Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Alueen säännöt

Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

30.3.2005 14:32

Kytkinkopan puolelta.

30.3.2005 15:17

Mullakin tapahtu aivan sama homma eli siis meni kytkimen puolelta jengat. Se on onneksi suhteellisen helppo irrottaa siitä ja kiikuttaa koneistamolle helicoiltavaksi. Tähän menessä toi helicoili on kestäny ihan mukavan hyvin. '

Mut toiselta puolelta mottia sitä ruuvia kannattaa käsitellä pikkusen hellävarasemmin meinaa sit on koko moottori pistettävä atomeiksi.

30.3.2005 16:36

Jooh, no lohkot on jo auki, ja pian on myös kiinni uusilla kierteillä.

30.3.2005 23:17

Edit:Vanhan tilallehan joo.
Viimeksi muokannut Motul päivämäärä 30.3.2005 23:59, muokattu yhteensä 1 kerran

30.3.2005 23:48

Vanhan tilalle toki.

31.3.2005 13:27

onko tää ktm EXC nyt sit katu enduro vai crossi??

31.3.2005 13:29

[olvi] kirjoitti:onko tää ktm EXC nyt sit katu enduro vai crossi??

Öh, ei kumpikaan. Kisaenduro.

31.3.2005 13:30

ookoo kiitos tiedosta... kaveri vaan väitti että se olisi ollut katu enduro...

31.3.2005 14:41

[olvi] kirjoitti:onko tää ktm EXC nyt sit katu enduro vai crossi??

Älkää nyt suhtautuko liian vakavasti tähän, mutta tuli mieleen tällänen turhuus, joka on kyllä totta:
EXC nimi tuli '89 kun koko mallisto uusittiin. Tarkemmin E/XC eli enduro cross-country (enduro = E, cross = X, country=C) ja D/XC eli desert cross-country joka oli suunnilleen MX E/XC:n vaihteilla. MX-malli (eli Motocross) muuttui myöhemmin SX:ksi (Supercross). Niin pointti oli vaan se että mallinimillä on kuin onkin jotain sanomaa :D

1.4.2005 13:02

hmmm...vaihoin kotkaa pääsuutimen tyhjäkäynti suuttimen ja neulan (185/45/NozF) ny mietityttää mikä meni pielee ku ei kotka lähe käyntii. Pitäskö se kaasari kastella bensalla siin enne kokoomista vai mitä? :o

1.4.2005 13:55

Kokeilepas että pistät ryypyn päälle ja kallista pyörää sivulle niin kallelleen että kaasarin ylivuotoletkuista tulee bensaa. Tuon pitäisi täyttää kaasarin kun se on remontin jälkeen tyhjä.
Viimeksi muokannut Renthal päivämäärä 1.4.2005 14:44, muokattu yhteensä 1 kerran

1.4.2005 14:03

ookei, kiitoksia se kehrää taas ku kissa :D

4.4.2005 19:54

En tiedä meneekö viesti oikeaan paikkaan vai pitäisikö olla tuolla piikkien puolella, mutta kumminkin.

Ajattelin että jos ostaisi tämmösen EXCeen piikiks, niin voisi kattoo tuota enduroakin ehkäpä. mutta saako tän täys tehoseks helposti? en tarkota laittomasti, vaan laillista kautta kun tulee se 18v ikä? kun oon kuullu tämmöstä mopopoikien legendaa mikä voisi olla ihan ymmärrettävästi tottakin kun eikö tuossa ole sama kone kun crossissakin, että saisi 40hp irti tuosta. no 18v iässä tulee teho luokka 25kw ja alle, mutta 40hp = 29,828kw.

edit: Onko valkokilpiversiossa virtalukkoa ja eikö tästä saa tän täystehosen kun vaihtaa kurittoman äänenvaimentimen. (kuunlin että ois kaikki kuristukset äänenvaimentimessa)

kiitos vastauksista jo etukäteen! :)
Viimeksi muokannut kahvis päivämäärä 4.4.2005 20:02, muokattu yhteensä 1 kerran

4.4.2005 20:01

Eipä tuota kannata hankkia. Jos enduroa haluaa koklata, niin punakilpinen peli on siihen aivan omiaan. Katupyöräksi on fiksumpaa valita joku ihan muu, kuin sutiva, ruopiva, keuliva, stoppaava ja ärhäkkääkin ärhäkämpi ktm.

4.4.2005 20:03

No jos tarjoot 15 000e niin ostan Aprilia RS ja punakilpisen enduron ja kokeiluun vieläpä :) tää oli tyhmä juttu, mutta tykkäisin enskasta silti enemmän.
Viimeksi muokannut kahvis päivämäärä 4.4.2005 20:19, muokattu yhteensä 1 kerran