Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
Alueen säännöt
Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
5.8.2010 16:59
Kellään ylimääräistä takaiskaria -85 piikkiin? Saa olla isommastakin pyörästä. Lisäksi pitäisi olla irrallisella lisäsäiliöllä, kiinteäsäiliöiset eivät mahdu.
Tai sitten mistä voisi kysellä (edullisia) uusia/käytettyjä? Netin myyntipalstat&purkaamot on kouluttu tässä muutaman kuukauden aikana moneen kertaan
10.8.2010 1:11
Onkos KXien koneet sen verta samanlaisia alakerrasta että menis piikkisen vaihteisto systeemi kakspuokkii kiinni? Meinaan tuntus aika houkuttelevalta saada se 6 vaihdetta.
Ja mites paljon nuo kakspuokit vie pentsaa?
20.8.2010 14:08
Osaiskohan joku neuvoa mistä löytyis madaltavat jalkatapit kxf250 2009 pyörään?
8.9.2010 14:18
Osaako kukaan sanoa että käykö 1994-vuoden Kawasaki KX:n kytkinlevyt 1993-vuoden malliin? Pikaista tietoa tartteis..
9.9.2010 15:20
mulla on tuommonen kx 80cc vuodelta -92. elikkä ongelma ois tämmönen että kylmänä laite toimii täydellisesti, mutta heti kun lämpeää, niin alkaa booaamaan ja ei ota kierroksia kuin pintakaasulla. Jos silläkään. ja ei ole varmaan normaalia että 5-10min ajon jälkeen sylinteri on tulikuuma, siihen ei voi edes koskea. mitäs tuolle pitäis tehä? männällä on aika paljon ajettu että voiko tuo kuumeneminen ja booaaminen johtua siitä?ja nesteet kiertää, siitä ei ole kyse. tulppana toimii BR9ES.
EDIT:vika selves,männässä viiltoja.
17.9.2010 22:08
Nyt tuli semmoinen ongelma että tosta 250 kx:stä meni kytkin kruunun alla oleva ratas paskaksi. Niin pitääkö ostaa uusi kruunu vai saako sen rattaan vaihdettua???
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Viimeksi muokannut _Juge_ päivämäärä 18.9.2010 20:07, muokattu yhteensä 2 kertaa
17.9.2010 23:22
_Juge_ kirjoitti:Nyt tuli semmoinen ongelma että tosta 250 kx:stä meni kytkin kruunun alla oleva ratas paskaksi. Niin pitääkö ostaa uusi kruunu vai saako sen rattaan vaihdettua???
Ainakin varaosaluettelossa ja -kuvissa näyttäisi kuuluvan kruunun kanssa samaan pakettiin. Toisaalta luulisi sen prässillä lähtevän irti ja uuden tilalle, jos jostain vain löytyy...
24.9.2010 23:06
Oisko kellään myydä -95 125KX:ään imukaulaa?
Ja ehka kaasarinkin tarvis kohta puolin...
Imukaula ois etusijalla.
25.9.2010 22:34
Mistä sais vm.1992 KX 80:seen rattaita ja läpät.Nopeella googlauksella ei löytynyt.Pihaan tuli muutama päivä sitten KX 85 ja yks läppä siitä on poikki ja välejä meinasin vaihtaa.Kohtuu hintainen omasta mielestäni maksoi 680e ja mukana tuli piikkirenkaat ja uudet kahvat yms.
E:Joo scatterilta löyty.
25.9.2010 23:57
Moi, tietäiskö joku mistä vois saada n.89-90 kx 125 tankin.
26.9.2010 10:20
Olisko kellään tietoa piikkisen kx:n kampiakselin stefan mallista (kytkimen puoleinen)? Vuosmalli on -99 mutta ilmeisesti se on sama aika pitkälle.
26.9.2010 13:45
On se vaan miehekästä ajaa nelarilla piikin jälkeen!
Kawa toimii ku unelma eikä mitään vikaa oo ollu.
26.9.2010 17:34
mikseri100 kirjoitti:On se vaan miehekästä ajaa nelarilla piikin jälkeen!
Kawa toimii ku unelma eikä mitään vikaa oo ollu.
Lähtikö sekunteja?
26.9.2010 18:17
ilexxx kirjoitti:mikseri100 kirjoitti:On se vaan miehekästä ajaa nelarilla piikin jälkeen!
Kawa toimii ku unelma eikä mitään vikaa oo ollu.
Lähtikö sekunteja?
En oo radalla kerenny käymään vielä tolla kawalla, enkä mitään kierrosaikoja oo ottanukkaa
26.9.2010 20:02
mikseri100 kirjoitti:Kawa toimii ku unelma eikä mitään vikaa oo ollu.
Hyvä paukuttaa henkseleitä, kun ei ole edes radalle asti päässyt. Katotaan oletko samaa mieltä vielä ensi syksynä?