Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
Alueen säännöt
Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
18.6.2005 17:26
Moro. olisko kenelläkään tietoo et käykö vesijäähy rm:n sähköt ilmajäähdytteiseen rm:n koneeseen kun tarttis tietää. niin ja jos jollain on myydä tohon mun ilmajäähy rm:ään sähköi niin eikun yv:tä tulemaan
18.6.2005 20:54
Freddie Fly kirjoitti:HyPeR SeNdA kirjoitti:Onko suzuki rm -86 80cc pytty kovakromia vai valurautaa? kun oon mäntää vaihtamassa niin ois kiva tietää että voiko pytyn hoonata ihan huoletta. Sen vm. on -85 tai -86 siis. Ja pytty on koossa 50mm. Onko se vakiokoossa? Kiitän vastauksista!
Valurautaa.
Kiitos tiedosta , tosin itekkin huomasin että se on valurautaa kun otin pytyn irti
19.6.2005 20:56
eikös 80-85cc ole männänvaihto väli joku 30-35h? joten mietin että 1-viikonloppu mökillä (lähes ajoa koko-ajan) joten siinä tulisi suunnilleen 20-25h joten kesässä suunnilleen 5-7 mäntää???
olenko oikeassa että suunnilleen noin tiheään vai onko pitemmät huoltovälit siis männän suhteen.?
noin minä sen käsitin.. kiitos vastauksista etukäteen!!!!
E) sori todella sekavaa tekstiä mutta yrittäkää saada selvää
19.6.2005 21:43
Et vittu aja 25 h ees viikossa.
19.6.2005 21:47
Mä oon nyt tähän mennessä pitänyt pyörää käynnissä 26h koko kevään aikana ja käyn treenaamassa kolmesti viikossa. Teholliset tunnit ovat sit kans ihan eri asia...
19.6.2005 21:47
Lehtisalaatti: Noi ajotunnit on tehollisia, ei sitä kauanko sillä ajat.. Esim. normaali 'mökkimopo' käytössä ajelet sillä tunnin niin voit laskea puoli tuntia tehollisiksi niistä. 2 männällä ajelee helposti koko kesän.
19.6.2005 21:55
Fleshgear kirjoitti:Lehtisalaatti: Noi ajotunnit on tehollisia, ei sitä kauanko sillä ajat.. Esim. normaali 'mökkimopo' käytössä ajelet sillä tunnin niin voit laskea puoli tuntia tehollisiksi niistä. 2 männällä ajelee helposti koko kesän.
thnx
19.6.2005 21:55
Yhelläkin pärjää!
19.6.2005 22:33
NO Sitten. sillä mä luulin että noin usein kun joku kaveri alko noin väittään joten päätin kysyä täältä, kiitos kaikille vastanneille.. wertti on kyllä aina niin hauska
.. Joo onhan niillä tunneilla eroa vissii jos kaasu pohjassa tai köröttelee.. kiitän ja kumarran
19.6.2005 23:00
Domino kirjoitti:Moro. olisko kenelläkään tietoo et käykö vesijäähy rm:n sähköt ilmajäähdytteiseen rm:n koneeseen kun tarttis tietää. niin ja jos jollain on myydä tohon mun ilmajäähy rm:ään sähköi niin eikun yv:tä tulemaan
Tietoa tarvittas
19.6.2005 23:07
Paljos noi männät maksaa ja montako männän vaihtoo teil kesäs tai vaikka vuodessa tulee ja minkälaisella ja millä ajo määrällä?
19.6.2005 23:36
superlon kirjoitti:Paljos noi männät maksaa ja montako männän vaihtoo teil kesäs tai vaikka vuodessa tulee ja minkälaisella ja millä ajo määrällä?
just tossa 3-4 viestä ylempänä lukee
E) paitsi männän hintaa en tiiä 80cc mutta luulis olevan 70-80£?
20.6.2005 21:06
Sellaista kysyttävää olisi vielä, että miten on kun itselläni on 91vuoden honda cr 80 niin onko siinä läppäpyttyä kuulostaa tyhmältä kysymykseltä, mutta kun en tiedä. olen yrittänyt vinguttaa melko kauankin kaasu pohjassa mutta ei läpät tunnu aukeavan eli ei kiskaise. Kaverilla on saman vuotinen ja saman kokoinen yz ja siinä kyllä huomaa kun läpät aukeaa ja ei tarvitse edes ajaa kovin kauaa ajaa kaasu pohjassa kun läpät aukeaa. Eli onko cr:ssä läppäpytty tai voiko sillä olla mitään merkitystä kun ei läpät meinaa aueta kun se on porattu 90kuutioiseksi? Tai voiko olla jotenkin säädetty niin ettei läpät aukea kuin vasta myöhään? Mites 80kuutioisissa muissa merkeissä onko niissä läppäpyttyä?
Ainiin ja onko täällä mitään cr topiccia jos on niin laittaisitteko linkkiä?
20.6.2005 21:55
Kyllä sun mopossas on läppäventtiili ja ne myös aukeavat ihan oikein. Sun Cr:ää tuskin on porattu 90 kuutioiseksi ja vaikka olisikin, ei se silti merkittävästi vaikuta läppien avautumiseen.
Suosittelisin sinulle tarkempaa tutustumista 2 tahti tekniikkaan.
20.6.2005 22:50
ahaa... kiitti vastauksesta oletin vain, että se on porattu 90kuutioiseksi koska edellinen omistaja sanoi näin, mutta en silti ymmärrä miksi pyörä ei kiskaise(siis läpät aukea) kaasupohjassa ajaessa. vai mitenkä myöhään läppien kuuluu aueta?