17.2.2010 11:27
17.2.2010 12:47
17.2.2010 19:30
17.2.2010 20:01
17.2.2010 22:15
Mitäs makso modauksineen? Kyl omassa mopossa ainakin toimii vielä paremmin kun kone lämpee mut jos ajelee ilman keittämättä kuten radalla niin ei ongelmaa.SMK) kirjoitti:Keijo-crossi kirjoitti:SMK: Mimmonen se kytkin sitten on jos se toimii hienommin kuin reklusen pro kytkin? Itte ainakin todella tyytyväinen omaan normaaliin rekkulaan, ei oo edes pro. Ei luista, eli toimii kuten normaali kytkin kun lisää kaasua.
Ainakin omaa ajoani helpotti aika rajusti.
1) toimii todella täsmällisesti aina, kai koska siinä ei ole mitään eri akseleihin liitettyjä osia, jotka laahais eri tahtia, vaan koko paketti kytkeytyy ainoastaan kytkinkruunuun
2) rekkulan säädettävyys on oleellisesti huonompi, EFM:ssä saa säädettyä välyksen juuri siihen ettei tk:llä laahaa, vaikka 0.05mm tarkkuudella, kuulia vähennettyä kuten rekkulassakin ja erilaisen jousiratkaisun myötä jousivoiman pystyy säätämään 1:2 alueella asti 0.1 pykälin
3) samasta syystä kuin kohta 1, automaatin osien lämpölaajeneminen ei vaikuta tartuntaan - keitti tai kävi +20C, aina toimii samalla lailla
18.2.2010 1:52
18.2.2010 22:06
Jottei epäselvää jäisi, mua närästää TM:n maahantuojan toiminta, nykysin jo eri mittakaavassa kun närästi aikaan ennen "joutumista" naimisiin serkon maahantuojan kanssa - nyt kun ymmärtää senkin että pienikin maahantuoja voi olla ihan huippu, eikä niinkus jotkut ******* *******. Kyllä mulle kävis ihan toi 100cc ja ostaa vaan kilpi (siis vaikka AVK:lta joku kasa), mutta kun siihen joutuu männän hakeen Purolta, 125cc taas ei tarvi sieltä mitään ellei rattaita riko = aja vaikka laakerit jo ääntää... kun ei sieltä uudesta sellannistakaan se varaosatilaus sit ikinä tänne tullu - perään kyselin kolmesti ja puol vuotta odotin. Että mr zeizei-olen-ääliö, mä en ole ostamassa TM 125 ajoon, mä oon ostamassa koneen ja kilven mun 100cc:hen, jota ylläri pylläri ei oo kukaan HUOLINU (hinnasta ei oo jääny kiinni), kas ku sen osto = naimisissa = arvaa vaan mihin!
Ja voit pitää ihan omana tietonas sen että vuoden vanhasta moposta 7800e tuntuu paljolta, kertoo vaan siitä et sä et oo eläissäs yhteensä sitä vielä tienannu, paas kattoen mitä noi käytetyt katumopot maksaa, huh huh.
.
18.2.2010 22:15
wert kirjoitti:On se harrastaminen vaikeeta. Jeesus. Onneksi voin ite ajella japanilaisilla vehkeillä ja hakea varaosat just siitä liikkeestä, josta ite ne haluan hakea. Ja voin ostella just omaan pyörään tarkotettuja viripalikoita, eikä tartte viritellä omia juttuja. Tosin oma vauhti ei oo kiinni kaikenmaailman tingeltangelista, vaan peruskunnosta. Toki ne tingeltangelit vaikuttaa korvien väliin eniten, ni vauhti nousee sitä kautta.
Minusta kaikki uutena yli 8000e maksavat puolikkaat nelarit on kalliita. Varsinkin kun niiden arvo miltei puolittuu ekana vuonna. Tai saahan sitä pitää just sellasta hintaa kuin ite haluaa, mutta ei ne pyörät kaupaksi mee, jos hinta ei oo oikeesti kohdallaan. Sherco on mun mielestä ihan törkeen hintanen laitos. En ole sen tarkemmin sitä toosaa tutkinut, mutta hinta on jo sen verran posketon, etten oikeestaan ees halua tutustua siihen. Ja miks ees ajaa muilla merkeillä, kuin japanilaisilla ja ktm:llä?
18.2.2010 22:42
Mikes kirjoitti:SMK) kirjoitti:Mä oon vuodessa pistäny tohon KAIKKINEEN 729e, japsinelareilla ei siihen rahaan päässy kolmee kuukautta... ehkä just sillä 1700e mitä toi on kustantanu sohvalla ynnä muilla madalluksialla, rakentamisilla, vakuutusmaksuilla, yms. mukaan lukien siis ihan kaikki per 3tkm olis japsilla päässy sen 3kk...
Ihan mielenkiinnosta mihin ihmeeseen tuon 1700e saa menemään 3kk aikana? Johan sillä rakentaa koko vehkeen kertaalleen uusiks ja tuskin sitä tarvetta sulla ollu 3kk:n jälkeen.
19.2.2010 0:42
19.2.2010 9:53
19.2.2010 10:49
20.2.2010 18:08
Neula kirjoitti:Saahan sitä rahaa uppoamaan helposti jos alkaa turhaa hifistelyä ostamaan.. Itelläkin monta tuttua ketä ajaa sen +120h/vuosi eikä todellakaan mene 10k/v rahaa.
21.2.2010 0:40
21.2.2010 0:59