy päällä? 93vm 125cc cr
6.11.2012 14:34
Parta779 kirjoitti:No se, mut uskon et tohon on kuiteski se joku aika sit laitettu.
En ala viel vaihtaa, katellaan nyt.
Voishan sitä tieten pakoaukosta tiirailla vähä.
Katoin tulpan reiästä peilillä ei näyttäny pahalta.
Ei se pakoaukosta kattominen mitään auta, mäntä kuluu imupuolelta, ni tuskin siitä pakoaukosta mitään olennaista juurikaan näkee
Ite en kyllä isompaa mäntää alkais ennen tilaamaan ku mittailee, se pytty tuskin kauheesti on kulunut
6.11.2012 17:42
adidasnalle kirjoitti:mikä vois olla vikana ku 4 vaihe ei pysy päällä? 93vm 125cc cr
Ikävä tuottaa pettymys, mutta mörisevällä kokemuksen rintaäänellä sanoisin että kytkentähampaat kuluneet ja pyöret. Uusi ratas tilalle, tosin suosittelen vaihtamaan myös rattaan joka on seuraavana akselissa jonossa, koska tämäkin tod. näköisesti kulunut.
http://www.extremegokarts.com/cr-125-tr ... Path=32_34Tuolta löytyy aikas halvalla mielestäni, en tiedä laskeeko kauppa veroja hintaan vai ei, mutta minulle ei ainakaan tullut tullista postia. postikulut oli 10-20 euron luokkaa ja tuli viikossa postiin. SIVU TOIMII ERITTÄIN HITAASTI NYKYÄÄN JOSTAIN KUMMAN SYYSTÄ, MUTTA JOS KATSOT MUITA NETTIKAUPPOJA, SUOSITTELEN KÄYTTÄMÄÄN TÄTÄ, VAIKKA ONKIN SEMI HIDAS
6.11.2012 18:37
^^jünther^^ kirjoitti:Parta779 kirjoitti:No se, mut uskon et tohon on kuiteski se joku aika sit laitettu.
En ala viel vaihtaa, katellaan nyt.
Voishan sitä tieten pakoaukosta tiirailla vähä.
Katoin tulpan reiästä peilillä ei näyttäny pahalta.
Ei se pakoaukosta kattominen mitään auta, mäntä kuluu imupuolelta, ni tuskin siitä pakoaukosta mitään olennaista juurikaan näkee
Ite en kyllä isompaa mäntää alkais ennen tilaamaan ku mittailee, se pytty tuskin kauheesti on kulunut
Juu en oo isompaa tunkemassakaan jos en mittaa pyttyä, ja tiivisteitä oli mukana muistaakseni 4-5kpl kaikkia eli siis on siellä jokunen mäntä pyöriny
Ja tosta kulumisesta, kaverilla meni kawasta mäntä just pakopuolelta...
Edit: Kävin tänään hommaamassa tuntimittarinki, jos huomenna asentelis, saa samalla kierroksetki näkyviin
6.11.2012 21:37
Parta779 kirjoitti:^^jünther^^ kirjoitti:Parta779 kirjoitti:No se, mut uskon et tohon on kuiteski se joku aika sit laitettu.
En ala viel vaihtaa, katellaan nyt.
Voishan sitä tieten pakoaukosta tiirailla vähä.
Katoin tulpan reiästä peilillä ei näyttäny pahalta.
Ei se pakoaukosta kattominen mitään auta, mäntä kuluu imupuolelta, ni tuskin siitä pakoaukosta mitään olennaista juurikaan näkee
Ite en kyllä isompaa mäntää alkais ennen tilaamaan ku mittailee, se pytty tuskin kauheesti on kulunut
Juu en oo isompaa tunkemassakaan jos en mittaa pyttyä, ja tiivisteitä oli mukana muistaakseni 4-5kpl kaikkia eli siis on siellä jokunen mäntä pyöriny
Ja tosta kulumisesta, kaverilla meni kawasta mäntä just pakopuolelta...
Edit: Kävin tänään hommaamassa tuntimittarinki, jos huomenna asentelis, saa samalla kierroksetki näkyviin
Nyt menee jo vähän ohi aiheen, mutta pakko ksyä, että mitä sille kawan männälle oli tapahtunut, jos pakopuolelta jotain hajos?
Tuntimittari on aina kannattava sijotus, itellä oli vanhassa suzukissa ja on se kiva ku voi sen perusteella katella.