Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
Alueen säännöt
Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
22.7.2009 15:43
HighSpeed kirjoitti:Toki, mutta onko olemassa mitään "keskimääräistä" määrää kun ei ole tiedossa keskinopeutta? Paljonko esim. 60h on about kilometreinä?
No mitä luulet? Mieti ite kuinka kovaa oot ajanu..tsiisus
22.7.2009 16:02
Ei mitään hajua, koska olen ostamassa pyörää.
22.7.2009 17:02
HighSpeed kirjoitti:Ei mitään hajua, koska olen ostamassa pyörää.
Mitäs sä sillä tiedolla teet? Ei näissä pyörissä sellasia katella.
22.7.2009 17:06
Totta, mutta ihan mielenkiinnosta kysyinkin
22.7.2009 18:15
NO riippuu mitä pyörää oot ostamassa, harrastelija enskassa saa 20-30km/h maksimissaan keskinopeudeks, krossissa 30 voi olla sillee "kova"sana.. taas kadulla jollain smotolla se on luokkaa 50-80km/h riippuen paljonko ajettu kaupungissa
22.7.2009 19:06
Onkohan tuo
http://www.nettimoto.com/viewVehicle.ph ... rom=250&PN[0]=simp_search&PL[0]=simpleSearch.php?show=block@status=F@id_make=173@id_model=1416@pfrom=1000@pto=2000@yfrom=2000@efrom=250 hyväkin ostos? Jos tosiaan on nuo kaikki tehty
Tässähän pitäis alkaa äkkiä töitä metsästään et sais rahat kasaan, nimittäin menee melkeen vitutuksen puolelle, ku ei pääse lasettamaan kunnolla kapeita mettäteitä, mikroautorataa, crossirataa, pientä keulimisen ja kikkailun harjottelemista
Ei enään oo silleen kovin paljon sitä merkkipelkoa jälellä, mutta kuitenkin. Onko ihan yhtä hyvää tekoa kuin japsitkin?
Muutakun että merkki on eri
Osien saatavuus vissiin ihan hyvä, mutta onko hintataso mikä? Oli ne kaks paikkaa mitä tossa aiemmin on mainittukin, mistä osia saakin jotenki vissiin.
Stormin luetteloa kun lueskelin, vai mikä se oli. Niin siellä tais suizan rm:ään olla halvinta hommata vaikka mäntäsatsi ja jotain muitakin osia. Miten siis onko gas gas kalliimpi ylläpitää?
22.7.2009 21:51
Saman ne osat maksaa keskimäärin mitä muihinkin, ei sen takia kannata pelätä
26.7.2009 19:21
Millä porukat on saanu kytkinkruunun irti mopostaan, pitääkö ihan pulttipyssyä käyttää?
Yritin tossa yli puol tuntia avata sitä 30mm hylsyllä mut ei hievahtanukkaan. Eikö siinä olekkin vasemman kätinen kierre?
26.7.2009 19:47
pulttipyssy tai sitten sellainen kytkinlevyistä tehty apuväline.. niistä keskitapeista ei sitten kestä pitää yhtään vastaan! ja jos pidät niin uus kruunu maksaa ~75e;)
Ja ihan normi kierre siin on
26.7.2009 19:51
Olis tarkotus vaihtaa ne neulalaakerit mitkä on siin kruunun alla. Minkä kokoset ne laakerit on (me25632029)?
26.7.2009 19:52
Miksi? ovat kuitenkin yhden kestävimmistä laakereista siin koneessa, eivät käytännössä rasitu mitään..
Edit: Google kertoo 28*33*13
26.7.2009 20:31
En ole mikää ammatti mekaanikko, mut ne on selvästi ollu siin ainakin 150h välyksest päätellen.
E: Mitä psitit googleen hakusanaks et sait mitat selvil? Kokeilin kaiken näköst mut en saanu osumaa.
26.7.2009 20:43
vaihda se pusla sitten samalla joka on sen laakerin sisäpuolella.. pistin tuon osanumeron googleen ja joku kymmenes saksalainen varaosasivu lopulta sattui kertomaan koon:)
2.8.2009 5:29
Hei!
Mistä saa tuohon Nissin-merkkiseen takajarrupääsylinteriin korjaus-sarjaa, vai onko jossain pyörässä samallainen jarru?
Vai kävelenkö vähemmittä puheitta lähimpään tiivistekauppaan ja haen sieltä vanhaa mallina käyttäen uudet?
2.8.2009 11:25
ootko maahantuojalta kysynyt, tai muistaakseni samaa on jossain hondissa niin brandtilta vois löytyä hondan osana..