Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
Alueen säännöt
Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
18.9.2004 11:42
niin siis näidenhän kotarien tyyppivika(siis 90 luvun pärrät) oli se että kytkinkori kuluu levyjen kohdalta, eli kytkin korissa on pieni välys levyihin nähden ja tämä välys tekee sitten lovet jokaiselle levylle erikseen kytkinkoriin. Niinpä levyt ei pääse liikkumaan kunnolla, vaikka painatkin kytkimen pohjaan, vaan levyt jää näihin loveihin!
Toivottavasti ymmärsit!
Mutta minulla oli itselläni sama juttu, oli tullut sellainen muhkulainen pinta siihen mihin kytkinlevyt ottaa kiinni ulkoreunalta(eli siis tossa kuvassa noi pystysuuntaiset tolpat, joihin levyt puotetaan). Ja ei muutakun viila käteen ja pois ne urat, niin hieman auttoi. Mutta sitä kannattaa tosiaan tehdä vain viilalla, on meinaan sen verta pehmeetä että ei viilallakaan pitkään tarvitse ottaa. Tässä kohdassa tälläinen materiaali->pääsee juuri syntymään niitä lovia.
EDIT: ja niin, pari sivua aikasemmin olikin En Duro käyny luettelemassa nämä kotarien tyyppiviat 90-luvun tienoilla!
18.9.2004 13:04
äsken ku katoin sitä ni ei oo urilla....ei siin oikee mitn jälkiä...
18.9.2004 20:29
mitä öljyy ja kui paljo kuuluu GS:s ol...
19.9.2004 0:44
hypoid oli. 80-90. gear transimission oil. mobililta. ja 0.5litraa
20.9.2004 14:25
mistä aineesta -92 GS:n taka haarukka on tehty...eli ruostuuko se jos sen kiillottaa...
20.9.2004 14:29
Raahaa persees sinne talliin ja kato! Yleensä ne on alumiinia..
20.9.2004 21:49
eiku se on rosteria!. Kyllä se siis sittenkin on alumiinia.
21.9.2004 12:51
eli mitä se nyt sitte on...?
21.9.2004 13:32
jotain alumiiniseosta, voit kiillottaa eikä tarvitse pelätä ruostumista...
21.9.2004 13:38
No jos nyt sitten lähdetään arpomaan niin olisko jotain 5000 tai 6000 sarjan alumiiniseosta(suurimpina seosaineina magnesium tai magnesium ja pii). 6000 sarja on ainakin helvetin yleisesti käytetty, ja on kovaa, ja helppo työstää ja hitsata yleensä. Ei voi tietää. Noita seoksia on niin miljoona. Tuskin ketään kiinnostaa.
Mutta, yhteenvetona(kaiken paskan keskeltä):
se on alumiiniseosta
EDIT: Oho, FactoryKX ehti ensin
28.9.2004 13:43
Täällä ilmottautuu yksi gs:n omistaja. Tosin omasta mielestäni se ei ole gs vaikka rekisteriotteessa niin lukeekin. Pyörä on vuosimallia -97 ja 250cc. Bikepicsissä oli saman näköinen vehje, exc:nä. Löytyisikö jostain tietoa noista gs:n valmistusvuosista? Googlettaminen ei tuottanut kummosempaa tulosta..
28.9.2004 14:01
baxta kirjoitti:Täällä ilmottautuu yksi gs:n omistaja. Tosin omasta mielestäni se ei ole gs vaikka rekisteriotteessa niin lukeekin. Pyörä on vuosimallia -97 ja 250cc. Bikepicsissä oli saman näköinen vehje, exc:nä. Löytyisikö jostain tietoa noista gs:n valmistusvuosista? Googlettaminen ei tuottanut kummosempaa tulosta..
leguidevert.com näyttäis tommosta
http://www.leguidevert.com/moto.php?mar ... dreerech=1%&genrerech=enduro&anneerech=%&anneerech2=&d=10&f=20
9.10.2004 23:32
FactoryKX kirjoitti:peppade kirjoitti:Noi linkun laakerit on kyl sopivan hintasia! maksaa iha v*t*sti.
Onneksi useimmat laakerit saa tarvikkeena laakeri tukkureilta jolloin hinta on murtoosa alkup. osasta
miten usein mahtaa olla järkevää putsata ton linkun laakerit yms.
10.10.2004 22:33
Tänään kun avasin kannen ja sylinterin. Huomasin että kansi on joskus saanu vähän kyytiä
. Se näyttää ku sodan alle jääneeltä, tajuttomasti kivenhakkaamia. Ei kellää sattuis olee kantta myynnissä?
Sylinteri näytti ok, samoin mäntä. Sylinterissä yksi naarmu mutta niin taitaa ton ikäsissä olla aika monissa jonkinlaista naarmun poikaa.
10.10.2004 23:13
peppade: Vie kansi koneistamolle he sorvaavat/hiovat tai tekevät jotain taikoja ni taas kelpaa. Kyllä siitä kannesta tulee vielä ihan OK jollei mitään suurempia muttia ole.