Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
Alueen säännöt
Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
4.1.2012 18:47
kun ei kuitenkaan ole lähipäiviltä enduro kokemusta ktm exc 400 vois olla passeli. Kone on aivan järjettömän sitkeä ja tasainen. Koneella voi ajaa 200h/remontti. Aika vähissä vaan näyttää olevan tällä hetkellä. 200,250,300 2t exc:t myös hyviä. 200 "pientä" kuutiotilavuutta ei kannata pelästy. Kone on kun tehty metsään, tai onkin!
Tuo wr:kin varmaan on ihan ok, mutta jos pakasta pitäisi enduro vetästä niin se olisi ktm.
5.1.2012 1:47
On toi 200 kyllä aika lälly heti jos ajaa paikassa jossa saa vaihtaa ykköseltä isommalle.
6.1.2012 11:32
Tuohon hintaan osta jamaha jos oikeasti ajettu vain 500 km...
18.1.2012 20:18
Mitä matalaviritteisiä on? Tehoo kumminkin alottelijalle sopivasti mettään, pellolle ja sorateille. Matalaviritteistä kulujen takia. Ei ilmeisesti taho riittää tommotteen samurain 11kw. Sit vielä semmosta asiaa, että paljonko vois ajaa 250cc 2t alakerralla?
18.1.2012 21:21
karkeesti, 150tuntia harraste ajoa...ainakin
19.1.2012 1:41
kyllä sillä endurokäytössä sen 200h pitäisi pystyä ajamaan jos pitää öljyt kunnossa
29.1.2012 23:05
Oon haavellu kuntomoposta. Onko hussen wr 250 2-tahti ihan soiva peli? 2005 ja uudemmat mielessä. Entäs toi TE 450 tai 570.
Kotarin 250 exc pitäs olla aika pommin varma ratkasu?
30.1.2012 17:08
Hitain kirjoitti:Oon haavellu kuntomoposta. Onko hussen wr 250 2-tahti ihan soiva peli? 2005 ja uudemmat mielessä. Entäs toi TE 450 tai 570.
Kotarin 250 exc pitäs olla aika pommin varma ratkasu?
ainakin toi 570 kannattaa unohtaa,250
2-tahti on hyvä ratkaisu,ainakin enska hommiin
31.1.2012 14:18
Pitäis laittaa pitkästä aikaa crossia. Pikkunelaria aattelin kokeilla näin vielä aloittelijana ja tietysti silmään osu nää halvat kawasakit..
Oon lukenu noista esimmäisistä kawan pikkunelareista ja niiden ongelmista. Missäs vaiheessa noi lastentaudit saatiin korjailtua? Onko esim. 07vm jo kohtuu käyttöturvallinen jos siis huolloista pitää huolen tottakai
31.1.2012 18:21
06:een saatiin ne pahimmat ongelmat korjattua, mutta silti mitä uudempi ja vähemmän ajettu niin aina parempi. jos budjetti on tuota luokkaa, niin itse suosiolla kakstahin ostaisin, ihan vaan helpompihuoltoisuuden ja hinnan takia, saat uudemman
jos piikki ei miellytä niin 250 kakstahti, mielummin enduromallinen on oiva peli.
31.1.2012 19:53
Vähän ajettuja ja suht uusia piikkejä saa ihan edukkaasti, mutta katselin juuri noita 250 2t, niin näyttää olevan vielä ihan hinnoissa nuo 08vm -> vaikka vehkeillä on mittarissa jo melko paljon tunteja. 250 tietysti tehokkaampi ja kestävämpi ym.
31.1.2012 21:14
Kesätöiden jälkeen oon ajatellut ostaa tuollasen yamaha yz 426f yheltä veljen kaverilta, mahtaakohan olla hyvä pyörä lähinnä montulle ja crossiradoille?
31.1.2012 21:26
Aleksi__ kirjoitti:Kesätöiden jälkeen oon ajatellut ostaa tuollasen yamaha yz 426f yheltä veljen kaverilta, mahtaakohan olla hyvä pyörä lähinnä montulle ja crossiradoille?
Itse en välttämättä sijoittaisi vähiä rahoja noin vanhaan nelariin...alkaa olemaan muutenkin aika harvinainen et voi varaosapuolikin käydä hankalaksi.Eikä ole minkäänlaista jälleenmyynti arvoa...tietenkin jos on oikea helmi ja hinta kohdallaan nii miksei sitten
31.1.2012 21:28
välzy kirjoitti:06:een saatiin ne pahimmat ongelmat korjattua, mutta silti mitä uudempi ja vähemmän ajettu niin aina parempi. jos budjetti on tuota luokkaa, niin itse suosiolla kakstahin ostaisin, ihan vaan helpompihuoltoisuuden ja hinnan takia, saat uudemman
jos piikki ei miellytä niin 250 kakstahti, mielummin enduromallinen on oiva peli.
Ok. Ainakin tällä hetkellä nuo hinnat eivät hirveästi eroa piikin ja pikkunelarin välillä jos ikää siis katsoo. Muutama satanen sinne tänne.. Mutta eihän sitä vuosimallia pidä aina sokeesti tuijottaa käytettyä hankkies. Perhana ku ei vaan osaa päättää piikin ja p-nelkun välillä.
Pelkän pyörän ostoon ku budjettia 2k e. Varaosat ja huollot sit erikseen..
31.1.2012 21:35
samuli91 kirjoitti:välzy kirjoitti:06:een saatiin ne pahimmat ongelmat korjattua, mutta silti mitä uudempi ja vähemmän ajettu niin aina parempi. jos budjetti on tuota luokkaa, niin itse suosiolla kakstahin ostaisin, ihan vaan helpompihuoltoisuuden ja hinnan takia, saat uudemman
Ok. Ainakin tällä hetkellä nuo hinnat eivät hirveästi eroa piikin ja pikkunelarin välillä jos ikää siis katsoo. Muutama satanen sinne tänne.. Mutta eihän sitä vuosimallia pidä aina sokeesti tuijottaa käytettyä hankkies. Perhana ku ei vaan osaa päättää piikin ja p-nelkun välillä.
Pelkän pyörän ostoon ku budjettia 2k e. Varaosat ja huollot sit erikseen..
Jos on parin tonnin budjetti nii ei ole muuta vaihtoehtoa kun piikki,tai ainakin 2-tahti