9.8.2011 19:15
jonitzi kirjoitti:Osaako kukaan kertoa missä on vika. Pyöränä on cr 85
vaihdoin kytkinlevyt ja jouset. Nyt pitäs laittaa kasahan niin pitääkö ne ruuvit ruuvata aivan pohjaan niin että jouset ovat nii kireellä kuin pystyvät? Ite ku siinä takkusin ymmärsin että ne ei saa olla aivan pohjassa että kytkin ottaa?
Ja nyt kun laittaa kytkin koppaa kiinni ja sitten kokeilee polkasta käyntiin niin kone on aiva jumis.
Välillä kun säädin sitä sai niin että kone pyöri normaalisti mutta silloin ei kytkin ottanu kunnolla ja käynnistyspolkimen palautus jousta joutui kiristämään sitten koska se ei palauttanu kunnolla.
Missä mahtaa olla vika?
9.8.2011 23:19
10.8.2011 20:20
11.8.2011 22:19
jo kirjoitti:Pohjaan pohjaan pohjaan, tottakai. Kiristysmomenttina sama kuin lohkon kiristyksessä. Eihän ne muuten kiinni pysy.
14.8.2011 1:14
14.8.2011 10:43
14.8.2011 10:46
jonitzi kirjoitti:jo kirjoitti:Pohjaan pohjaan pohjaan, tottakai. Kiristysmomenttina sama kuin lohkon kiristyksessä. Eihän ne muuten kiinni pysy.
Mitä oon tehny väärin kun nyt laitoin ne pohjaan ja kopan kiinni ja kokeilin vetää siitä mihin vaijeri tulee niin ei se ota ollenkaan kiinni ja muutenkin sitä saa vedyttyä noin 1cm ja sit töppää
20.8.2011 1:08
25.8.2011 15:18
1.9.2011 16:16
1.9.2011 22:09
mik_ko kirjoitti:Tuli tuossa käytettyä tuon 125 -01 ceeärrän kone pöydällä osina.
Nyt tuntuu että käytös muuttui melkolailla. Että alhaalla ei tapahdu mitään ja ylhäällä repäsee paljon myöhemmin kuin ennen. Tai siltä se ainakin tuntuu.
Että onko kokemuksia voiko tuon pakoaukon säätimen kasata jotenkin vääärin? Vissiin se täytyy käyttää auki jos se on erilailla kuin aiemmin.
Ja minkä verran vaikutta jos syttö tuli hieman eri asentoon kuin ennen? Vaikka eipä tuossa ollut kuin pikkusen sitä säätövaraa.
-ose kirjoitti:Paljonkohan tollasella piikkisen männällä ajaa suunnilleen? Nyt wisecon takomäntä ollut 40 tuntia kiinni. Ajo lähes kokonaan katuajoa muttei kuitenkaan mitään hidasta löysäilyä.
3.9.2011 0:20
3.9.2011 16:10
5.9.2011 17:58
5.9.2011 18:57