28.6.2012 18:08
Osmo87 kirjoitti:Hei. Kun ajelette tuolla kadullakin nuilla weeroilla niin oletteko säätäneet neulaa tai pistäneet isompaa suutinta että ei käy laihalla? Ja kun siellä asfaltilla poikkeatte niin täytyykö ajaa kokoajan vaihtelevalla kaasulla ettäi leipase kone jumiin. Niin nimittäin itse yritin tehdä, mutta siltikin posahti pata jumiin! :/
Nyt kun selvis tuon oman pyörän kohtalokin, eli oli käynyt laihalla, niin pitäis tuo ongelma poistaa ennen ku laittaa taas uutta mäntää pataan palamaan, siksi kaikki tiedot olisi nyt kultaakin arvokkaampia!
Oliskos kellään -95wr:n alkuperäisen suuttimen kokoa tiedossa? Ja tuohon pärrään on uusi kaasari vaihdettu ihan vastikään, Mikunin MTX näyttäs olevan, kokoa en nyt muista, mutta onko sama kuin alkunperinkin kaasari??
28.6.2012 18:50
1.7.2012 20:57
2.7.2012 19:59
2.7.2012 20:42
Vipezzi kirjoitti:..Ja kysymykset jatkuu. Mikä pakoputki 125 wr:ssä on ollut vakiona? Tai miten ko. pyörä on kuristettu alle 11kw? Käykö tähän pyörään wre:n, sm:n tai sms:n putki? Tai mistä saa tähän sopivan E-HYVÄKSYTYN putken? Ja mielellään sellaisen, jossa ei lue: Only for racing use. tms.
5.7.2012 20:18
5.7.2012 21:55
5.7.2012 23:56
Osmo87 kirjoitti:Hemmetti ku kestää männän saapuminen, USA:n pojat, VAUHTIA KIITOS SIIHEN POSTIN KULETUKSEEN!!!
Mutta itse asiaan, eikös ole näin että tyhjäkäyntisuutin on pelissä mukana miltei tappiin asti, ja vasta kun hanat lyödään ihan kaakkoon niin tulee bensiini pääsuuttimen kautta kun ei enää rahkeet riitä tyhjäkäyntisuuttimessa? Näin on ainakin, minuakin isommat pojat joskus valehdelleet ja jos tämä pitää paikkaansa niin eikös silloin periaatteessa kannattas katuajoa ajatellen jättää tuo pääsuutin rauhaan ja suurentaa parilla pykälällä tuota tyhjissuutinta, koska kadulla tulee enemmän puolikaasulla päristeltyä!?!
Vai oliskos muita mielipiteitä tai vaikkapa ihan suoraa tietämystäkin!
7.7.2012 20:11
OA243 kirjoitti:Tyhjäkäynti 0-1/4 kaasulla, neula 2/4-3/4 kaasulla ja pääsuutin teoriassa vaikuttaa koko kierrosalueen läpi ja sitä enemmän mitä on kaasua mutta käytännössä 3/4-4/4 kaasulla. Näin mä sen muistan jostain lukeneeni ja suunnilleen käytännössä todenneeni.
Ja näitä vehkeitähän ei oo kyllä katuajoon suunniteltu mutta ajakoon kukin missä haluaa millä haluaa...
9.7.2012 11:16
9.7.2012 12:54
sutra85 kirjoitti:kertokaa fiksummat että mitä eroa on wr:n ja sms:n alakerroilla???
9.7.2012 13:02
funktio kirjoitti:zeizei125 kirjoitti:funktio kirjoitti:250 wr -11. älytön tehopiikki. miten sais koneesta kesymmän/lineaarisemman?
Putkella ja lisäpainoa vauhtipyörään..
saako lisäpainoja suomesta? steahly tekee, muttei ilmoita minkä painosta, enkä tiedä tuoko kukaan maahaan. suomenkielisillä sivuilla hyvin vähän tietoa aiheesta.
mikä putki vähentää tehopiikkiä verrattuna vakioputkeen? tietenkin jos alavääntöä ois enemmän niin piikki tuntuisi vähemmän, mutta tehoa on jo vähintäänkin tarpeeksi.
oisko automaattikytkimestä apua?
voiko wr:n pakoaukonsäädintä säätää (vrt ktm)?
paljon kysymyksiä kun pyörä ollut vasta 3 tuntia ajossa niin en ole raaskinut availla poskia ja irroitella osia. kaasaria oon säädellyt ja todennut senkin vaikeammaksi tehtäväksi kuin kotareissa. vähän pettynyt, mutta halvalla sain, ei pidä valittaa.
9.7.2012 15:47
enskapena kirjoitti:funktio kirjoitti:zeizei125 kirjoitti:funktio kirjoitti:250 wr -11. älytön tehopiikki. miten sais koneesta kesymmän/lineaarisemman?
Putkella ja lisäpainoa vauhtipyörään..
saako lisäpainoja suomesta? steahly tekee, muttei ilmoita minkä painosta, enkä tiedä tuoko kukaan maahaan. suomenkielisillä sivuilla hyvin vähän tietoa aiheesta.
mikä putki vähentää tehopiikkiä verrattuna vakioputkeen? tietenkin jos alavääntöä ois enemmän niin piikki tuntuisi vähemmän, mutta tehoa on jo vähintäänkin tarpeeksi.
oisko automaattikytkimestä apua?
voiko wr:n pakoaukonsäädintä säätää (vrt ktm)?
paljon kysymyksiä kun pyörä ollut vasta 3 tuntia ajossa niin en ole raaskinut availla poskia ja irroitella osia. kaasaria oon säädellyt ja todennut senkin vaikeammaksi tehtäväksi kuin kotareissa. vähän pettynyt, mutta halvalla sain, ei pidä valittaa.
No saitko Hussen rauhoitettua???
9.7.2012 17:31
9.7.2012 20:23
Osmo87 kirjoitti:Ei kellään olis tallissa ylimäärästä matalanprofiilin jakkaraa weeraan?
Tässä kun voi yhtyä tuohon edelliseen kirjoittajaan, 170 miehelle on vähä turhan korkea ajettavaksi.
Jousta ja iskariahan voi toki säätää mutta mielellään pitäs tuon maavaran kuitenkin ennallaan.
Jos vain löytyy niin laittakaa yv:tä tulemaan. Vuosmallihan oli -95 joten 92-97 penkit ilmeisesti käy!?!