Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
Alueen säännöt
Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
10.10.2010 18:03
Onko kellään mittään kokemusta tuommosesta ´92 rm125, että tekkeekö mittään ja onko mittää erityisiä vikoja ym.Ja palijo tehoa tuommosesta suunnilleen irtoaa?
10.10.2010 18:21
V649 kirjoitti:Onko kellään mittään kokemusta tuommosesta ´92 rm125, että tekkeekö mittään ja onko mittää erityisiä vikoja ym.Ja palijo tehoa tuommosesta suunnilleen irtoaa?
Varmaan hajoilee ja tuon ikäisesä on todennäkösesti kaikki mahdolliset erikoisviat.
10.10.2010 19:35
Jos hajoaa, sitten korjataan vai mitese oli
10.10.2010 19:40
Niin no kuka tykkää ajaa ja kuka korjata.
Ihan asiallisesti vastaten niin harvemmin tuon ikäiset pyörät on oikeesti kunnossa, pitäis käydä täysin läpi se pyörä, ja sillon tulee vanhalle pyörälle arvoo sen verran että kannattaa ostaa suosiolla uudempi pyörä. Toki riippuu ihan käyttötarkoituksestakin mitä pyörältä vaaditaan, ei mökkitieajelussa tartte iskarien toimia just, tai koneessa olla kaikkien tehojen tallella mutta itse en noin vanhaan koskisi.
10.10.2010 19:56
No pääosin sitä tullee ajettuakin tiellä, pellolla ja mehtäpolokuilla ja kuha tehoa ois sen verra että vakiomopot jäis
15.10.2010 0:01
ainaki tuo -04 ollu loistava peli joten eiköhän nuo uudemmatkin ole
15.10.2010 15:40
Welli17 kirjoitti:niinvarmaanjoo1 kirjoitti:Kuinka paljon se liikkuu? Kukahan muuten myy repsolin tuotteita tampereella?
Liikkuu se varmaan 3-4mm tai enemmänki.. ja kun se on 'ulos' asennossa, ei vaihteet mene silmään...
Onko ny kellää tietoa mistä vaihdeakselin päittäis välys voisi johtua? pitääkö ruveta alakerta räjäyttään.. kytkinpuoli siis auki...
RMZ 250- 2004
15.10.2010 23:18
No onhan siinä monta välystä vaikka kuinka jos kerta on poski auki. Vai tarkotaksä ny vetoakselissa? Jos niin sit sieltä on rikka tullu tiensä päähän mut ei kyl voi vaihteet pelatakaan sit enää.
16.10.2010 11:59
PKS kirjoitti:ainaki tuo -04 ollu loistava peli joten eiköhän nuo uudemmatkin ole
Itelläni oli 08 kakspuolikas ja kaverilla on vieläkin, eikä ole kummassakaan ollut mitään valittamista normaaleilla huolloilla.
16.10.2010 23:18
niinvarmaanjoo1 kirjoitti:PKS kirjoitti:ainaki tuo -04 ollu loistava peli joten eiköhän nuo uudemmatkin ole
Itelläni oli 08 kakspuolikas ja kaverilla on vieläkin, eikä ole kummassakaan ollut mitään valittamista normaaleilla huolloilla.
Samaa mieltä, vaikka en ite ole ihan hirveesti kerennyt ajamaan (1 takarengas loppuun) ja öljyjenvaihdolla oon selvinny..
17.10.2010 13:59
riksa- kirjoitti:Nyt tuli sitten suzuki taloon.
Ekan testin jälkeen ei voi muuta sanoa, että ruutia on ainakin tarpeeksi ja todella ketterän oloinen pyörä.
Epäeroottiset tarrat mutta muuten kyllä siisti prätkä.
21.10.2010 16:48
Tiedän että ehkä väärä paikka kysellä mutta JOS jollain myydä 1995 vuoden pakoaukon säädintä 250 RM niin voisin ostaa. Ja jos jollain tietoo et olis purkupyöriä tai osia jossain niin pistäkää infoa, täytyis saada tohon toiseen krossiin pa säädin toimimaan ja uus maksaa ~600 niin ei viitti nii paljoo hankkia uutta ku pyörän sai halvemmalla ku noi osat
21.10.2010 18:10
JMH kirjoitti:Tiedän että ehkä väärä paikka kysellä mutta JOS jollain myydä 1995 vuoden pakoaukon säädintä 250 RM niin voisin ostaa. Ja jos jollain tietoo et olis purkupyöriä tai osia jossain niin pistäkää infoa, täytyis saada tohon toiseen krossiin pa säädin toimimaan ja uus maksaa ~600 niin ei viitti nii paljoo hankkia uutta ku pyörän sai halvemmalla ku noi osat
Taitaa melkein olla
www.purkuosat.net ja
www.motomaster.fi, mistä etsiä.
21.10.2010 18:14
Juu motomasterilla oli 92 vuotisen säädin mut se ei sovi 95 ku se on muuttunu iha pikkusen muodoltaan
21.10.2010 20:14
riksa- kirjoitti:Miksi tarvitset uudet pakoaukonsäätimet, menikö vanhat varresta poikki?
Jos meni niin oletko ajatellut hitsauttaa niitä, veljen rm:stä meni 2kertaa poikki ja molemmilla kerroilla hitsattiin ammattihitsarilla, hintaa tuli n. 20e ja ite työstettiin oikeaan halkaisiaan varsi ja tehtiin reikä.
Toki hitsarin täytyy olla ammattilainen ja siihen vaadittiin jotain lisäainetta, koska oli jotain ihme valua.
Niin ja sama ei katkennut kahta kertaa, että ainakin hyvin osasi helsingin erikoishitsaus hommansa.
Joo totaki oon aatellu, jotenki entine omistaja saanu ne p*llunpäreiks sinne, raapinu mäntäänki,,, onha se nyt ajokunnossa muuten, ne on duunattu sinne aukinaiseks kokoajan mut ei sil hyvä ajaa oo ku ei oo alavääntöö