Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
Alueen säännöt
Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
1.3.2010 17:22
Ohhos olenpas jäänyt kehityksestä jälkeen, luulin että ei kai siitä apilasta 50enempää tule mutta sivuilla lukikin että 70hv/13000rpm/129kg. Kuinkahan paljon parhaillaan tollasesta saisi, kun jupen jääporkkanastakin tuli noin 10hv enemmän kuin vakiosta
En kyl tie olisko ihan hullu idea jos kotarikin tekisi sellasen, en usko että huonommaksi menisi kuin aprilia.
1.3.2010 17:50
No eipä oo tainnu apriliankaan projekti olla mikään kultakaivois.. Ainakaan kilpapyörien osalta. Ja eiks ne oo sallittuja crossissa vaan mm-sarjan jäähdyttelyluokassa?
Meinasiks et tekee kiertarist Y:n mallisen ja iskis pari 250 sylinteriä romppeineen kiinni siihe 450 alakertaan? Ois varmaa aika veikee peli =D
1.3.2010 21:11
Kyllä ne ajaa MX1:ssä Aprilialla. Coppins varmaan kerää eläkerahastoo tolla Aprilia-diilillä.
2.3.2010 18:08
Oretna kirjoitti:No eipä oo tainnu apriliankaan projekti olla mikään kultakaivois.. Ainakaan kilpapyörien osalta. Ja eiks ne oo sallittuja crossissa vaan mm-sarjan jäähdyttelyluokassa?
Meinasiks et tekee kiertarist Y:n mallisen ja iskis pari 250 sylinteriä romppeineen kiinni siihe 450 alakertaan? Ois varmaa aika veikee peli =D
En sentää, sillai kun normaaleis rivikoneis vierekkäin. Mut joo en sit tie mitä se 450 vaihteisto siitä vääntö ja voima määrästä sitten meinaa
2.3.2010 18:29
Keijo-crossi kirjoitti:Oretna kirjoitti:No eipä oo tainnu apriliankaan projekti olla mikään kultakaivois.. Ainakaan kilpapyörien osalta. Ja eiks ne oo sallittuja crossissa vaan mm-sarjan jäähdyttelyluokassa?
Meinasiks et tekee kiertarist Y:n mallisen ja iskis pari 250 sylinteriä romppeineen kiinni siihe 450 alakertaan? Ois varmaa aika veikee peli =D
En sentää, sillai kun normaaleis rivikoneis vierekkäin. Mut joo en sit tie mitä se 450 vaihteisto siitä vääntö ja voima määrästä sitten meinaa
Tuu koittaa mun Husaberggiä nii tiiät
Kyllä siinä 450cc on ihan sitä voimaakin ja vääntöä ennenkaikkea
2.3.2010 20:41
Keijo-crossi kirjoitti:Oretna kirjoitti:No eipä oo tainnu apriliankaan projekti olla mikään kultakaivois.. Ainakaan kilpapyörien osalta. Ja eiks ne oo sallittuja crossissa vaan mm-sarjan jäähdyttelyluokassa?
Meinasiks et tekee kiertarist Y:n mallisen ja iskis pari 250 sylinteriä romppeineen kiinni siihe 450 alakertaan? Ois varmaa aika veikee peli =D
En sentää, sillai kun normaaleis rivikoneis vierekkäin. Mut joo en sit tie mitä se 450 vaihteisto siitä vääntö ja voima määrästä sitten meinaa
Tai niin kuin vanhoissa lentokone V12 koneissa, samalla mutkalla kaksi veiviä,tai apuveivi pääveivissä ja eri iskunpituus...
4.3.2010 12:01
Olisiko uusista läppäventtiileistä apua pirteyteen vanhaan 93 jammuun,vai onko ne vaan myyntipuheita,tosin siinä on alkuperäiset,eli vanhat paikallaan.?Pitäis saada vähän terävämmäks toi kaasuun vastaaminen.
4.3.2010 16:47
timpax41 kirjoitti:Olisiko uusista läppäventtiileistä apua pirteyteen vanhaan 93 jammuun,vai onko ne vaan myyntipuheita,tosin siinä on alkuperäiset,eli vanhat paikallaan.?Pitäis saada vähän terävämmäks toi kaasuun vastaaminen.
menee rahat hukkaan!93-250 pitäisi vastata kaasuun hyvin JOS on pidetty pelit kunnossa!
siel on sit jotain muuta häikkää jos kaasuun vastaaminen on huonontunut.
nuo läpät ostetaan vasta sitten kun ruvetaan vehkeitä viilaan,ja tehdään muutakin.
jos ne vanhat läpät vaan pelaa,niin älä osta mitään"viritys"läppiä.ei niistä ole mitään hyötyä,et huomaa mitään eroa!
pelaako jammussa pakoaukonsäädin niinkuin pitää?
