Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
Alueen säännöt
Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
10.3.2012 13:59
propalis kirjoitti:käykö 98vm 250 wr husseen 99-00 yms moottorin osat? kuuluu alakerrasta sellanen rallatus. tuhjäkäynnillä kun painaa kytkimen pohjaan nii ääni vähän hiljenee. olisko viisaammilla veikkauksia mikä siellä olis menossa?
Itellä on sama juttu, juuri tällänen rallatus kuuluu...
12.3.2012 11:09
hommasin 2011 vm husqvarna 250 wr:n. oppaassa ei minkäänlaista kaasarin säätötaulukkoa. onko entinen kotari-mies oppinut liian hyvälle?
löytyiskö linkkiä tai neuvoja? tarvis tietää asetukset -15... +25°C .
12.3.2012 21:33
propalis kirjoitti:käykö 98vm 250 wr husseen 99-00 yms moottorin osat? kuuluu alakerrasta sellanen rallatus. tuhjäkäynnillä kun painaa kytkimen pohjaan nii ääni vähän hiljenee. olisko viisaammilla veikkauksia mikä siellä olis menossa?
En 250cc:stä osaa sanoa, mutta ainakin omaan piikki 98 wr kävi jopa 2008 piikin vaihdeakseli suoraan, et jos ne koneet on uudistunu just tos 98 vuonna niin luulis käyvän.
12.3.2012 22:01
funktio kirjoitti:hommasin 2011 vm husqvarna 250 wr:n. oppaassa ei minkäänlaista kaasarin säätötaulukkoa. onko entinen kotari-mies oppinut liian hyvälle?
löytyiskö linkkiä tai neuvoja? tarvis tietää asetukset -15... +25°C .
On oppinut, Kotarilla toimii toi jälkimarkkinointi pirun hyvin
Mutta näillä oon saanu 2010 300 wr:n toimiin:
Ps. 420 kesä 430 talvi
ts. 42 kesä 50 talvi
Neula 6dey15-74 sokka 4.lovi. Talvella kannattaa kaasari suojata hyvin, Mikuni on todella herkkä jäätymään!
PS. Mulla ois myynnissä 2kpl -09 250 wr putkia
13.3.2012 15:48
enskapena kirjoitti:funktio kirjoitti:hommasin 2011 vm husqvarna 250 wr:n. oppaassa ei minkäänlaista kaasarin säätötaulukkoa. onko entinen kotari-mies oppinut liian hyvälle?
löytyiskö linkkiä tai neuvoja? tarvis tietää asetukset -15... +25°C .
On oppinut, Kotarilla toimii toi jälkimarkkinointi pirun hyvin
Mutta näillä oon saanu 2010 300 wr:n toimiin:
Ps. 420 kesä 430 talvi
ts. 42 kesä 50 talvi
Neula 6dey15-74 sokka 4.lovi. Talvella kannattaa kaasari suojata hyvin, Mikuni on todella herkkä jäätymään!
PS. Mulla ois myynnissä 2kpl -09 250 wr putkia
Ite ajoin samoilla säädöillä talvienskaa ku kesälki weeral
, ei mitn ongelmia, MUTTA HEIHEI PUTKI MULLE!!! Yv---->
13.3.2012 16:06
Ei tullu yv perille jos laitoit
14.3.2012 8:44
enskapena kirjoitti:Ei tullu yv perille jos laitoit
Emmä kerenny viel ;D
28.3.2012 14:49
Mistä vuosimallista lähtien WR:ssä ja CR:ssä on ollu sama runko? Aikeena ois laittaa jomman kumman kone tuohon SM:ään ja tarvis tietää yhteensopivuus melko nopeasti! Kiitoksia jo ennakkoon jos joku muistas.
28.3.2012 19:27
tsdt kirjoitti:Mistä vuosimallista lähtien WR:ssä ja CR:ssä on ollu sama runko? Aikeena ois laittaa jomman kumman kone tuohon SM:ään ja tarvis tietää yhteensopivuus melko nopeasti! Kiitoksia jo ennakkoon jos joku muistas.
ois varmaan fiksumpi myydä ässämmä pois ja ostaa ihan aito weera, hiukkasen ehkä halvempaa =)
28.3.2012 19:48
Ei se mikään virityskysymys ole, aateltiin vaan vaihtaa tuohon hajonneen koneen tilalle kone vanhemmasta pyörästä ja laittaa kiertoon
1.4.2012 11:26
Morjesta!
Olis männän vaidon aika omassa WR 250 -02:ssa ja mietiskelen tässä nyt minkä männän sinne laittais. Nykysen männän päällä on numerot 4026C ja 761M06640. Tuolla jälkimmäisellä numero kun googletti niin löytyi Wisecon mäntiä ja ne näyttäisivät olevan kokoa 66,40mm. Muun merkkiset männät näyttäis olevan kokoa 66,34mm ja 66,35mm. Onko tuo Wiseco sitten joku ylikokomäntä? Ja ilmeisesti Wr:ssä ja CR:ssä sama mäntä?
Ja sitten törmäsin tälllaiseen purkaessa konetta:
Ilmeisesti joku pinnote mikä on ruvennyt hilseileen. Pitää varmaankin hinkkailla loputkin pois. Onko kukaan törmännyt vastaavaan?
Onko tietoa männän neulalaakerin mitoista?
2.4.2012 22:30
Sanokaapas joku fiksu, että miten mun kantsii kuristaa tehoja tosta 125 wr:stä? Kun suoritan a1 korttia harkkaluvilla ja käsittelykokeessa (vai mikä seoli?) pitää ajaa omalla pyörällä ja ei kuulemma tykkää hyvää, jos on tt pyörä.. N. 11kw pitäs saada tehoa ja mieluusti mahdollisimman helposti ja halvalla... Paljonko muuten on -05 vuoden 125 wr:ssä tehoa tehtaan putkella?? Nii ja jos jollai sattuu olemaan tommoseen weeraan sopivaa putkea ni saa tarjota. Ku oma aika lommoilla.. Merkillä ei väliä.
3.4.2012 10:37
Holkki alkukäyrään ja kaasari sen mukasiin säätöihin, imupuoltakin voi vähän kuristaa. Tosin eihän ne inssisedät yleensä mitään tehoja tarkistele, ajat vaan asiallisesti.
3.4.2012 22:02
Semmosen holkin saa varmasti itse tehtyä. Kuinka pieni reikä siihen holkkiin suurinpiirtein mist ne pakokaasut menee läpi? Tuleeks se ihan siihen heti putken alkuun vai?? Jos se holkin reikä on liian pieni ni se ei varmaa koneelle tee hyvää..? Varmaa ne enemmin päällisin puolin kattoo just esim. peilit, valot jne.. Mut joku sano, et ei saanu harkkalupia ku oli tt, ni aattelin varman päälle laittaa pyörään vähän kuria.. Kiitti neuvoista!
4.4.2012 0:42
Ei harkkalupaa hakiessa pyörää tarkisteta mitenkään, ei oo voinut olla siitä kiinni. Ihan turha alkaa säätämään kun ei ne inssissäkään kysele. Ei riitä ihan fysiikan opinnot mutta väittäsin että sillä holkilla pakopuolella voi saada virtausten ja lämpöjen osalta vahinkookin aikaseks.
Jos sille pyörälle haluaa tehdä jotain niin väittäsin että luistin liikkeen rajottamien ois kaikista järkevin väliaikasena ratkasuna.