Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
Alueen säännöt
Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
2.7.2009 9:53
33du kirjoitti:Koneeseen menee 0.9L öljyä ja se käytetään koneen vasemmalta puolelta, kytkimen ilmausruuvin vierestä.
Tarkistus ikkuna on koneen toisella puolellaja proppu löytyy pohjasta, ovat sitten alumiiniä että kunnin kuusiokoloavain käyttöön eikä liikaa voimaa!
Iskarit kannattaa viedä suosiolla johonkin asiantuntijalle koska aukaisussa tarvii pikkuisen kokemusta ja erikoistyökaluja niin tulis kerralla kuntoon
Kiitoksia vastauksesta
2.7.2009 9:54
Skelektor kirjoitti:33du kirjoitti:Koneeseen menee 0.9L öljyä ja se käytetään koneen vasemmalta puolelta, kytkimen ilmausruuvin vierestä.
Tarkistus ikkuna on koneen toisella puolellaja proppu löytyy pohjasta, ovat sitten alumiiniä että kunnin kuusiokoloavain käyttöön eikä liikaa voimaa!
Iskarit kannattaa viedä suosiolla johonkin asiantuntijalle koska aukaisussa tarvii pikkuisen kokemusta ja erikoistyökaluja niin tulis kerralla kuntoon
Kiitoksia vastauksesta
Onko missä päin suomea nuiden etuiskareiden kunnon asiantuntija, eli missä ne vois sit huoltaakin ??
2.7.2009 10:36
Onhan noita melkee joka toises kylässä.. riippuu varmaan siit missä päin asustaa
2.7.2009 19:43
33du kirjoitti:Onhan noita melkee joka toises kylässä.. riippuu varmaan siit missä päin asustaa
Kuopiossa asustelen, mut mikä ois paras paikka koko suomessa
Ois kiva saada kerralla keula kuntoon, ettei tarvii monesti sit pajalla ravata ku keula ei pelitä kunnolla
Laittakaas hyviä huoltoliikkeitä tulemaan ja hinta politiikkaa kanssa, jos jollain sattuu olemaan kokemusta
Kiitoksia etukäteen !!
2.7.2009 21:56
Karkkilassa olisi Gustafsson Racing , tosi hyvä pulju ja osaa kyllä tehdä hyvin hommat. Keula huolto vissiinki 80€ tai jotain sinne päin muistaakseni
4.7.2009 19:03
Skelektor kirjoitti:33du kirjoitti:Onhan noita melkee joka toises kylässä.. riippuu varmaan siit missä päin asustaa
Kuopiossa asustelen, mut mikä ois paras paikka koko suomessa
Ois kiva saada kerralla keula kuntoon, ettei tarvii monesti sit pajalla ravata ku keula ei pelitä kunnolla
Laittakaas hyviä huoltoliikkeitä tulemaan ja hinta politiikkaa kanssa, jos jollain sattuu olemaan kokemusta
Kiitoksia etukäteen !!
Et sä varmaan parasta paikkaa Suomessa tartte, kun ne on ainakin mun tietääkseni koulutettuja kavereita jotka niitä ammatikseen värkkää, joten ihmeempiä vaihteluja työn laadussa ei pitäis olla. Varmaan tulee hyvä kun viet kelle vaan kuka noita tekee ja selität mitä haluat.
5.7.2009 2:00
Noniin. Kaikissa 125-515cc gg:issä on samallainen toi nestekytkin. Onko kellään menny siitä kytkimen työsylinterin männästä o-rengasta? Jos on niin voiko kertoa onko toiminu vaan vaihtamalla sen vai onko ollu jotain muutaki paskana? Ku itellä on menny nyt toisen kerran viikon sisällä paskaks...
5.7.2009 9:27
Muistaakseni siellä ei ole edes ihan tavallinen O-rengas, ja saatan muistaa väärin sanoessani että piikissä se sylinteri on erilainen.. Jotain muuta siellä täytyy olla hajalla jos se sitä kokoajan hajottaa, männässä vekki tjsp.. tai sitten olen hajottanut sen jo asennusvaiheessa?
Vuotaako se litkuy ulos vai mistä olet päätellyt sen olevan hajalla?
12.7.2009 13:36
Aattelin vain huvikseen kysästä et mulla on gassun ec 250 vm.99 niin siinä pikkasen on ruvennut tihkumaan bensaa imukurkun ja kaasarin välisestä kumiliittimestä, joka on kiinni klemmareillta kaasuttimessa ja imukurkussa..
Niin käykö siihen ihan perus kumiliikkeistä saatavaa letkua vai pitäskö siihen tilata ihan alkuperäinen osa?
Ja jos pitäs tilata, niin mistä sen vois tilata?
Sitten pakoputken o-rengas tiivisteet vuotaa siis pytyn puolelta, niin mistä siihen sais kuuman kestävät o-renkaat ja ootteko käyttänyt jotain kuuman kestävää silikoonia/tiivisteainetta lisänä??
Ja jos ootte käyttäneet, niin mikä tiiviste/silikooni kestää parhaiten lämpöä kuumissa olosuhteissa siis mitä pytyn ja pakoputken välillä syntyy??
Kiitoksia etukäteen vastauksesta
12.7.2009 14:13
Kaasarin ja pytyn väliin alkuperäinen kumilerpukka klemmareineen maksaa ~10e, saa tilattua vaikka gasgas.fi tai cellenmc.fi samasta paikasta löytyy myöskin pakoputken tiivisterenkaita..
Kyseisiä tiivisteitä saa myös tiivistekeskukselta, kunhan on koko selvillä(en muista sitä enään) ja materiaaleja on valittavissa useampia, joista viton?(sellainen vihreä) kestää parhaiten
Ja jos tilaat niin kannattaa samalla varmaan uusia bensasuodatin letkuineen koska tuskin olet ihan vähään aikaan uusinut;) letkut,klemmarit ja suodatin tais olla luokkaa 5e
12.7.2009 16:27
33du kirjoitti:Kaasarin ja pytyn väliin alkuperäinen kumilerpukka klemmareineen maksaa ~10e, saa tilattua vaikka gasgas.fi tai cellenmc.fi samasta paikasta löytyy myöskin pakoputken tiivisterenkaita..
Kyseisiä tiivisteitä saa myös tiivistekeskukselta, kunhan on koko selvillä(en muista sitä enään) ja materiaaleja on valittavissa useampia, joista viton?(sellainen vihreä) kestää parhaiten
Ja jos tilaat niin kannattaa samalla varmaan uusia bensasuodatin letkuineen koska tuskin olet ihan vähään aikaan uusinut;) letkut,klemmarit ja suodatin tais olla luokkaa 5e
Kiitoksia vastauksesta
Täytyy tilata kyseiset tuotteet...
22.7.2009 15:13
Sanokaapas huonomuistisella paljonko yksi tunti oli kilometreissä?
22.7.2009 15:31
:D:D:D toihan on täysin riippuvainen keskinopeudesta yms.
22.7.2009 15:38
Toki, mutta onko olemassa mitään "keskimääräistä" määrää kun ei ole tiedossa keskinopeutta? Paljonko esim. 60h on about kilometreinä?