Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
Alueen säännöt
Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
2.10.2010 22:28
Oles nyt vana koskematta siihen, jos haluut et se sun mopedi toimii vielä tulevaisuudessakin.
2.10.2010 23:27
SMK) kirjoitti:Oles nyt vana koskematta siihen, jos haluut et se sun mopedi toimii vielä tulevaisuudessakin.
Olen irroittanut sen jo kun puhistin kaasarin. Mihin se säätö vaikuttaa? Johonki lisäsuuttimeen vai sytkään? Pitäis saaha neuvoa miten saan sen sitten oikeen!
3.10.2010 2:00
Se on luistin asennon tunnistaja tai mikä nyt oknkaa oikealta nimeltään ja se säätää sytytystä luistin asennon mukaan ja sitä en osaa sanoa miten sitä voi sätää vai voiko sitä edes??
3.10.2010 9:23
[^lollero^] kirjoitti:Se on luistin asennon tunnistaja tai mikä nyt oknkaa oikealta nimeltään ja se säätää sytytystä luistin asennon mukaan ja sitä en osaa sanoa miten sitä voi sätää vai voiko sitä edes??
Eli sen tunnistajan kiinnitys reikä on semmoinen soikea, eli sitä voi vähän liikutella ylös alas. Mielestäni se on joku sääätö? Pitää tänään koittaa mitä se sanoo. Ennen vanahaa ei kaasariin menny kun letku ja vaijeri prkl
3.10.2010 19:22
Onko suositella jotain moottori/vaihteisto öljyä 450cc rm-z:taan? Nykyisillä öljyillä tuli parin ajotunnin jälkeen sellanen ongelma että kytkin on aikalailla on ja off Eli hankala luistattaa yhtään.
3.10.2010 20:00
Ainakin Repsol sintentico 10-40 toiminu 450 rmz laatikossa hyvin. Kytkintuntuma hyvä ja tarkka.
3.10.2010 20:03
Jees,kokeillaan jos sillä alkais toimiin. Ellei ala, niin sit oon luistattanu kytkimen pilalle kun on piikkiseen tottunut.
3.10.2010 20:11
Mulla ois sellane 2004:n Rm-z.. Ongelmana on että vaihdeakseli liikkuu päittäissuunnassa..?
Missähän vois vika piileä? kytkinpuoli aukaistuna joten voisko joku valaista??
4.10.2010 22:05
Kuinka paljon se liikkuu? Kukahan muuten myy repsolin tuotteita tampereella?
6.10.2010 22:21
Eipä toimi kytkin vieläkään kunnolla öljynvaihdon jälkeen. Eli mikähän mahtais olla kun ei pysty luistattamaan lähes lainkaan. Jos haluaa vaikka lähteä rauhassa liikkeelle niin nykimiseksi menee. Ei myöskään irrota täysin eli pyrkii hiukan liikkumaan vaikka kytkin on pohjassa. Kytkinlevyissä ei näkynyt mitään erikoista.
8.10.2010 19:52
Eli onko kellään tietoa minkä kokonen kaasari on 83vm 125cc rm:ssä.Pystyykö koon mittaa imukaulan puoleisesta kaasarin imureijästä.Sit ois vielä et mikä mahtais olla vikana kun kaasari tulvii.Purettu on ja kaikki käyty läpi mut ei auta.Neula venttiilin olen testannu eikä vuoda mut voisko se olla siinä kumminkii vika et kohot ei paina sitä tarpeeksi.
8.10.2010 21:07
joku90 kirjoitti:Eli onko kellään tietoa minkä kokonen kaasari on 83vm 125cc rm:ssä.Pystyykö koon mittaa imukaulan puoleisesta kaasarin imureijästä.Sit ois vielä et mikä mahtais olla vikana kun kaasari tulvii.Purettu on ja kaikki käyty läpi mut ei auta.Neula venttiilin olen testannu eikä vuoda mut voisko se olla siinä kumminkii vika et kohot ei paina sitä tarpeeksi.
Kaasarin tulvinta johtuu aina neulaventtiilistä. Vikalistaa:
- Neulaventtiili kulunut
- Väärin asennettu neulaventtiili
- Väärin asennettu koho
- Koho puhki
- Bensanpinta aivan liian korkealla
- Asennushiekkaa kaasarissa
8.10.2010 23:55
Uuden pyörän ajattelin ostaa, niin mitä mieltä olette 2009 Suzuki RM-Z 450F? Tuskin on hirveän monilla mutta onko tässä esimerkiksi paljon "tyyppivikoja" tai jotain muuta negatiivistä
10.10.2010 15:28
niinvarmaanjoo1 kirjoitti:Kuinka paljon se liikkuu? Kukahan muuten myy repsolin tuotteita tampereella?
Liikkuu se varmaan 3-4mm tai enemmänki.. ja kun se on 'ulos' asennossa, ei vaihteet mene silmään...