Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
Alueen säännöt
Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
1.3.2006 17:06
lähetä sähköpostia nii pääsee halvemmalla
2.3.2006 12:57
Joo näyttää toi maahantuojalle soittaminen maksavan 2eskoo min + pvm ELÄMÄ ON. Eli nyt on sitte sähköposti lähetetty saa nyt kattoo vastaako ne mitään kun lähetin kyselyn tohon
info@brandt.fi osoitteeseen jonka löysin maahan tuojan sivuilta. Onko tosiaan niin ettei millään hondia myyvällä liikkeeelläkään oo mitään tietokantaa mistä näkis vuosimallin runkonumeron perusteella?
2.3.2006 18:46
c0101797 kirjoitti:Joo näyttää toi maahantuojalle soittaminen maksavan 2eskoo min + pvm ELÄMÄ ON. Eli nyt on sitte sähköposti lähetetty saa nyt kattoo vastaako ne mitään kun lähetin kyselyn tohon
info@brandt.fi osoitteeseen jonka löysin maahan tuojan sivuilta. Onko tosiaan niin ettei millään hondia myyvällä liikkeeelläkään oo mitään tietokantaa mistä näkis vuosimallin runkonumeron perusteella?
Ainakin bikeworldilta olen aina tunnistanut pyörät vm perusteella.Soitto varaosapuolelle niin homma hoituu mitä luultavimmin pvm hintaan.
7.3.2006 14:12
Kyllä vastaus saapui melkein samantien sähköpostin lähettämisen jälkeen. Vastaus oli että pyörä on mallia -98. Kuulemma Runkonumeron W kertoo sen.
8.3.2006 9:57
Juu tuo teknisen neuvonnan hinta on aika hanurista. Eilen varmistin kaverin pyörän vuosimallin ja soittelin Brandtille ja käänsivät sieltä tekniseen tukeen, kas kummaa ku unohtu ämmältä mainita et maksaa muuten 2¤ minuutti+ pvm
Ei kai puheluhintojen ilmoittaminen kuulu toimistorottien työhön. Kyllähän perus kuluttajien pitää tietää mitä puhelu maksaa, varsinkin ku nuo ei yleensä maksa yhtään mitään
9.3.2006 0:45
Todella hyvä peli. itellä on toiminu moitteettomasti.
10.3.2006 17:22
mitä ainetta on cr:n pytty?
saisko sitä hitsattua ku tutun cr:stä on lohjennu vähä sylinteri?
eikä sitte mitää vastauksia tyyliin "vitun pelle, eksä ny tuotakaa tienny"
kiitos
10.3.2006 18:31
Taitaa vedellä aika häjysti jos sitä menee hitsaamaan..
10.3.2006 22:12
jamperi kirjoitti:mitä ainetta on cr:n pytty?
saisko sitä hitsattua ku tutun cr:stä on lohjennu vähä sylinteri?
eikä sitte mitää vastauksia tyyliin "vitun pelle, eksä ny tuotakaa tienny"
kiitos
Mistä se on lohjennu, sylinteriputki, vai muu muki?
11.3.2006 19:28
sylinteriputki on vaihdettu uus, mutta niinku sylinterikuori?
vai olisko se vaan kosmeettinen vaurio?
se voi olla kyllä että se väännättää sitä mahdollisesti johonki suuntaan jos menee hitsaamaan.
eli sylinteriputkes ei oo mitää vikaa vaan ulkokuores halkeama?
13.3.2006 10:42
Kyllä saa hitsattua. Riippuen vähän mistä kohtaa lohjennu, on noita iät ja ajat hitsattu ! Riippuen vähän alumiinin laadusta, saattaa puskea nokea ja kuonaa aika lailla tai sit ei. Jos on helpossa paikassa niin pytty kiinni koneeseen ja heftaa siinä paikallaan jos pelkää vääntymistä, mitä ei kyllä tapahdu. Vuotaako siis vettä pihalle vai syökö vettä vaiko mitä ? Jos on kannen ja sylinterin välisestä tiivistepinnasta lohjennu ni pitää nypätä pinnapultit irti ja oikasta sylinterin pinta hitsauksen jälkeen. Menee kyl sit jo vähän hankalaksi ku on se patarautanen putki ja pehmeä alupytty, jyrsimellä kai sit vaan ?
13.3.2006 17:18
Mun CR:stä halkesi kansi, sitä yritettuun hitsata mutta se ei pitänyt.
13.3.2006 22:20
Sit on hitsarissa vika jos ei osaa tinata tiiviiksi. Sylinterin ulkokuoren saa hitsattua ihan helposti. Kansien hitsaamisesta en niin osaa sanoa ku ei kokemusta, niitä kasvaa muutenkin puissa et mahtaako kukaan jaksaa korjata, mahdollista kyllä sekin ja saa pitämään ku tehdään oikein.
14.3.2006 18:03
Onko tietoo mistä sais suomesta v-forcen läppärunkoja?
14.3.2006 19:08
Motocross-x:ltä löytyy ainaski, kunhan vaan kysyt. Sit sai jostain muualtakin, en nyt muista mistä. Mut kannattaa kysellä!