31.5.2012 23:50
1.6.2012 21:10
Poikela. kirjoitti:Nyt saisi ostettua kaverilta hyvään hintaan KTM:n 450cc rossipyörä, mutta itselläni on pituutta n.170cm ja painoa 65kg. Ajokokemusta löytyy crossiradalta 85cc pyörällä 2vuotta, ja 125cc vuosi.
Ei ole kilpaileminen mielessä tuolla nelipuolikkaalla, seku vain pärryytellä huvikseen rossiradalla ja ehkä yrittää vähän kehittyä paremmaksi kuskiksi.Onko tuo pyörä LIIKA iso/painava/tehokas minulle tuommosiin hommin?? Sitte vielä samalla voisitta kertoa lyhyesti nuitten nelipuokkien huoltoväleistä ja männänvaihdon kustannusarvio itse tehtynä, kiitoksia jo etukäteen.
Joko saa jotaki selvää:D
1.6.2012 22:59
EDU96E kirjoitti:jukke96 kirjoitti:nyt on itelläki alotettu kesäksi rossin etintää. Oon ajatellu kawasaki kx 125, ktm sx 125 ja tämmösiä2t vehkeitä. Pituutta löytyy 181cm niin pystyy vähän isommallakin ajamaan. Kokemusta löytyy mönkkäreistä, kelkoista ja moposta, myös muutamasta kaverin rossista. Mutta kannattaako ostaa mielummin 2t vai 4t ekaksi rossiksi? 2t:na toimisi moottorin kokona ~125cc ja nelarilla +200cc. Keulaa saisi mielellään nostaa parilla ekalla vaihteella kivasti, ja kulkupuoltakin jonku +100kmh. 2t ois hyvä tietenki tehojen kannalta, mutta remppaus on vähä siinä ja siinä. Sitten taas 4t ois hyvä kun ei tarvi rempata niin paljoa ja voi olla ehkä vähän helpompi ajaa. Mitä rossia suosittelisitte?
125 2T;ssä on suurimmassa osassa vähemmän tehoa, kun 250 nelareissa. Piikkisissä 35-40hp(koneteho) ja kakpuokkinelareilla 40 päälle. 2 tahti vähän äkäsempi, kulutta mukavasti( eli = paljon ), meluaa ja saa huollella pikkasen nelaria enemmän. Toisaalta on tuo 250 nelarikin sen verran kiree, että saa huollella reippaasti enemmän kun jotain 500-650cc "mettäenduroita" joissa hieman vähemmän tehoa, kun taas 450 kisanelareissa.
1.6.2012 23:09
2.6.2012 18:05
Poikela. kirjoitti:Nyt saisi ostettua kaverilta hyvään hintaan KTM:n 450cc rossipyörä, mutta itselläni on pituutta n.170cm ja painoa 65kg. Ajokokemusta löytyy crossiradalta 85cc pyörällä 2vuotta, ja 125cc vuosi.
Ei ole kilpaileminen mielessä tuolla nelipuolikkaalla, seku vain pärryytellä huvikseen rossiradalla ja ehkä yrittää vähän kehittyä paremmaksi kuskiksi.Onko tuo pyörä LIIKA iso/painava/tehokas minulle tuommosiin hommin?? Sitte vielä samalla voisitta kertoa lyhyesti nuitten nelipuokkien huoltoväleistä ja männänvaihdon kustannusarvio itse tehtynä, kiitoksia jo etukäteen.
Joko saa jotaki selvää:D
2.6.2012 21:17
3.6.2012 8:20
Suurimmat suikan ja kawan ongelmat oli silloin -04,jammu on varmaan kyllä yhtä hyvä kun muutkin.Melkein enemmän kannattaa katsoa pyörän kuntoon enemmän kun merkkiin sillä noista ihan paskaksi ajetuista pyydetään silti samaa kun kunnossa olevistakinKxRider kirjoitti:Mites noi rm-z pyörät... Mistä vuosmallista lähtien ne on ostamisen arvosii, siis jotta ei ole enää venaongelmii nii paljoo? Miten nuo muut laitteet? pikkunelari on edelleen hakusessa ja nuo hondat miellyttää eniten mut tuntuu olevan harvassa hyväkuntoset yksilöt.. yamaha onko hyvä? budjetti 3000
3.6.2012 12:53
3.6.2012 13:08
3.6.2012 16:58
KxRider kirjoitti:Mites noi rm-z pyörät... Mistä vuosmallista lähtien ne on ostamisen arvosii, siis jotta ei ole enää venaongelmii nii paljoo? Miten nuo muut laitteet? pikkunelari on edelleen hakusessa ja nuo hondat miellyttää eniten mut tuntuu olevan harvassa hyväkuntoset yksilöt.. yamaha onko hyvä? budjetti 3000
3.6.2012 20:39
Pattes798 kirjoitti:KxRider kirjoitti:Mites noi rm-z pyörät... Mistä vuosmallista lähtien ne on ostamisen arvosii, siis jotta ei ole enää venaongelmii nii paljoo? Miten nuo muut laitteet? pikkunelari on edelleen hakusessa ja nuo hondat miellyttää eniten mut tuntuu olevan harvassa hyväkuntoset yksilöt.. yamaha onko hyvä? budjetti 3000
2007 suzukissa on ensimmäine toimiva vuosimalli!
3.6.2012 22:08
3.6.2012 23:44
EDU96E kirjoitti:jukke96 kirjoitti:nyt on itelläki alotettu kesäksi rossin etintää. Oon ajatellu kawasaki kx 125, ktm sx 125 ja tämmösiä2t vehkeitä. Pituutta löytyy 181cm niin pystyy vähän isommallakin ajamaan. Kokemusta löytyy mönkkäreistä, kelkoista ja moposta, myös muutamasta kaverin rossista. Mutta kannattaako ostaa mielummin 2t vai 4t ekaksi rossiksi? 2t:na toimisi moottorin kokona ~125cc ja nelarilla +200cc. Keulaa saisi mielellään nostaa parilla ekalla vaihteella kivasti, ja kulkupuoltakin jonku +100kmh. 2t ois hyvä tietenki tehojen kannalta, mutta remppaus on vähä siinä ja siinä. Sitten taas 4t ois hyvä kun ei tarvi rempata niin paljoa ja voi olla ehkä vähän helpompi ajaa. Mitä rossia suosittelisitte?
125 2T;ssä on suurimmassa osassa vähemmän tehoa, kun 250 nelareissa. Piikkisissä 35-40hp(koneteho) ja kakpuokkinelareilla 40 päälle. 2 tahti vähän äkäsempi, kulutta mukavasti( eli = paljon ), meluaa ja saa huollella pikkasen nelaria enemmän. Toisaalta on tuo 250 nelarikin sen verran kiree, että saa huollella reippaasti enemmän kun jotain 500-650cc "mettäenduroita" joissa hieman vähemmän tehoa, kun taas 450 kisanelareissa.
4.6.2012 0:04
Pattes798 kirjoitti:Jännää ettei yheltäkään tutulta kellä on tollane 07 nii oo laatikko paukahellu vaikka ajettu sen 250h karkeesti...
Mutta 07 siis ensimmäinen, missä ei oo turhia venavikoja.
4.6.2012 0:57