Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Alueen säännöt

Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

3.2.2010 0:59

Eli miten? Vai meinasitko, ettei automaattikytkimen kanssa voi lisätä käsijarrua taakse :lol:

3.2.2010 8:46

SMK) kirjoitti:Eli miten? Vai meinasitko, ettei automaattikytkimen kanssa voi lisätä käsijarrua taakse :lol:

Ööööh.. eli tarkotitko miten se on kiinnitetty vai ? Alkuperäsen takajarrun työsylinterin jarrunestesäiliö poistettu ja sen paikalle on sorvattu adapteri jarruletkulle, ja siihen tulee siis se käsitakajarru, tällä tavalla http://www.motot.net/galleria/showphoto ... varmaanjoo

5.2.2010 0:53

No tosta kuvasta ei selvinny mitään, paitti että sä et oo viittiny hommata tarpeeks pitkää letkua? Mutta kytkimen oot siis ilmeisesti poistanu ja automaatti tilalla, PIIKISSÄ? Vai onko sulla joku T-haara, kykä ja takajarru tulee samasta? Miten oot tasapainottanu paineet ja miten kahvan liikevara riittää ruokkiin molempia?

5.2.2010 8:49

SMK) kirjoitti:No tosta kuvasta ei selvinny mitään, paitti että sä et oo viittiny hommata tarpeeks pitkää letkua? Mutta kytkimen oot siis ilmeisesti poistanu ja automaatti tilalla, PIIKISSÄ? Vai onko sulla joku T-haara, kykä ja takajarru tulee samasta? Miten oot tasapainottanu paineet ja miten kahvan liikevara riittää ruokkiin molempia?

Siis mitä helvettiä ? En ole poistanut kytkintä ja ei siinä mitään automaattikytkintä ole ! Tasapainottanut paineet? Meinaatko että miten ilmattu, ihan normaalisti ilmattu, kahvasta ja polkimesta.. En tosiaan nyt jaksa kirjottaa koko toiminta periaatetta tänne mutta toivotaan nyt että ymmärrät :roll:

5.2.2010 9:52

En nyt tiedä autanko ollenkaan, mutta kokeillaan. Eli henkalla on ilmeisesti siellä stongassa vasemmalla puolella kaks kahvaa, kytkin ja takajarru. Eli takajarru toimii kahdesta paikkaa ja kytkin ihan normaalisti.

Eli tän tapanen systeemi: http://stuntsteel.com/store/images/uploads/stunt-cap-directions.jpg

5.2.2010 13:21

OA19 kirjoitti:En nyt tiedä autanko ollenkaan, mutta kokeillaan. Eli henkalla on ilmeisesti siellä stongassa vasemmalla puolella kaks kahvaa, kytkin ja takajarru. Eli takajarru toimii kahdesta paikkaa ja kytkin ihan normaalisti.

Eli tän tapanen systeemi: http://stuntsteel.com/store/images/uploads/stunt-cap-directions.jpg

Juuri näin, ja lisätään nyt vielä tämä http://www.mp-foorumi.com/gallery/pictu ... 48aa3b.jpg

5.2.2010 18:18

Mitenhän toi käsi takajarru toimis spooriajossa...

6.2.2010 1:12

Kaks viimestä linkkiä kertokin sit jo itse asian, huh huh, mahtaa olal vaikee käyttää ja vielä spoorissa, oi :P joi
Serkoon jo vahvasti harkitsin käsitakajarrua, kun ei koskaan jalka yllä, eli pokimen saa unohtaa, mutta patteihin vois auttaa kummasta ja kun en viimeseen 10h edes koko kykäkahvaan koskenu sen EFM:n automaatin kans. Jos ihan stunttailal haluaa, niin laita automaatikytkin ja sit saat vetää letkun suoraan kykäkahvalta taakse työsylkkyyn, on takuulla helpompi kontrolloida kun toi sun zydeemis.

6.2.2010 15:15

SMK) kirjoitti:Kaks viimestä linkkiä kertokin sit jo itse asian, huh huh, mahtaa olal vaikee käyttää ja vielä spoorissa, oi :P joi
Serkoon jo vahvasti harkitsin käsitakajarrua, kun ei koskaan jalka yllä, eli pokimen saa unohtaa, mutta patteihin vois auttaa kummasta ja kun en viimeseen 10h edes koko kykäkahvaan koskenu sen EFM:n automaatin kans. Jos ihan stunttailal haluaa, niin laita automaatikytkin ja sit saat vetää letkun suoraan kykäkahvalta taakse työsylkkyyn, on takuulla helpompi kontrolloida kun toi sun zydeemis.

Ihan yhtä helppoa käyttää kytkintä ja käsitakajarrua samaan aikaan, kytkinkahvasta pala pois ja käsitakajarru kahva tarpeeks pitkä jotta voi käyttää molempia samaan aikaan, (etusormella kytkintä ja keskarilla ja nimettömällä käsitakajarrua)

22.2.2010 23:55

Vaatii jo melkosta sorminäppäryyttä heittää vaikka paskarinkiä...

23.2.2010 0:31

SMK) kirjoitti:Vaatii jo melkosta sorminäppäryyttä heittää vaikka paskarinkiä...

No keulimiseen se on enimmäkseen tarkoitettu :)

10.4.2010 17:29

Ongelma jarrujen paineistuksessa(kyseessä neljämäntäinen etujarru). Olen saanut ilmattua kaiken ilman pois jarruista. Sitten kun yritän saada painetta jarruihin niin kummaltakin puolelta vain toinen mäntä alkaa painamaan paloja levyyn mutta niistäkään ei tule jarrutehoa :s mikä neuvoksi?

11.4.2010 0:35

Siis ilmaa on edelleen

29.4.2010 19:48

mikäs on vialla ,kun vaihdoin takajarrun nesteet ja ilmasin mutta ei suostu jäykistymään kun painelee jarrua??jarrupoljin tuntuu melko löysältä ja painuu pohjaan asti.

29.4.2010 20:17

mxmanne kirjoitti:mikäs on vialla ,kun vaihdoin takajarrun nesteet ja ilmasin mutta ei suostu jäykistymään kun painelee jarrua??jarrupoljin tuntuu melko löysältä ja painuu pohjaan asti.
jos toimi ennen sitä niin luultavasti on ilmaa.Aukasitko jarruletkun?silloin joudut vaihtamaan ne messinki tiivisteet nii alkaa pelittämään