Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Alueen säännöt

Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

6.7.2010 17:38

robbani kirjoitti:+/- 80h riippuen kuskista

ja sit vielä pikkku lisäys SRY siis pyörä on 4 -tahti

6.7.2010 21:50

oho 8o mut eiks nelariskin aika samat tunnit ole ehkä vähän enemmän??

6.7.2010 23:21

robbani kirjoitti:oho 8o mut eiks nelariskin aika samat tunnit ole ehkä vähän enemmän??

taitaa olla melkein ! ;) vai tietääks vie joku hiukan paremmin ?

ktm exc 250cc 2t -05

13.7.2010 21:52

Terve!

Löytyskö täältä tietoa/hajuja että mikä pyörässä on kun pätkii maksimitehoilla? Muuten pelaa mainiosti. pyörässä on procircuitin paisari kiinni, vakiosuuttimet + punanen jousi pasäätimessä. niin ja männällä ajettu 3h ja tulppa vaihdettu 10h sitten. Seos on 2,5% ja laatuöljyä.

mahtaskohan tulpan putsaamien tai suutimen vaihto vaikuttaa mitenkään? roskia tms?

Jos sieltä nyt löytyy joku ktm konkari joka mahdollisesti TIETÄÄ asiasta niin oottaisin innolla vastauksia! :)

Mutta taidan mennä repiin kaasaria auki. ->

Juu

13.7.2010 21:53

niin ja ps. mistä saisi tilattua uuden rekisterikilven kun edellisestä on enää puolet jäljellä? :D

13.7.2010 22:38

NoFear90 kirjoitti:Terve!

Löytyskö täältä tietoa/hajuja että mikä pyörässä on kun pätkii maksimitehoilla? Muuten pelaa mainiosti. pyörässä on procircuitin paisari kiinni, vakiosuuttimet + punanen jousi pasäätimessä. niin ja männällä ajettu 3h ja tulppa vaihdettu 10h sitten. Seos on 2,5% ja laatuöljyä.

mahtaskohan tulpan putsaamien tai suutimen vaihto vaikuttaa mitenkään? roskia tms?

Jos sieltä nyt löytyy joku ktm konkari joka mahdollisesti TIETÄÄ asiasta niin oottaisin innolla vastauksia! :)

Mutta taidan mennä repiin kaasaria auki. ->



Sama pyörä ja melko lailla sama vika oli minulla keväällä. Vikana oli liian suuri väli haistelija-anturilla ja magneeton vastakappaleella. En nyt muista että oliko ohje-arvo 0,6mm, vai 0,8mm. Soittamalla KTM-puljuun selviää.

13.7.2010 22:45

h0m3r kirjoitti:
NoFear90 kirjoitti:Terve!

Löytyskö täältä tietoa/hajuja että mikä pyörässä on kun pätkii maksimitehoilla? Muuten pelaa mainiosti. pyörässä on procircuitin paisari kiinni, vakiosuuttimet + punanen jousi pasäätimessä. niin ja männällä ajettu 3h ja tulppa vaihdettu 10h sitten. Seos on 2,5% ja laatuöljyä.

mahtaskohan tulpan putsaamien tai suutimen vaihto vaikuttaa mitenkään? roskia tms?

Jos sieltä nyt löytyy joku ktm konkari joka mahdollisesti TIETÄÄ asiasta niin oottaisin innolla vastauksia! :)

Mutta taidan mennä repiin kaasaria auki. ->



Sama pyörä ja melko lailla sama vika oli minulla keväällä. Vikana oli liian suuri väli haistelija-anturilla ja magneeton vastakappaleella. En nyt muista että oliko ohje-arvo 0,6mm, vai 0,8mm. Soittamalla KTM-puljuun selviää.



Juu, kiitoksia! pitääkin tsekata!

13.7.2010 23:05

Kilven voi tilaa katsastuskonttorilta

14.7.2010 9:46

Eikä maksa kuin 10-15€

supermotot

19.7.2010 11:43

jos vaihtaa enskojen tilalle supermotot nii muuttaaks se nopeuttaa mittariin eili pitääks mittaria säätää ?

19.7.2010 12:14

ripa-pipa kirjoitti:jos vaihtaa enskojen tilalle supermotot nii muuttaaks se nopeuttaa mittariin eili pitääks mittaria säätää ?

Kyllä pitää

19.7.2010 13:30

SalamaOsmo kirjoitti:
ripa-pipa kirjoitti:jos vaihtaa enskojen tilalle supermotot nii muuttaaks se nopeuttaa mittariin eili pitääks mittaria säätää ?

Kyllä pitää


Ja ohjeet säätöön motowikistä, ennenkuin kerkeet kysyä ;)

19.7.2010 16:22

mistä sieltä ? :nolo:

19.7.2010 16:36

:D
Tästä, scrollaa sivu alas asti.

20.7.2010 0:33

öräwä kirjoitti::D
Tästä, scrollaa sivu alas asti.

KIITOS HELVETISTI =))

meneeköhän ktm exc 125 -o6 smotot suoraan 250exc -02 ? ps. mulla ois enskavanteet myynnis !