26.1.2014 23:34
Juuh eli änkän reikäputki on halki uusi änkkä tulossa viikonloppuna. Aloin tuossa miettiä että voisiko vika olla staattorissa tai puolassa kun kylmällä koneella kestää yhden kiihdytyksen normaalisti ja sitten alkaa pätkiminen, välillä taas voi kiihdyttää normaalisti kerran mutta sitten taas "rajoittaa" kierrokset eikä piikki pääse edes puoleenväliin.sklitva kirjoitti:onko änkkärin villat ja reikäputki ok?nekin kannattais tarkistaa.
onko sulla käsitystä onko neula vakio vai rikkaampi?
hiukan erikoiselta tuntuu jos käy vakiosuuttimilla rikkaalla talvikelillä ja öljyämättömällä putsarilla..
27.1.2014 13:54
sittiäinen kirjoitti:Juuh eli änkän reikäputki on halki uusi änkkä tulossa viikonloppuna. Aloin tuossa miettiä että voisiko vika olla staattorissa tai puolassa kun kylmällä koneella kestää yhden kiihdytyksen normaalisti ja sitten alkaa pätkiminen, välillä taas voi kiihdyttää normaalisti kerran mutta sitten taas "rajoittaa" kierrokset eikä piikki pääse edes puoleenväliin.sklitva kirjoitti:onko änkkärin villat ja reikäputki ok?nekin kannattais tarkistaa.
onko sulla käsitystä onko neula vakio vai rikkaampi?
hiukan erikoiselta tuntuu jos käy vakiosuuttimilla rikkaalla talvikelillä ja öljyämättömällä putsarilla..
28.1.2014 14:13
28.1.2014 15:59
29.1.2014 10:12
29.1.2014 18:17
sklitva kirjoitti:booaako jun väännät kaasua nopesti tyhjäkäynniltä/matalilta kierroksilta?jos booaa niin suurempaa tyhjäkäyntisuutinta ja ehkä neulaa pykälä ylöspäin.jos meinaa rökeltää,niin laihempaa tk suutinta ja ehkä neulaakin alaspäin.nämä neuvot sillä edellytyksellä että kone on tikissä:kampuran stefat ei vuoda,ehjät läpät,mäntä kunnossa,pakoaukonsäädin pelittää jne.
Jos mikään ylläolevista ei auta,niin vforce3 läpillä ja sopivalla vääntöputkella voi saada alarekisteriin herkkyyttä,samoin piikki tai pari lisää takarattaaseen voi kans tepsiä..tuskin oikeasti vääntöä piikkiin saa millään..
29.1.2014 19:38
Julle1 kirjoitti:Tuotaniin, mitäs mäntää tässä iskis koneeseen kiinni? Ihan orkkis tavaraa hondalta, vaiko Proxia. Paljonko tuossa on manuaalissa välys, 0.06mm?
29.1.2014 23:51
FMF kirjoitti:Julle1 kirjoitti:Tuotaniin, mitäs mäntää tässä iskis koneeseen kiinni? Ihan orkkis tavaraa hondalta, vaiko Proxia. Paljonko tuossa on manuaalissa välys, 0.06mm?
Laita alkuperäinen, se on halpa ja hyvä. ~90e sarja Motokeitaalla.
30.1.2014 12:12
Julle1 kirjoitti:FMF kirjoitti:Julle1 kirjoitti:Tuotaniin, mitäs mäntää tässä iskis koneeseen kiinni? Ihan orkkis tavaraa hondalta, vaiko Proxia. Paljonko tuossa on manuaalissa välys, 0.06mm?
Laita alkuperäinen, se on halpa ja hyvä. ~90e sarja Motokeitaalla.
150e Samapa se sille, onko jollaki tuosta välyksestä tietoa?
Julle1 kirjoitti:FMF kirjoitti:Julle1 kirjoitti:Tuotaniin, mitäs mäntää tässä iskis koneeseen kiinni? Ihan orkkis tavaraa hondalta, vaiko Proxia. Paljonko tuossa on manuaalissa välys, 0.06mm?
Laita alkuperäinen, se on halpa ja hyvä. ~90e sarja Motokeitaalla.
150e Samapa se sille, onko jollaki tuosta välyksestä tietoa?
30.1.2014 18:58
30.1.2014 18:59
Julle1 kirjoitti:
30.1.2014 18:59
30.1.2014 19:01
30.1.2014 22:05
30.1.2014 22:28
cosmox kirjoitti:clymerin mukaan 0.07mm (0.003in.) olis välys mutta onpa sitä väljemmilläki ajettu. Mutta jos tosiaan budjetista ei oo kiinni niin itse laittasin wössen mutta sehän on ihan jokaisen oma päätös millä ajelee. toiset tykkää wisecosta, toiset proxista tai alkuperäisestä.... ja toiset ajelee vaikka ilman mäntää!