3.2.2010 0:59
3.2.2010 8:46
SMK) kirjoitti:Eli miten? Vai meinasitko, ettei automaattikytkimen kanssa voi lisätä käsijarrua taakse
5.2.2010 0:53
5.2.2010 8:49
SMK) kirjoitti:No tosta kuvasta ei selvinny mitään, paitti että sä et oo viittiny hommata tarpeeks pitkää letkua? Mutta kytkimen oot siis ilmeisesti poistanu ja automaatti tilalla, PIIKISSÄ? Vai onko sulla joku T-haara, kykä ja takajarru tulee samasta? Miten oot tasapainottanu paineet ja miten kahvan liikevara riittää ruokkiin molempia?
5.2.2010 9:52
5.2.2010 13:21
OA19 kirjoitti:En nyt tiedä autanko ollenkaan, mutta kokeillaan. Eli henkalla on ilmeisesti siellä stongassa vasemmalla puolella kaks kahvaa, kytkin ja takajarru. Eli takajarru toimii kahdesta paikkaa ja kytkin ihan normaalisti.
Eli tän tapanen systeemi: http://stuntsteel.com/store/images/uploads/stunt-cap-directions.jpg
5.2.2010 18:18
6.2.2010 1:12
6.2.2010 15:15
SMK) kirjoitti:Kaks viimestä linkkiä kertokin sit jo itse asian, huh huh, mahtaa olal vaikee käyttää ja vielä spoorissa, oi joi
Serkoon jo vahvasti harkitsin käsitakajarrua, kun ei koskaan jalka yllä, eli pokimen saa unohtaa, mutta patteihin vois auttaa kummasta ja kun en viimeseen 10h edes koko kykäkahvaan koskenu sen EFM:n automaatin kans. Jos ihan stunttailal haluaa, niin laita automaatikytkin ja sit saat vetää letkun suoraan kykäkahvalta taakse työsylkkyyn, on takuulla helpompi kontrolloida kun toi sun zydeemis.
22.2.2010 23:55
23.2.2010 0:31
SMK) kirjoitti:Vaatii jo melkosta sorminäppäryyttä heittää vaikka paskarinkiä...
10.4.2010 17:29
11.4.2010 0:35
29.4.2010 19:48
29.4.2010 20:17
jos toimi ennen sitä niin luultavasti on ilmaa.Aukasitko jarruletkun?silloin joudut vaihtamaan ne messinki tiivisteet nii alkaa pelittämäänmxmanne kirjoitti:mikäs on vialla ,kun vaihdoin takajarrun nesteet ja ilmasin mutta ei suostu jäykistymään kun painelee jarrua??jarrupoljin tuntuu melko löysältä ja painuu pohjaan asti.