Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Alueen säännöt

Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

9.8.2004 20:31

joo nyt on kone kasassa EIKÄ tarvinu paukutaa väkivalloin

9.8.2004 22:51

hihi hyvä =P ajelemaan sit vaan ;)

10.8.2004 21:43

Niinpä.. Enää ei jaksa kans vaikka tulikin ostettua kotka tänään :)

10.8.2004 21:46

tän topickin nimeks voi vaihtaa kyl vaikka jotain tyyliin "KTM-Keskustelua",kun ei oo näitä GS kuskeja niin hirveesti...modet ??

15.8.2004 12:57

Mistä liikkeestä voisi löytää pakoaukonsäätimeen sen palikan joka siellä pakoaukossa liikkuu? Tarttisin uuden tai uuden vanhan.

15.8.2004 19:55

raazeri kirjoitti:Mistä liikkeestä voisi löytää pakoaukonsäätimeen sen palikan joka siellä pakoaukossa liikkuu? Tarttisin uuden tai uuden vanhan.

Maahantuojalta voi saada jos saa, http://www.racingbikesidecar.fi

Crossipurkamoiltakin voi tietty kysellä jos heiltä löytyis.
www.suitzaman.fi
www.motomaster.fi

16.8.2004 6:36

Viimeksi muokannut SMK päivämäärä 1.12.2004 14:03, muokattu yhteensä 1 kerran

16.8.2004 20:41

onks ktm gs -86 sitä pakoaukon säätäjää olenkaa vai oonks mä niin sokee et mä en nää sitä?

16.8.2004 21:11

Ei ole. Hyvä vaan.

22.8.2004 21:43

satutteko tietään että onko vm. 1989 ktm gs 125 saatavilla hyvin varaosia ja onko ne tavallista kalliimpia?

26.8.2004 15:27

Sakke7 kirjoitti:satutteko tietään että onko vm. 1989 ktm gs 125 saatavilla hyvin varaosia ja onko ne tavallista kalliimpia?

Kaikki osat mitä tarviit on saatavilla, jotain seisontajalkaa tms. ei saa enää. Mun mielestä osat on vähän kalliimpia ku japanilaisissa pyörissä ja uusissa kotkissa? (Jotkut osat maksaa ainakin tosi paljon, sellasii osii taitaa olla joka pyörässä)

.

10.9.2004 14:05

mikähän mun Gs:s o vikan ku se ampuu välil putkest ja tekee kaasarii vettä ja alkaa heti röpöttää ku ottaa piiki...mut menee ohi ku antaa vaa men...eikä kyl sit 5. ja 6. vaihteil kulje täysii....ja syö tulppii....

Re: .

10.9.2004 14:43

korkkis kirjoitti:mikähän mun Gs:s o vikan ku se ampuu välil putkest ja tekee kaasarii vettä ja alkaa heti röpöttää ku ottaa piiki...mut menee ohi ku antaa vaa men...eikä kyl sit 5. ja 6. vaihteil kulje täysii....ja syö tulppii....

Ilmanputsari on puhdas? Saattaa käydä liian rikkaalla tai putki tukossa.

18.9.2004 1:07

noni nyt taas uus vika...mikähän nyt mahtaa olla ku jos paikalla pistää kytkimen pohjaan ja vaihtee päälle ni lähtee eteenpäin ja jos taas säätää vaijerista nii ettei lähde paikaltaan eteen päin ni sitte se luistaa ajaessa...levyt on ihan uudet...ja öljyt ja kaikki on katottu kuntoon mut nyt ei enää järki riitä et mis on vika ku ei mistään mitää löydy...kone on lohkoa myöden ollut auki eikä mitää vikoja löytyny...????HELP???

18.9.2004 1:57

korkkis kirjoitti:noni nyt taas uus vika...mikähän nyt mahtaa olla ku jos paikalla pistää kytkimen pohjaan ja vaihtee päälle ni lähtee eteenpäin ja jos taas säätää vaijerista nii ettei lähde paikaltaan eteen päin ni sitte se luistaa ajaessa...levyt on ihan uudet...ja öljyt ja kaikki on katottu kuntoon mut nyt ei enää järki riitä et mis on vika ku ei mistään mitää löydy...kone on lohkoa myöden ollut auki eikä mitää vikoja löytyny...????HELP???

Ulkokehä on kulunut!? Eli väli-, massalevyt on kuluttanut kytkinkoriin uria, tuossa kuva ehjästä kytkinkellosta.
Tarkista kytkinkorin kunto.

Kuva