Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
Alueen säännöt
Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
4.11.2011 23:02
CR250 kirjoitti:J!gs@w# kirjoitti:tai sitten imukurkku halki...
Gurkku on ok vaihtelin sen reilu vuosi sitten. Läppärunko menee vaihtoon... lävitte katsoessa näkyy yhdestä kulmasta päivänvalo lävitte. Eiköhän se tuon vaihdolla.....
Joo-o, en tiedä uusi läppärunko läppineen paikallaan toimii kuin unelma. Kokeilin Boyesenin luukkuja uuteen runkoon ja ei vain näyttänyt istuvan. Yksi kulma "irvotti" auki, ei pitäisi n. 6-7h ajon jälkeen läpät vääntyillä?
9.11.2011 23:20
Nyt tuli tallii 90-luvun honda cr 250. Tarkotus olis tehä projekti ja pistää peli kuntoo.
Olis tarkotus hommata alumiini runko ja uuet vannekehät sekä pinnat.
Uuemman mallin katesarja ja tarrakit.
Iskarit huoltaa taakse hommata Ölshini. Sit kaikki kulutus osat uusiks.
Jarrulevyt siinä oli ruosteessa. Takahaarukan kiilotin sama pitäs tehä sit alumiinirungolle.
Vieläku konerempan teen ja piikit talveks hommaan ni eiköhä täst pyörä vielä saaha
27.8.2012 16:41
Osaako joku kertoa, miten tuo kytkinpuolen kampuran stefa/holkkihäkötys kasataan? Siis kun ihmetyttää se, että kuuluisko tuohon tulla mitään muuta kuin stefa pesäänsä ja kampuralle kuuluva holkki ja suoraan sen päälle ensiöratas? Tiivistyykö se muka tuollein? Jos jollain ois koko kytkinpuolen räjäytyskuvat ni helpottas!
29.8.2012 23:36
Jehvetti kirjoitti:Osaako joku kertoa, miten tuo kytkinpuolen kampuran stefa/holkkihäkötys kasataan? Siis kun ihmetyttää se, että kuuluisko tuohon tulla mitään muuta kuin stefa pesäänsä ja kampuralle kuuluva holkki ja suoraan sen päälle ensiöratas? Tiivistyykö se muka tuollein? Jos jollain ois koko kytkinpuolen räjäytyskuvat ni helpottas!
Joosp.. Stefa tietenkin, kampuran ja stefan väliin holkki, sitten ratas ja pultilla kiinni. Ittelle tuli aikoinaan Wiseon kampura kaikkinensa ja siinnä oli mittavirhe, jolloin ratas ei kiristynyt. Tällöin vaihteistoöljyt ruilahti kampikammion puolelle ja sillä sipulit.. No, uusi kampura tuli takuuseen.
http://www.ronniesmailorder.com/fiche_s ... veh=124174
30.8.2012 7:22
Joo mutta kuuluuko siihen ensiörattaan päälle tulla mitään holkkia, ennen pulttia? ja minkälainen pultti? On nimittäin kasauksen alla 4vuotta osissa ollut kaverin kone, ja haluisin varmistaa että kaikki ost tulee kiinni, tuohon jää nimittäin aikalailla tyhjää tilaa tuohon kampiakselille rattaan jälkeen...
30.8.2012 21:34
Jehvetti kirjoitti:Joo mutta kuuluuko siihen ensiörattaan päälle tulla mitään holkkia, ennen pulttia? ja minkälainen pultti? On nimittäin kasauksen alla 4vuotta osissa ollut kaverin kone, ja haluisin varmistaa että kaikki ost tulee kiinni, tuohon jää nimittäin aikalailla tyhjää tilaa tuohon kampiakselille rattaan jälkeen...
Rattaan ja pultin väliin tulee prikka, ei muuta. Eihän ole Wisecon kampura? Ittellä sattui paska mäihä Wisecon kampuran kanssa, kun "sorvarilla" oli tullut mittavirhe ja ratas ei tämän vuoksi kiristynyt akselille. Rattaan pitää olla tiukasti kiinni, muuten vaihteistoöljyt pääsee boordeja pitkin tihkumaan kampikammioon.
Onko holkki miten hyvässä iskussa? Se ei muistaakseni ollut kovin kallis investointi. Vilases tuo linkki minkä laittoin edellisessä postauksessa, siinä näkyy holkki, ratas, prikka ja pultti.
31.8.2012 7:41
yhtään kun en tiedä minkä merkkinen mahtaa olla, luultavasti on joku virheellinen malli, sillä rattaan jälkeen jää varmaan 1-2cm tyhjää tilaa kampuralle... Teen tuohon jonkun holkin jolla saa painettua rattaan kiinne...
31.8.2012 12:03
Jehvetti kirjoitti:yhtään kun en tiedä minkä merkkinen mahtaa olla, luultavasti on joku virheellinen malli, sillä rattaan jälkeen jää varmaan 1-2cm tyhjää tilaa kampuralle... Teen tuohon jonkun holkin jolla saa painettua rattaan kiinne...
Eli holkin ja rattaan väliin jää 1-2cm, kun pultti on kiristetty. Otas kuva laitoksesta ja laita jakoon, nin näkisi millainen viritys on kyseessä.
3.9.2012 17:50
Asia ratkes sillä ku kääns rattaan oikeinpäin
Nyt puuttus tuosta kuvasta osa 4
http://www.ronniesmailorder.com/fiche_s ... veh=124172Eli tuo jous. Jos joku tietää mistä saa tai joltain löytyy niin ostan pois
3.9.2012 22:47
Kysäise Motomasterilta, jos tuon -92 CR:n osia vielä olisi tai sitten tuolla osanumerolla uutta Honda kaupasta (28223-KA4-740).
http://www.motomaster.fi/Honda_CR250_92_Purkuosia.htm
29.10.2012 1:09
mistä sais 250cc honda cr -94 etupumpun korkin? eli sen mikä tulee pumpun päähän missä on se ilmanpoistoruuvi ja säätöruuvi. meni siit korkin sisäpuolelta kierteet, en löydä mistän käytettynä, enkä jaksasi ulkomailta tilata. jos jollain käytettynä ni ilotelkaa tai jos tietoa mistä saattais saada.
20.11.2012 23:28
Nyt kaivattas lohkoja, Vanhat lohkot räjähti noin 200m ajon jälkeen.
Elikkäs 94-98 lohkot sopii keskenään? Ebaysta koitin kattella ja ei näkynyt. Uudet lohkot maksaakin sitten jo 1000€...
Eli jos kellään pyörii nurkissa lohkoja, tai kokonaista alakertaa, ostan poijes!
8.12.2012 20:42
Iltaa, minkäs kokoinen kaasari on näissä vm 1996 hondissa?
11.12.2012 16:21
Nyt vielä pitäis tietää että mitä suuttimia talveks jääradalle ois hyvä laittaa ettei vaan leivo, nyt muistaakseni pääsutin:187 ja tyhjäkäynti oli joku 85