4.3.2010 17:51
pelaako jammussa pakoaukonsäädin niinkuin pitää?[/quote]
Kyllä se pitäis pelata,saattaa olla,et on männän vaihto esissä..kiitti vinkistä,en pistä sit rahoja turhuuteen.
4.3.2010 19:01
Hondan uutta kaks'puolikasta olimma joskus viimekuun puolella hankkimassa tällä kaudelle härpättimeksi, mutta luottoliikkeemme joutui toteamaan, että pyörien saatavuus on tällä hetkellä perin huono. Suunnilleen kai kilpakuljettajat, jotka ovat pyöriä varanneet ajat sitten, ovat omansa saaneet. Kaikki eivät kilpakuskeistakaan siis välttämäti..
Pyöriä tulee nyt maahantuojalta vähittäismyyntiin vain silloin tällöin ihan muutama kappale. Kaupankäyntiin olisi ollut meillä ja liikkeellä kovasti haluja, mutta mitään tietoa ei ollut antaa siitä, koska pyörän voisi saada. Tänään olisi voinut yhdestä uudesta Hondasta tehdä kaupat, mutta meille ei ollut enää ajankohtaista. Brandtilta olivat tämänkin laitteen kohdalla vaan soittaneet, että nyt olisi pyörä saatavilla. Liikkeessä kertoivat, ettei ole tietoa, onko saatavuusongelma maahantuojasta vai valmistajasta johtuva. Muistelisin, että silloin pyöräkaupoista kiinnostuneina juttelemassa käydessämme olisi ollut puhetta ongelman olevan valmistajan päässä. Pyöriä tehtäisiin kummasti pienissä erissä tai jtn. Seuraavasta tulevasta erästä oli nyt semmoinen tieto, että huhtikuussa(!) on tulossa.
Meillä on pörrätty nyt pari viikkoa kurapuolellakin taas vaihteeksi Yamahalla - vaihtelu Hondan merkeissä kesti yhden pyörän verran. Kylmää peliä - toisaalta ja toisaalta.
Mikä sitten ikinä onkaan ongelman perimmäinen syy - on tilanne aika kummallinen. Erikoinen myyntistrategia kaikenkaikkiaan. Tarttukaa joku viisampikin tähän aiheeseen tahi sivuuttakaa kiinnostavampien asioiden vuoksi..
5.3.2010 10:49
Saman teki yks isäntä, Hondaa oli ostamassa (450F), ja ilmotettiin että huhtikuussa saa. Nyt on jantterilla sit KX450F tallissa. Ei taida toi huhtikuu olla kaukana siitä kun Kotari tuo 2011 mallit myyntiin.
5.3.2010 11:43
Ja nyt ne vähätkin hondat on satamassa jumissa kun ahtaajat pisti perseet penkkiin
6.3.2010 1:02
Niin jos edes pääsevät satamaan jäätilanteen takia.
6.3.2010 12:44
201262 kirjoitti:Keijo-crossi kirjoitti:Oretna kirjoitti:No eipä oo tainnu apriliankaan projekti olla mikään kultakaivois.. Ainakaan kilpapyörien osalta. Ja eiks ne oo sallittuja crossissa vaan mm-sarjan jäähdyttelyluokassa?
Meinasiks et tekee kiertarist Y:n mallisen ja iskis pari 250 sylinteriä romppeineen kiinni siihe 450 alakertaan? Ois varmaa aika veikee peli =D
En sentää, sillai kun normaaleis rivikoneis vierekkäin. Mut joo en sit tie mitä se 450 vaihteisto siitä vääntö ja voima määrästä sitten meinaa
Tai niin kuin vanhoissa lentokone V12 koneissa, samalla mutkalla kaksi veiviä,tai apuveivi pääveivissä ja eri iskunpituus...
No miten se sit oikee menis? männät samaan aikaan ylhäällä
Tomppo92: Emmää siit miksikää tuu jos vaan kerran kokeilen sitä. Jos annat kaudeks sen lainaks niin vois onnistuu