Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
Alueen säännöt
Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
7.2.2012 20:14
wouder kirjoitti:tuli hommattua tuollainen crf 250r vm.07 vähä aikaa sit.. mikäs moottoriöljy ois kohtuu halpa ja hyvä,vaikka nuo on just niitä asioita missä ei kannata säästää,eli mikä ois hyvä öljy tolle motille..? oottekos samalla vaihtaneet myös nuo vaihelaatikonöljytkin? mikä sinne ois hyvä öljy kans? liekköhän näissä koneissa ollu mitä yleisiä vikoja mitkä pettää ekana? koneellee on kertaalleen tehty yläpään ja alapään rempat.. yläpää n. 20h sitten ja alapää n. 10h sitten.. ajettu tolla on jotain 70h..
Ite käytän Hondan omaa öljyä, sitä voi kaataa molemmille puolille. Hyvin on mopoa huollettu jos pitää kutinsa tuntimäärä, itellä n. 70h ajettu '09 ja 40h kohalla mäntä vaihdettu, venttiilejä kateltu, ei muuta.
Pidä ilmanputsari puhtaana ja öljyt vaihtelet 5h välein ni hyvä tulee.
Ja osta toi M-Racerin tarjoama putki siihen.
8.2.2012 1:23
kiitti tosi hyvistä vinkeistä.. mistäs muuten kannattaa tilata tota hondan omaa öljyä? paljon menee tonne moottorin puolelle ja paljo vaihelootaan.. oishan tietty mulla toi manuaalikin mutta kun on laiska niin on laiska
joo tuo 70h on alakanttiin heitetty luku mutta tosiaankin nuista rempoista on kyl kuititkin.. onko tossa muuten mitään muuta jippoja tai säätöhommia kun on meinaan eka nelari tää.. tuo ilmanputsari homma on selvillä ja tarkotus ois vaihtaa/yrittää vaihtaa ja tietty öljytä joka ajokerran jälkeen..
10.2.2012 11:01
Hondan öljyt vaikka Bikeworldistä. Jos manuaali löytyy niin kato öljytilavuudet sieltä. Ei mitään ihmeempiä jippoja, jos peli käynnistyy ja käy vaan hyvin. Iskareihin vakionaksut (löytyy manuaalista) ja tyhjäkäyntisuuttimeks 45 vaikka näin alkuun.
E: Tosiaan sulla 07 malli, en tiedä onko siinä miten eri kaasari, kato manuaalista vakiosuuttimet ja laita pykälää isompi tyhjäkäyntisuutin.
10.2.2012 12:12
slow jet 42 näyttäs manuaali ja öljyy koneeseen 0.7l laatikkoon 0.6l nuo tilavuudet.. onko jo tuo 45 tyhjäri liika iso? ja mites tuon seosruuvin säätäminen tapahtuu? ihanko korvakuulolla olette säädelleet?
Viimeksi muokannut wouder päivämäärä 10.2.2012 12:18, muokattu yhteensä 1 kerran
10.2.2012 12:17
ei ole, ja pistä lootan puolelle vähän enemmän öljyä mitä manuaali sanoo.
10.2.2012 12:18
eli vaikka 0,7 kumpaakin..
10.2.2012 12:19
Joo lootan puolella tosiaan tarkistusruuvista tuli ulos tavaraa vasta ku oli laittanu pikkasen ylimäärästä.
Ja tosiaan 48 tyhjäsuutinta myös on suositeltu, lue tää ketju läpi tarkasti. Seosruuvia otat sen kaks kierrosta auki.
10.2.2012 12:22
juu ja kiitokset vastauksista..
12.2.2012 22:25
käykö staattori 04 250crf 07 250crf:ään?
15.2.2012 21:43
Eli ostin juuri -96 cr:rrän ja siis 125cc. Vähän säikähdin kun ajelin niin "Booas" ja ei lähteny enää käyntiin. Luultavasti loppu bensa mutta tankissa viellä pitäs olla tilkkanen arviolta paridesiä-desi. Vai onko se normaalia ettei pyörä enää käynnisty vaikka jäisikin vähän bensaa? Jäi vähä arveluttaan ku mopon sai yleensä vielä käymään viimesillä tilkoilla. Ja postasin tämän kun ei nyt jaksanut hakea bensaa lisää
15.2.2012 21:47
rieju-man kirjoitti:Eli ostin juuri -96 cr:rrän ja siis 125cc. Vähän säikähdin kun ajelin niin "Booas" ja ei lähteny enää käyntiin. Luultavasti loppu bensa mutta tankissa viellä pitäs olla tilkkanen arviolta paridesiä-desi. Vai onko se normaalia ettei pyörä enää käynnisty vaikka jäisikin vähän bensaa? Jäi vähä arveluttaan ku mopon sai yleensä vielä käymään viimesillä tilkoilla. Ja postasin tämän kun ei nyt jaksanut hakea bensaa lisää
Tulppa kastunut tai muuten antautunut?
15.2.2012 22:51
Pystyykö CRF 250r vaihtamaan ''kytkinakselin'' stefaa ilman lohkojen halkomista, kun se akseli ei tunnu nousevan ylös sieltä reiästään.
15.2.2012 23:03
kytkimenakselilla ei oo stefaa
15.2.2012 23:04
vai meinaatko sitä vipua mitä vaijeri liikuttaa?
15.2.2012 23:16
No siis juurikin sitä. en keksinyt parempaakaan nimeä
E: Niin tietääkö kukaan??