Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
Alueen säännöt
Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
22.5.2015 11:38
Käyköhän 450 LTR:n venttiilit Rmz450. Saisin halvalla proxin venat jotka tarkotettu vm:06-11 LTR:aan nii sopiskohan nuo 08 zetan yläkertaan?!
22.5.2015 12:07
Villekeko kirjoitti:Käyköhän 450 LTR:n venttiilit Rmz450. Saisin halvalla proxin venat jotka tarkotettu vm:06-11 LTR:aan nii sopiskohan nuo 08 zetan yläkertaan?!
http://www.motosport.com/dirtbike/oem-p ... ft-_-valvehttp://www.motosport.com/atv/oem-parts/ ... haft~valve
24.5.2015 7:02
huomenia. mistähän saisin hommattua omistajan manualin/käyttöoppaan ym. suzuki rm-z 450 2011vm. olen koittanut nettiä koluta, mutta turhin tuloksin. maahantuojalta?
25.5.2015 20:36
Moro!
Pyörää ostamassa ja vaihtoehtoina olis nyt 250 2004 vuoden rm-z, johon juuri vaihdettu mäntä ja venttiilit, toinen vaihtoehto olis 2007 vuoden 450 rm-z johon ei äskettäin ole suurempaa remonttia tehty. Hinta 450 on 1950e ja tuolla kakspuokilla 2050e. Kumpaan kannattaisi tarttua? Tietysti tuo kakspuolikas juuri remontoitu yläkerta, mutta hirvittää tuo vuosimalli
kun lukenut että olisi melko pommeja.
26.5.2015 8:41
2050€ 11 vuotta vanhasta pikkunelarista!!!!! Eihän se tietystikkään ole tyhmä joka pyytää.
Alle 2500€ on Nettimotossa jokunen vuosimallin 2010 tai uudempi Suzukin pikkunelari myynnissä. On kuitenkin jo tekniikalta ihan tätä päivää, mm ruisku.
Jos noista kahdesta täytyisi valita niin toi 450, mutta itse kyllä pistäisin muutaman satasen lisää ja hankkisin monta vuotta tuoreemman pikkunelarin.
26.5.2015 13:03
Kolmella tonnilla saa parikesää ajetun pyörän, niin eipä oo paljo järkeä noita vanhoja romuja laitella.
26.5.2015 16:12
Siis saahan noita -04 halvemmalla, ja ymmärrän että paskasta ei saa konvehtia, mutta siis eikö tuo männän ja venttiilien vaihto ole kumminkin noin 500 euron remontti(teetettynä)? Eli onko se nyt niin ylihintainen? Toki tuo ei pelkästään tee pyörästä takuuvarmaa vehjettä. Ja budjetti tosiaa lähempänä 2000 kuin 3000 euroa.
26.5.2015 17:58
Tuo -04 RM-Z / KXF on nykyajan epäluotettavin motocrosspyörä ja vastaa arvoltaan käytettyä käsikranaattia. Pysy kaukana.
26.5.2015 18:59
Juu näin olen ymmärtänyt. Kai se pitää laittaa vaa kättä syvemälle taskuun, ja ostaa vähän tuoreempi laitos
11.1.2016 1:19
Koneremonttia tiedossa. Pakokaasua tulee kannentiivisteen välistä ja lähtee huonosti käyntiin. 80h kohdalla vaihdettu kiertokanki kampiakselin laakerit mäntä nokkaketju.. 120h kohdalla vaihdettu toinen mäntä ja nokkaketju. Eli mitä olisi hyvä vaihtaa kun aukaisen koneen? Enskaa on tultu ajeltua, ostin pyörän 130h ajettuna, nyt ajettu 170h. Mäntä, venttiilejä, nokkaketju? Kuuluuko muuten yleensä yläpään tiivistesarjaan myös kannentiiviste?
28.1.2016 21:16
Moro,
Ostin pois -05 rm-z450 jolla ajettu kaikkiaan vähän yli 140 tuntia, hyvä ylläpidetty huoltohistoria ja nyt mm. kampiakselilla ja männällä ajettu 60h. Tuo alkoi nyt moottorijarrutuksessa ja vapaalla kaasutellessa paukuttelemaan putkessa suht reilusti ja ainakin pysähtyessä paikallaan käydessä alkukäyrä käy vähän punahehkuisena. Kone menee nyt avaukseen ja ainakin uusi mäntä sisään.
Tää on eka nelari, ja ovat hieman vieraampia laitteita itselleni. Onkohan tuo reilu putkessa polttaminen syy esim laihasta seoksesta ja liittyisikö alkukäyrän punaisena hehkuminen samaan asiaan? Itse en oikein osaa lähteä syytä pohtimaan joten kertokaas te mistä moiset ilmiöt voisi johtua?
28.1.2016 23:58
Yleensä jos nuo on kesäkeleihin säädetty niin pakkasella menee kyllä lähes poikkeuksetta laihalle. Voit koittaa pyöritellä aluksi kaasarista seosruuvia aukipäin(ohjekirjan rajoissa), jos ei riitä niin isompaa tyhjäkäyntisuutinta kokeilemaan.
Toki myös vuotava pakoaukon tiiviste voi aiheuttaa pauketta.
25.8.2016 13:38
Terve,
Minkä merkkistä mäntää olette käyttäneet RM-Z 450 ja todenneet hyväksi?
21.1.2017 21:18
Mimmonen pyörä 2014 vuotinen 450rmz on? Mitä hyviä ja mitä huonoja puolia?
25.1.2017 16:05
Kääntyy hyvin, mutta painaa hieman enemmän kuin muiden valmistajien pyörät. Suosittelen lukemaan esim.
tämän jutun ja
tämän vertailun.
Kannattaa tosin muistaa, että nykypyörissä on melko sama minkä värisen pyörän valitsee. Tärkeintä on varmaankin se, että saat riittävän helposti varaosia jostain lähistöltä.