Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
Alueen säännöt
Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
7.3.2006 20:14
Alapää pissaa. Jos vaikka lopettas itkemisen ja vaihtas sinne tiivisteet.
Kattoo ny, vituttaa jo nyt tollaset nestekytkimet.
7.3.2006 23:20
Milläs tapaa se temmin pumppu sit oli parempi?
8.3.2006 17:30
Osaako kukaan tääl sanoo että kannattasko hankkia vuosimallista 03 ylöspäin olevaa kotkaa? Onkos näis pyöris muita tyyppivikoja kun noi iskarit ja onko 03:set jo pummeja?
edit:Sekavaa tekstiä.
8.3.2006 17:35
Athlon64 kirjoitti:Osaako kukaan tääl sanoo että kannattasko hankkia vuosimallista 03 ylöspäin olevaa kotkaa? Onkos näis pyöris muita tyyppivikoja kun noi iskarit ja onko 03:set jo pummeja?
edit:Sekavaa tekstiä.
No oliko se just tossa edellisellä sivulla kun sanottiin että kotari on 98--> ihan siedettäviä.
8.3.2006 18:13
Athlon64 kirjoitti: Onkos näis pyöris muita tyyppivikoja kun noi iskarit ja onko 03:set jo pummeja?
Iskarit tyyppivikana? kerros vähän lisää?
Kyllä pyörän saa täysin pommiksi vaikka kuukaudessa. joku -95:nen voi olla paremmassa kunnossa kun täysin raiskattu 03:nen.
8.3.2006 21:54
-ProX- kirjoitti:Athlon64 kirjoitti: Onkos näis pyöris muita tyyppivikoja kun noi iskarit ja onko 03:set jo pummeja?
Iskarit tyyppivikana? kerros vähän lisää?
Kyllä pyörän saa täysin pommiksi vaikka kuukaudessa. joku -95:nen voi olla paremmassa kunnossa kun täysin raiskattu 03:nen.
No oon kuullu "kavereilta" että olis, no kai ne sit oli väärässä...
9.3.2006 15:57
Nyt tulee aika tyhmä kysymys mutta kuitnekin, eli mistä ruuvista näkee onko vaihteistossa tarpeeksi öljyä? ja pyörä on siis ktm sx 125 vm 01. jos jos joku osaa hyvin selittää tai olisi kuvaa tai jotain niin olisin kiitollinen.
9.3.2006 16:20
Päästät vanhat öljyt pihalle ja mittaat uusien määrän.
9.3.2006 17:21
Ainaki omassa -05 kotarissa se on käynnistys polkimen vasemmalla puolella Ja eihän siitä mitään haittaa oo vaikka ne öljyt vaihtas.
9.3.2006 20:13
Molemmilla puolilla konetta on tyhjennysproppu. Vasemman puoleisessa tosin on magneetti, joten samalla saa metallihileet pois.
9.3.2006 21:26
mietin tossa että miten hyvin ecx kestää "jäärata" ajoa .. tuleeko koneelle liian suuri rasitus?
9.3.2006 21:28
Isommat suuttimet ainakin. Välit isommiks..mitäs muuta täällä on kerrottu? icereadracing foorumi on mainittu..hmm...
10.3.2006 0:13
"tuleeko koneelle liian suuri rasitus?" : D
10.3.2006 1:21
No ei tule, mutta jos sulla on lämmöt tosiaan tyyliin 55-60C niin se +10% isommat suutimet ja neulaa ylös pykälän ei ole vielä edes "varmuudella" riitävän paksulla.