Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
Alueen säännöt
Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
24.5.2010 15:11
Kenelläkään tietoa minkä vm. KX yläkerran saa siirrettyä vm. 01 KMX:ään?
24.5.2010 17:35
Tenacious kirjoitti:Kenelläkään tietoa minkä vm. KX yläkerran saa siirrettyä vm. 01 KMX:ään?
Kdx:ään saa heittämällä mutta kmx:än kone taitaa erota jo niin ettei saa pirullakaan sopimaan 125käxän yläkertaa.
31.5.2010 21:04
Tuli tuossa tänään näytettyä pakoputkelle mäntyä sillä seurauksella, että taitaa joutaa romuraudaksi. Sattuisiko kenelläkään lojumaan nurkissaan Kawasaki KX250 vm. 2005 sopivaa putkea. Jos olisi vaikka teharin vaihdossa jäänyt ylimääräiseksi...? Vai tietääkö joku, mistä sais halvalla uusia?
31.5.2010 23:07
Sauli85 kirjoitti:Tuli tuossa tänään näytettyä pakoputkelle mäntyä sillä seurauksella, että taitaa joutaa romuraudaksi. Sattuisiko kenelläkään lojumaan nurkissaan Kawasaki KX250 vm. 2005 sopivaa putkea. Jos olisi vaikka teharin vaihdossa jäänyt ylimääräiseksi...? Vai tietääkö joku, mistä sais halvalla uusia?
Ulkomailta, Ebayn kautta saa murto-osalla siitä mitä suomessa maksaa uusi.
2.6.2010 17:58
nyt ois 80cc kawaski kx ! moni prosenttista pensa seosta ootte tehny kasikymppisiin ?
11.6.2010 19:53
2prossast
11.6.2010 19:55
torvo kirjoitti:nyt ois 80cc kawaski kx ! moni prosenttista pensa seosta ootte tehny kasikymppisiin ?
kannattanee nyt vähintää 2,5%, mielummin vaikka 3%...
13.6.2010 21:57
Ostin tuossa kawasaki kx 125 ja nyt on kipinä ihan satunnainen. varmaan joka kymmenennellä polkaisulla tulee kipinä. Ajelin tuossa jokun aikaa ja kun koneen oli kunnolla lämpimäksi ajanu niin rupes pätkimään kunnes lopulta kipinä hävisi. elikkä missähän mahtaisi vika olla tai voiko yleis mittarilla ruveta vikaa paikantamaan?
13.6.2010 23:48
kemolae kirjoitti:Ostin tuossa kawasaki kx 125 ja nyt on kipinä ihan satunnainen. varmaan joka kymmenennellä polkaisulla tulee kipinä. Ajelin tuossa jokun aikaa ja kun koneen oli kunnolla lämpimäksi ajanu niin rupes pätkimään kunnes lopulta kipinä hävisi. elikkä missähän mahtaisi vika olla tai voiko yleis mittarilla ruveta vikaa paikantamaan?
kannattaa ensin se tulppa tarkistaa. siihen ainakin oireet viittaavat
14.6.2010 15:39
Joo ja unohdin mainita että kolmella eri tulpalla on kokeiltu. Niin tänään tulin kotiin ja polkasin varsikseen niin käymään lähti ekalla ja ajelin tuossa parisenkymmentä minuuttia ja ei samanlaista vikaa pukannu. Kun kaasun lyö pohjaan niin vähän meinaa buuata mutta muuten hyvin kiertää. Mahtaakohan suutin olla liian iso mulla paikollaan 165?
17.6.2010 14:43
Olisin viikonloppuna menossa hakemaan tollasta KX125 ja haluisin kysyy pari juttua näin aluksi. Millanen männän vaihtoväli näissä on? Sylinteri kun on kumminkin nicasil pinnotettu niin eihän sitä tarvi ihan koko ajan pidä olla vaihtamassa. Sitten seuraava mikä kaasari näissä on vakiona? Mikuni?
Ja sitten vielä että mistä näihin sais ostettua tarvikeosia, kun joka paikasta löytyy vaan alkuperäisosia ryöstöhinnoin
.
17.6.2010 16:10
Kuutiotilavuus olis ihan hyvä lisätä.
17.6.2010 19:31
OA243 kirjoitti:Kuutiotilavuus olis ihan hyvä lisätä.
Jos mua tarkotit niin se lukee tossa.
18.6.2010 19:04
Katos, niinpäs näyttäs lukevan. Männällä varmaan tollanen 20-40h riippuen vauhdista, olosuhteista yms.
Luulis että tarvikeosia löytyy, All Right ja Duell esimerkiks myy tarvikeosia siihenkin laitteeseen, näiden kamojahan saa sitten todella monesta liikkeestä. Kaasarin saat selville ihan googlaamalla.
24.6.2010 21:20
Onko kenelläkään mitään erinomaista neuvoa saada tuo mopo käynnistymään myös kone kuumana helposti polkemalla? Tällähetkellä tilanne on se että pyörä lähtee nätisti käyntiin kylmänä (2-4 polkasua ryyppypäällä) mutta noin vartin ajon jälkeen ei lähde polkemalla sitten millään. Vaatii ainakin 20 polkasua ja ripauksen onnea tuurilla höystettynä, että lähtee polkimesta, työntämällä lähtee hyvin kuumanakin...
Mitä suutinta kaasarista kannattaisi lähteä vaihtamaan ja mihin suuntaan? Ilmeisesti kuitenkin säädöistä tai kuskin kokemattomuudesta kyse? Onko tuohon kuumana käynnistykseen muita kikkoja kuin hotstart pohjaan ja polkemaan?
Olisi pitänyt pysyä vain R4 koneisissa sporteissa, pelkkä näppäimen painallus ja kone jo hyrisee kauniisti
.