Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
Alueen säännöt
Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
14.5.2014 10:22
Mitä kannattaa ottaa huomioon vm 01 kotkaa ostaessa? Mikä ero on EXE ja EXC malleilla kun en tietoa löytänyt?
20.5.2014 16:39
Mitä tapahtu kotarille exc -09, kun lähin ajamaan alkoi booaamaan ja sammui, lähti takas käyntii ja sama juttu. Mut nyt ei ees lähe käyntii? Saa kipinää ja bensaa. Mitä pitää tehä?
20.5.2014 18:00
Vaihdoitko tulpan? voi olla rikki vaikka antaa kipinän kun kokeilee irrallaan
15.6.2014 22:23
Tietääkö kukaan mitä uutta tossa 2015 125 exc mahtaa olla? Tuleekohan toi MAE:n uus mittari tohon normimalliinkin, eikä vaan sixdayssiin? Tietty katteet on uudet ja teipit yms, mutta mitäköhän teknistä uutta mahtaa tulla? Kuumottais niin helvetisti ostaa toi uus 2015 malli, mutta ei vielä tiedä että mitä uutta on.. Eikös toi julkistus oo tällä tulevalla viikolla?
EDIT: Joo kotari näyttikin julkaisseen jo noi tiedot
7.7.2014 11:26
Kuinka usein porukka on vaihtanu sylinteriä kotariin? Meneekö Ktm 125 SX -09 änkät suoraan kiinni Exchen -09?
http://www.fmfracing.com/Products/BikeA ... _KTM_125SX
14.7.2014 21:42
Olis tarkotus ruveta ajaan vähän enskaa ja crossia exc 125:lla niin mitä välejä tuohon puuhaan suosittelette täytyykö radalla olla eri välit kuin maastossa, että onko sillä niin oleellista merkitystä?
18.7.2014 23:00
Mikäs keula -13 exc:ssä on vakiona? Useempi äijä jo käyny ihmettelemässä että onko mulla crossipyörän keula kun tossa on 2 noita ilmausruuveja per keppi ja comp säätö yläpäässä ???
13.11.2014 17:46
Moro! Oon ostamassa ktm exc 125, sillä on ajettu n. 460h niin kuinka kauan tuolla pytyllä voi vielä ajaa vai kuluuko edes hirveästi ja kuinka usein tarvitsee tehdä alakerran remontti kanki yms.?
14.11.2014 21:46
Riippuu männän ohivuodosta, omaan korvaan kuullostaa että peruskäytöllä olisi jo toleranssien ulkopuolella. Kiertokanki joka kolmannella männänvaihdolla, eli noin 60h kevyessä endurokäytössä tarkoittaisi (60hx3=180h, 540h pitäisi vaihtaa mikäli huoltokirjan mukaan on menty)
Jos saat "hyvään" hintaan niin suoraan vaihtoon sylinteri, mäntä ja kiertokanki. Tietysti unohtamatta alustaa. Näin vältyt suurimmilta pettymyksiltä ja yllätyskuluilta kun ostat hyvin paljon ajetun 'kiertopalkinnon'.
21.2.2015 23:54
Jos tulee tarpeita niin löytyy tällä hetkellä yksi uusi 125 exc sylinteri hyllystä...
Myös joitain pakoputkia (alkukäyriä tehoputki Doma/ uusi alkuperäinen löytyy)...
Privalla saa lisää tietoja!
24.3.2015 22:29
Osaiskohan mantsamiehet kertoo että mikä kotaria vaivaa, eli polttimot ei kestä. Yhellä polttimolla ajaa 20min kunnes pimenee. Jännitteensäädin vaihettu, ei vaikutusta polttimoiden palamiseen. Tänään taiteiltu H4 kiinni ja kesti ainakin 10km lenkin
24.3.2015 22:55
Ei oikeen h4 kestä tärinää kovin hyvin. Alkuperänen polttimo kiinni niin toimii jonkinaikaa.
24.3.2015 23:10
Alkuperäisillä ajettiin ensiks mutta ei nekään kestänyt ja nyt laitettii kokeiluun tommone H4
28.4.2015 20:04
Onko jotain vialla kotemissani, kun vaihdoin männän ja nyt kun olen vähän ajellut niin kiihdyttäessä aluksi kestää oudon kauan ottaa piikin, mutta ottaa sen lopuksi todella äkäisesti ja kun vaihtaa vaihteen isommalle niin ottaa piikin samantien? Kyseessä siis -07 vuoden exc 125.
29.4.2015 0:19
Pakoaukonsäätimessä todennäkösesti jotain hämminkiä. Puhdistitko sen kunnolla ja katoit että se haarukka osuu koloonsa kunnolla?