24.1.2006 11:24
24.1.2006 17:18
s304 kirjoitti:Onhan masinolia? Itsellä oli kanssa ongelmia ilman sitä, ei meinannu lämpimänäkään kunnolla käynnistyä, pätki metsässä, mutta kun aloin lorauksen masinolia käytää bensan seassa sen jälkeen ongelmitta pelannut.
24.1.2006 18:42
24.1.2006 20:04
Spade kirjoitti:Tankkauksen yhteydessä kaadan aina lorauksen masinolia mukaan ihan tuntumalla. Mut jotkut pistää esim. 1dl masinolia / 10l bensaa!!!
24.1.2006 20:27
SMK;-) kirjoitti:No on sulla ainakin hirvee pääsuutin (enskaan)!
Mutta toi käynnistyminen, jos se käynnistyttyään pelittään normaalisti, niin koitappas heittää mopo kyljelleen (hana auki!) kunnes ylivuotoputkista lorahtaa ja sen jälkeen ryypyn kanssa hana auki kunnon potku. Siis pakkasessa oltuaan. Ihan yleinen tapa antaa koneelle huikkaa starttiin.
Sanokaas muuten, ken tietää ja kokemusta on. Itselläni on TM:ssä Mikuni, monella muulla piikissä samoin, useimmat joutuvat silti käyttään kyljellään että lähtee hyvin käyntiin. Meikäläisellä taas lähtee aina toisella, tai lepsulla kolmannella. Missä syy? Missä vika sitten kun joutuu kallistelemaan mopoa, kai sekin aika tulee...?
29.1.2006 23:27
29.1.2006 23:34
toofastforyou kirjoitti:Mitä säätöjä, te kaikki joilla on 4-tahti pyörä, olette tehneet talviajoa varten? Kaikki keneltä olen kysynyt on sanonut, että radalla ajoa varten ei tarvitse tehdä mitään. Sen verran tein omaan pyörään, että säädin vähän seosruuvia. Hyvin tuntuu pyörä pelaavan, tosin vielä ei ole ollut edes kunnolla pakkasta kun ajamassa ollaan oltu. Hiukan vaan kaivaa mieltä tuo, että voiko 4-tahtisella tosiaan ajella talvella sen suurempia säätöjä tekemättä?
30.1.2006 1:04
7.2.2006 23:55
8.2.2006 16:26
erkhart kirjoitti:Kuinka paljon noita jäähdyttimiä pitäisi peittää noin -10 asteen pakkasella enskassa?
9.2.2006 3:26
9.2.2006 11:04
9.2.2006 17:39
10.2.2006 1:25
10.2.2006 9:59