Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
Alueen säännöt
Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
13.10.2012 2:08
Vauhtipyörän kiila on kunnossa, ja sytytksen säätö ei oo vaikuttanu mitenkään, kun oon sitä säätäny..
13.10.2012 20:38
Saako tuota nro. 8 osaa Suomesta? Hondalta saa toki, mutta joutuu tilaamaan Belgiasta ensin.
14.10.2012 10:33
Kervine kirjoitti:Broadspeed kirjoitti:Voiko noita sähköosia jotenkin testata itse?
Tapaus on RM125 -98
Ostin pyörän kipinävikaisena. Tilasin uuden staattorin ja a vot, alkoi pelaamaan. Pyörällä ajettu max 3h uudella staattorilla ja taas kärähti.. No, tilasin uuden staattorin ja paikalleen, mutta ei kipinää
Mitä tuohon alkaisi seuraavaksi vaihtamaan??
Kampiakseli kiero ja runkolaakerit valmiit? Ottaa kenttään kiinni ja polttaa CDI:n sekä staattorin?
Ei ainakaan kellon kanssa mitattuna vipata vauhtipyörä, vai mitä meinaat? Meneekö noista siis CDI kuinka herkästi?
14.10.2012 15:35
FMF kirjoitti:Saako tuota nro. 8 osaa Suomesta? Hondalta saa toki, mutta joutuu tilaamaan Belgiasta ensin.
Kannattaa nyt ensin soitella iskaripajat läpi (gustafsson, lehto, skog ym..), niillä kun voi löytyä tuollaista heti.
15.10.2012 17:19
Tämmöne kysymys ois et onko kellekkää käyny noin miten tos videos on kohas 0:48 :
http://www.youtube.com/watch?v=O0XsXxDR ... ture=g-upl ,et siis jarrupolkimen piikki kopasta läpi, ja jos on nii onko miten estäny jatkon varalle? Pyöristin kyllä kopan viereiset piikit polkimesta, mutta oletteko esim. tehneet/ostaneet jostain koppaan pientä suojaa, tai jäykistäneet poljinta ettei taivu koppaan niin herkästi? Joo voi olla vähän harvinainen tapaus ja turhan pitkä viesti, mutta kysyn koska kiinnostaisi tietää ettei jatkossa tarvi paikkailla/vaihtaa koppia. Pahoittelen myös linkkiä, koska moni ei varmaan jaksaisi katsella, mutta tuleepahan tuhot ainakin selville niille joita kiinnostaa
15.10.2012 17:27
Mun pyörään on edellinen omistaja jonkun sopivan kokosen metallipalan laittanu liimalla kiinni koppaa suojaamaan tolta jarrupolkimelta.
15.10.2012 17:28
No tota metallipalaa kyllä ehdotettiinkin, onko kuinka paksua metallia?
15.10.2012 17:47
On se melkee niin paksu kuin siihen välii vaan mahtuu. 2-3mm.
15.10.2012 18:00
joo no pitää kokeilla jos rupeaa vielä jälkiä poljin jättämään piikkien pyöristyksen jälkeenkin.
16.10.2012 18:25
Tarvis yollanen tuntimittari viritellä pyörään. Kjinka se onnistuu? mitkä olis hyviö ja jalpoja (sekä suht pieniä) mittareita?
Kiitän
17.10.2012 13:05
Terse,
Sanokaas joku hyvä pesu/liuotinaine, kun ajattelin moottorin pestä ennen talvisäilöön laittamista.. Ei taida viittiä alkaa pensan kanssa lotraamaan tuota moottoria...?
17.10.2012 13:22
CRhonkkeli kirjoitti:Terse,
Sanokaas joku hyvä pesu/liuotinaine, kun ajattelin moottorin pestä ennen talvisäilöön laittamista.. Ei taida viittiä alkaa pensan kanssa lotraamaan tuota moottoria...?
CRC
17.10.2012 19:32
CRC Motor Clean on kyllä aivan huippua ainetta ! Maksaa jotain 5€ pintaan. Lähtee kyllä kaikki öljykurapaska.